@Bruno ; 2 man door in de poule maar je zit wel in de groep des doods precies.
Grtz Marc.
Inderdaad Marc, dit leek wel "a mountain to climb", maar deze "poule des doods" is intussen gespeeld, en de berg heeft een muis gebaard. Door het forfait van Jimmy Bertels en Tom Hannes was alle spanning weg uit de poule - met drie spelers spelen voor twee finaleplaatsen, dan kun je niet meer spreken van een poule des doods. Ik werd groepswinnaar, en Kris Aerts behaalde de tweede finaleplaats.
Groetjes,
Bruno
Last edited by Bruno on 12 Jan 2009, 07:53, edited 1 time in total.
Acht namen voor de laatste 16 zijn bekend: Marc De L'Arbre, Gert Kempenaers, Xavier Pemmerl, Noël Leduc, Jurian Heusdens, Laurens De Staelen, Julius Grauls en Jan Huysmans.
@Laurens Uwe Pa kent het eikelhof nu wel van binnen tot buiten zeker. Als hij van 10u smorgens tot een kot in de nacht op uw moest wachten. Wat ge niet er allemaal voor over moet hebben om uw hobby te kunnen uitoefenen.
@Bruno toch nog proficiat
@Matty En wat hebt ge te bakken gemaakt gisteren ? Nummer 36 en 44 door ipv 5,12,20 en 28 Een hakje gezet door De Kreeft.
Gert Kempenaers - Nicky Godeyne 1-3
Xavier Pemmerl - Mario Van Herk 1-3
Marc De L'Arbre - Theo Ruyters 3-2
Noël Leduc - Eddy Kverh 0-3
Julius Grauls - Davy Pauly 3-1
Jurian Heusdens - Kevin Vandevoort 3-1
Jan Huysmans - Gilbert Engelbos 0-3
Laurens De Staelen - Johan D'Hondt 3-0
Nicky Godeyne - Mario Van Herk 1-3
Marc De L'Arbre - Eddy Kverh 0-3
Julius Grauls - Jurian Heusdens 2-3
Gilbert Engelbos - Laurens De Staelen 1-3
Mario Van Herk - Eddy Kverh (tussenstand 3-3)
Jurian Heusdens - Laurens De Staelen 4-1
Kwartfinales:
Kenens Carlo - Van Hulle Kenji: 2-1
Vanoppen Bruno - Paessens Peter: 2-0
Geron Robert - Aerts Kris: 0-2
Duchateau Patrick - Bellers Tim: 2-0
Eddy komt 2-0 voor ik maak nog 2-2 gelijk en dan mis ik in frame 5 frameball blauw en hij kuist de 3 laatste op en in het 6de frame mis ik de identieke frameball zwart zoals het vorige frame dus het kon evengoed 4-2 voor mij geweest zijn maarja niet afgemaakt en Eddy heeft sterk gespeeld !!
Proficiat
Eerste acht geplaatsten 4de A ranking volgens mijn bron:
De staelen Laurens, Grauls Julius, Moermans Johny, Leduc Noel, Van herk Mario, Kverh Eddy, Vandevoort Kevin en Brecel Luca (break 128!!)
Morgen en zaterdag staan de voorrondes van het vierde tornooi van de veteranen op het programma in Bon'Aparte, de finaleronde vindt zondag plaats in Re-Spot. De juniors spelen zondag hun derde ranking (het tweede werd immers afgelast) in Zuma.
Beide lotingen zijn te vinden op http://www.vsf-limburg.com. Het tornooi voor de dames en de kadetten vinden niet plaats wegens te weinig inschrijvingen.