upperuk wrote:Hallo
Ik ben 2 weekends geleden ook een keertje gaan spelen bij Pascal. Zo "privé" snookeren in alle stilte is toch eens iets anders dan in een lawaaierige club. Het is best moeilijk aanpassen.
De eerste dag speelden we een best of 33. Na 7-1 voor Pascal dacht ik dat het wel eens snel zou kunnen afgelopen zijn. Maar ik kwam taai terug tot 13-13 waarna Pascal terug uitliep tot 16-13. Uiteindelijk na te spelen van 11 u smiddags tot 1 uur snachts(met 2 korte pauzes) kon ik met de laatste zwarte toch het laken naar mij toe trekken. 17-16 dus met altijd achter te hebben gestaan.
Sanderendaags speelden we dan nog een best of 17 en werd het opnieuw een thriller die opnieuw tot het laatste frame onbeslist bleef. Uiteindelijk 9-8 gewonnen. Er mag gesteld worden dat we elkaar waard waren ;o).
Voor de geinteresseerden voor dit arrangement... Zie dat uw conditie in orde is, want 50 frames spelen op anderhalve dag is echt wel veel en dat wordt op de duur supervermoeiend.
Langs deze weg wil ik nog even Pascal bedanken voor de leuke tweedaagse. Allicht mag hij me binnenkort terug verwachten...
Groetjes
Raf (Upperuk)
hallo Raf ,
ik zou zeggen bedankt voor uw komst en ook voor uw verslag op het forum,dat vind ik altijd leuk als de snookerspelers die afkomen tevreden zijn over hun komst.
in ieder geval je bent een niet te onderschatten speler en om mij hier 2 keer te komen verslaan op mijn eigen tafel waar ik al duizenden frames op gespeeld heb moet je toch wel een beetje in vorm zijn anders lukt het niet !
in ieder geval als je goesting hebt laat mij iets weten je bent altijd welkom , dat geldt trouwens ook voor al de spelers die al langs geweest zijn ,trouwens allemaal goeie en toffe tegenstanders
groetjes
HOTEL SFINX
DURNEZ PASCAL