Hoi,
@ Davy - Het zou inderdaad een goede optie geweest zijn om de avondsessies van afgelopen zondag te verplaatsen. De weersomstandigheden zouden een dergelijke verschuiving alleszins gerechtvaardigd hebben. Anderzijds is het moeilijk om tijdig op dergelijke "onvoorziene omstandigheden" te anticiperen, wat het ook moeilijk maakt om mensen tijdig te verwittigen dat ze niet moeten komen. Om 16u00 zag alles er nog OK uit - om 17u30 waren de wegen rond Tessenderlo niet meer berijdbaar.
@ Jurian - Het klopt dat de deelnemers wat vroeger hadden kunnen vertrekken om tijdig in het lokaal aanwezig te zijn om hun wedstrijden te betwisten, of dat ze eventueel wat later zouden aankomen. Anderzijds moet je er ook rekening mee houden dat vele snookerspelers een gezin hebben. Zij hebben als gezin een grote investering gedaan in de vorm van een wagen. Die kost méér dan een snookerkeu, en neemt vaak een grote hap uit een gezinsbudget. Indien er mensen zijn, die een dergelijke gezinsinvestering niet aan een extreem verhoogd risico willen blootstellen, wie zijn wij dan om hen te veroordelen. Ik denk niet dat je dit iemand kwalijk kan of mag nemen. Tenslotte, snooker is just a fucking game !!! Er zijn andere dingen in het leven die VEEL belangrijker zijn. Ik kan wel begrijpen dat je ontgoocheld bent dat er niet meer mensen uit je poule komen opdagen, maar om het "schandalig" te noemen dat mensen niet zijn komen opdagen, dat vind ik wel een beetje "er over". Tenslotte hebben mensen verantwoordelijkheden, en indien ze daarvoor op bepaalde ogenblikken hun hobby opgeven, is dit eerder iets om fier op te zijn, dan op veroordeeld te worden.
PS Jurian, je zou op school toch wat beter moeten opletten hoor - je maakt duidelijk meer schrijffouten dan dat je ballen mist op een snookertafel.
Groetjes,
Bruno