Gewestrankings

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Re: Gewestrankings

Post by matty »

how,how,hoooow,wat is me dat hier nu allemaal zeg? :roll: zeggen dat systeem op niks trekt omdat er in uw reeksen een paar forfaits zijn lijkt me toch een beetje te kort door de bocht he mannen.feit is volgens mij dat jullie(als betere spelers)vroeger ook verder geraakten en meerdere matchen speelden maar dat de mindere goden(zoals ik :mrgreen:) wel braafjes hun 15 eurokes mochten achter laten en na 2 framekes mochten opkrassen.... en in het geval van johny denk ik dat ne best of 5 tegen julius ook wel s in het voordeel van de respotman kan uitdraaien if you know what i mean ;)
iig vind ik -met volledig bezette poules-het een mooi systeem waarin je zowiezo je frames speelt en tenminste plezier-en daar draait het toch om-hebt om tot op het toernooi te rijden en uw kansen te verdedigen.tenzij ne sneeuwstorm zoals gisteren er een stokje voorsteekt :lol:
@pauleyke:wel een goed idee om de geplaatsten uit de poules weer in een pot te steken en uit te loten tot en met de halves ;)
@jurian:sorry he mateke hier staan we lijnrecht tegenover elkaar but no hard feelings hé ;)

grtz timo
Jurian
Belgium Ranking: 71
Highest Break: 110
Club: Play Ball - Hasselt

Post by Jurian »

Meningen verschillen e vriend :D

Maar Patrick Liberloo is bv wel gekomen en dieje moet ook van Bree of van die kanten komen hé , en alleen Micthell belt af . Ik zeg niet dat ik ver geraak in het vorige systeem hé tis voor iedereen alles of niks denk ik . En Johny kan inderdaad verliezen ne best of 5 das ook . Ma alé das ieder zen eigen mening hé.

Wat Davy zegt is ook eerlijker. Maarja als iedereen komt heb ge natuurlijk veel frames gespeeld , maar als je je inschrijft kun je toch weten of je er kan zijn hé , ge kunt altijd u been breken ofzoiets maa het weer mag geen excuus zijn want dan vertrek je op tijd en rond 16u was het ni extreem erg e .

En Timo , tis Paulyke , ni Pauleyke :mrgreen:
Grtzz
Paulyke
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 89

Post by Paulyke »

Ja Timo shame on you :D
matty

Post by matty »

tja liberloo das nu ook wel nen die-hard hé :D en in hasselt is het altijd wa warmer met al da schoon vrouwevolk ma hier in helchteren was het toch al sterk bezig om 16u.iig meningen verschillen en hopelijk lezen de bobos vd limburgse bond hier de constructieve opmerkingen en kunnenn ze toch teen en tander aanpassen in de toekomst ;)
grtz timo
matty

Post by matty »

Paulyke wrote:Ja Timo shame on you :D
i'm deeply sorry deevy :mrgreen:
Jurian

Post by Jurian »

Jaa Timo das ook ,
Ik wil hier gewoon opbouwende kritiek geven , maar ik was gewoon ontgoocheld toen ik daar stond en hoorde dat ik maar 4 framekes mocht spelen.
ik wil het niet helemaal afbreken , maar loten zoals Paulyke zei moet toch kunnen vind ik

Grtzz Jurian
Paulyke
Highest Break: 89

Post by Paulyke »

matty wrote:
me niet kwaad maken he :mrgreen: want ik meen gelezen te hebben dat ik tegen claes timo kom op de A ranking :mrgreen:
matty

Post by matty »

i've been screwed :lol: :lol: :lol:
grtz ti
Paulyke wrote:
matty wrote:
me niet kwaad maken he :mrgreen: want ik meen gelezen te hebben dat ik tegen claes timo kom op de A ranking :mrgreen:
mo
@ jurian no sweat mate,het is niet leuk om in een zogezegde poule terecht te komen en er dan met drietjes te staan,maar nood breekt wet in dit geval :?
grtz timo
Bruno
Belgium Ranking: 21
Highest Break: 102
Club: Biljart Lounge Sint-Truiden

Post by Bruno »

Hoi,

@ Davy - Het zou inderdaad een goede optie geweest zijn om de avondsessies van afgelopen zondag te verplaatsen. De weersomstandigheden zouden een dergelijke verschuiving alleszins gerechtvaardigd hebben. Anderzijds is het moeilijk om tijdig op dergelijke "onvoorziene omstandigheden" te anticiperen, wat het ook moeilijk maakt om mensen tijdig te verwittigen dat ze niet moeten komen. Om 16u00 zag alles er nog OK uit - om 17u30 waren de wegen rond Tessenderlo niet meer berijdbaar.

@ Jurian - Het klopt dat de deelnemers wat vroeger hadden kunnen vertrekken om tijdig in het lokaal aanwezig te zijn om hun wedstrijden te betwisten, of dat ze eventueel wat later zouden aankomen. Anderzijds moet je er ook rekening mee houden dat vele snookerspelers een gezin hebben. Zij hebben als gezin een grote investering gedaan in de vorm van een wagen. Die kost méér dan een snookerkeu, en neemt vaak een grote hap uit een gezinsbudget. Indien er mensen zijn, die een dergelijke gezinsinvestering niet aan een extreem verhoogd risico willen blootstellen, wie zijn wij dan om hen te veroordelen. Ik denk niet dat je dit iemand kwalijk kan of mag nemen. Tenslotte, snooker is just a fucking game !!! Er zijn andere dingen in het leven die VEEL belangrijker zijn. Ik kan wel begrijpen dat je ontgoocheld bent dat er niet meer mensen uit je poule komen opdagen, maar om het "schandalig" te noemen dat mensen niet zijn komen opdagen, dat vind ik wel een beetje "er over". Tenslotte hebben mensen verantwoordelijkheden, en indien ze daarvoor op bepaalde ogenblikken hun hobby opgeven, is dit eerder iets om fier op te zijn, dan op veroordeeld te worden.

PS Jurian, je zou op school toch wat beter moeten opletten hoor - je maakt duidelijk meer schrijffouten dan dat je ballen mist op een snookertafel. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes,

Bruno
Jurian

Post by Jurian »

Bruno ,

Ik veroordeel hier niemand maar nu kan je zelf inschrijven en als je weet dat je niet kan moet je je ook niet inschrijven hé ofwel soms ?
En als je je hebt ingeschreven en je komt niet omwille van het weer is het ook een kleine moeite om een telefoontje te doen en te zeggen van ik ga het niet riskeren met dit weer , das het minste !

Grtzz Jurian
Bruno
Belgium Ranking: 21
Highest Break: 102
Club: Biljart Lounge Sint-Truiden

Post by Bruno »

Jurian, hierin geef ik je gelijk - de mensen die forfait gaven hadden wel mogen verwittigen.

Groetjes,

Bruno
julius
Belgium Ranking: 15
Highest Break: 96
Club: Playball

Post by julius »

hallo,
Ik heb me daarstraks kunne plaatsen voor de 1/8 finale.
Davy pauly werd 2de en is dus ook geplaatst.

Hij moest een shoot-out spelen tegen Rik cornitensis.
Het ging gelijk op tot 2-2 en toen kreeg davy
de kans op een dubbel naar de linker benedenpocket.
Hij ging ervoor en Hij was weg 8-)

@ Timo: Is uw cue kist al gemaakt ? :lol: ;)

Grtzz julius
matty

Post by matty »

ik ben dus ook net terug en ik moet zeggen het was nie slecht vandaag ma rotslecht :twisted: echt niet te doen maja het doet mij toch plezier dat ik de favoriet(de juul) toch 1 frame (het enige) heb kunnen afpakken en dan te bedenken dat ik kansen heb gehad om er 2 te pakken.....ma als ge tegen raf nog nie kunt winnen wa wilt ge dan doorgaan :mrgreen:
@jurian:ik heb mij toch geamuseerd zo met een volledige poule :lol: :lol: :lol:
@julius:very funny gast ik denk dat mijne ceu nog altijd in t midden vh straat ligt ;) ;) :lol: :lol: maar allez veel chance morgen en vergeet uwen taxi maar nie te bellen ;) ;) ;)
@paulyke:sterk gespeeld en dan vooral tegen mij :roll: maja een klasse te sterk......en vooral uwe shoot out zal me lang bijblijven 8-)
grtz timo
Laurens
Belgium Ranking: 15
Highest Break: 126
Club: Biljart Lounge

Post by Laurens »

Laatste 16
Johan D'Hondt vs Gilbert Engelbos: 3-0
Nicky Godeyne vs Mario Van Herk: 3-1
Laurens De Staelen vs Kevin Vandevoort: 3-0
Mark Buteneers vs Rudy Reekmans: 3-1
Davy Pauly vs Ludovic Tardie: 3-2
Theo Ruyters vs Jan Huysmans: 3-0
Kevin Draulans vs Julius Grauls: 3-1
Luca Brecel vs Jurian Heusdens: 3-2

Kwartfinale
Johan D'Hondt vs Nicky Godeyne: 3-2
Laurens De Staelen vs Mark Buteneers: 3-1
Theo Ruyters vs Davy Pauly: 3-1?
Luca Brecel vs Kevin Draulans: 3-0

Halve finale
Johan D'Hondt vs Laurens De Staelen: 4-3
Luca Brecel vs Theo Ruyters: 4-3

Finale
Johan D'Hondt vs Luca Brecel
Jurian

Post by Jurian »

Finale :

Johan Dhondt - Luca Brecel 4-5

Net bericht gekregen van Johan

Grtzz
magic stick
Belgium Ranking: 6
Highest Break: 114
Club: riley inn

Post by magic stick »

B finale
Eddy Kverh-Marc de l'arbre 3-1

Hoogste break 62 Eddy Kverh
TheRocket
Belgium Ranking: 4
Highest Break: 136
Club: Riley-Inn

Post by TheRocket »

Hoogste Break A-ranking: Brecel Luca 94-93
matty

Post by matty »

proficiat eddy en luca (die 2 zouden niet misstaan tov elkaar in de A finale ma soit :? )
@ luca:de grand slam is still on here ;)
grtz timo
marky marc

Post by marky marc »

Eerst voor iedereen de beste (snooker)wensen voor het nieuwe jaar.

De trekking van het 3de AB-tornooi is terug te vinden op http://www.vsf-limburg.com/ .

@Luca ; Blijkbaar geef je forfait ?! Why ?

@Bruno ; 2 man door in de poule maar je zit wel in de groep des doods precies.

Grtz Marc.
The Cueman
Highest Break: 64

Post by The Cueman »

Ik had zoiets opgevangen dat Luca moest gaan trainen met Jimmy White maar ik kan ook helemaal verkeerd zitten :D