Ook ooit een acuerate gekocht 375€ voor een 147.
Na een week had ik een banaan

.
Bij de verkoper om uitleg gevraagd en niet echt bevredigt geweest aangezien ik betaald heb voor een
degelijke ceu en niet voor hoe de mijne er uitzag na een week.En dan zwijg ik nog over de extensies die er bij geleverd zijn

.Het enige wat er degelijk aan was was de doos maar daar kan je niet met spelen natuurlijk.
Mijn geld was goed dus zou het aangekochte ook goed moeten zijn.(toch voor een lange periode)
Eens proberen van met een kromme stok van gelijk welk merk in het midden te stoten van de witte
Heb mijne craftsman laten herstellen bij Bungda en ben heel tevreden over het resultaat.
Kosrprijs 20€
Speel nu terug met mijn oude ceu die wat aangepast is,maar maak terug deftige breaks.
Hij is recht,is hersteld en een juweeltje om te zien.Wat je van acuerate niet kan zeggen.
Het belangrijkste bij een stoot is recht afstoten,probeer dat maar eens met een krom ding

Mikken in het midden van de witte met een ceu die krom is word al gauw een stun-of runshot of misschien wel ongewenst side links of rechts
Hoe controleer je dan de witte :lol:De gevestigde waarden die met zo'n ding spelen zullen dit waarschijnlijk niet gratis moeten doen(reklame kost geld).
Wel raar dat de wereldtop er niet mee speelt

Zal misschien toch niet zo goed zijn zoals er beweerd wordt.