Beste Snookerkenners,
Ik heb een vraagje over de free ball situatie wanneer er nog enkel de gekleurde ballen op tafel liggen en dus alle rode zijn weggespeeld.
Stel ik krijg een free ball door dat mijn tegenstander mij foutief snooker legt achter zwart terwijl we op geel moeten spelen.
Indien ik dan eerst zwart nomineer als free ball en deze pot en vervolgens geel pot (na zwart terug op zijn plaats te leggen natuurlijk), klopt het dan dat ik 4 punten gescoord heb?
Groetjes,
Filip
Vraagje over de spelregels
-
- Posts: 4
- Joined: 27 Sep 2013, 13:18
- Club: Mister 100
Re: Vraagje over de spelregels
Dat klopt