Het zou leuk zijn om hier weer gesmaakte verslagjes te lezen van de wedstrijden uit onze reeks...

Goed voor de ambiance ... motivatie ... onderhouden van vriendschapsbanden en zo veel meer ....
Succes iedereen !!!

't was dan ook tegen een titelkandidaat hémotse wrote:vlasschuur - prismas: 7 - 11
dirk 1
lode 2
motse 4
tom watte 4
rik de ketele 3
van lancker 4
al beter dan vorig week, mss volgende week ons eerste overwinning
ze zullen er wellicht dicht bij zijnsnookereddy92 wrote:'t was dan ook tegen een titelkandidaat hémotse wrote:vlasschuur - prismas: 7 - 11
dirk 1
lode 2
motse 4
tom watte 4
rik de ketele 3
van lancker 4
al beter dan vorig week, mss volgende week ons eerste overwinning
ja die helaas bedoelde ik voor jou he sharky... ik vond het natuurlijk niet zo ergSharky05 wrote:neeje Motse![]()
verdiende overwinning welke jullie ten volle gegund is!!!![]()
ondanks de nederlaag ten volle genoten van de frames op het scherp van de snee![]()
Sharky05: Twee maal op zwart verloren tegen Motse (zo 'helaas' zal hij dat wel niet vinden ...) en één frame weggespeeld door den Dirk
![]()
Christophe Pieyns: drie frames en vooral ... voelt dat zijn niveau stijgend is en begint op zijn gemak te staan aan tafel![]()
Kristof Van Impe: twee frames, sterke laatste ronde ...
oeps, k heb er nu toch iets aan toegevoegd ...
Goed bezig!!!motse wrote:st martinus - vlasschuur: 8 - 10
kurt de cooman: 4
luc blancke: 3
reserve hemelsoet: 1
wim de weer: 1
lode de tollenaere: 4
motse: 5
Gezellige, toffe sfeer... 2de maal dat we tegen een ploeg spelen met een goeie reserve... pech voor ons dachten we. Maar mister hemelsoet had zn dagje niet![]()
Toch 2de winst op een rij in martinus... next week evergreen
nu begrijp ik waarom da René zich ingeschreven heeft bij de 50-plussersmotse wrote:st martinus - vlasschuur: 8 - 10
kurt de cooman: 4
luc blancke: 3
reserve hemelsoet: 1
wim de weer: 1
lode de tollenaere: 4
motse: 5
Gezellige, toffe sfeer... 2de maal dat we tegen een ploeg spelen met een goeie reserve... pech voor ons dachten we. Maar mister hemelsoet had zn dagje niet![]()
Toch 2de winst op een rij in martinus... next week evergreen