BR 2
-
- Belgium Ranking: 2
- Highest Break: 141
- Club: De Komma
BR 2
Mensen, gelieve nog in te schrijven tot en met NU woensdagavond 17 okt 0.00u stipt.. nadien worden er geen inschrijvingen meer aanvaard. Nog altijd via de link die hier volgt.
http://www.vsf-limburg.be/bbsator/login.php
http://www.vsf-limburg.be/bbsator/login.php
-
Re: BR 2
Nog even wat verduidelijking bij het wanneer spelen van de 1/8ste finale op zaterdag en wanneer op zondag. Simpel, wanneer er 96 deelnemers zijn of minder, dan wordt de 1/8ste op zaterdag gespeeld, wanneer er 97 deelnemers zijn of meer, dan wordt de 1/8ste gespeeld op zondag. Het is de bedoeling dat de laatste matchen gepland zijn om 20u. Stel dat ge de 1/8ste nog zou plannen daarna, bvb om 22u, en alles loopt uit de hand, wat niet onrealistisch is, dan begint die 1/8ste weer een stuk later en dat willen we tegengaan.
Wat betreft prijzengeld op nationale rankings, daar zal in het lopende jaar niks meer aan kunnen veranderen, maar daar wordt wel aan verder gewerkt, en wordt opnieuw besproken in febr of maart met het oog op het volgende seizoen.
Wat betreft prijzengeld op nationale rankings, daar zal in het lopende jaar niks meer aan kunnen veranderen, maar daar wordt wel aan verder gewerkt, en wordt opnieuw besproken in febr of maart met het oog op het volgende seizoen.
-
-
- Belgium Ranking: 0
- Highest Break: 135
- Club: TRIANON KONTICH
Mijn verslag van vandaag :
http://www.stevelambrechts.be/V2/nieuws ... qus_thread
Tafels waren ok in Brugge , ik speelde op 2 heel goede tafels en op 2 wat mindere maar zeker geen zware klachten hierover.
http://www.stevelambrechts.be/V2/nieuws ... qus_thread
Tafels waren ok in Brugge , ik speelde op 2 heel goede tafels en op 2 wat mindere maar zeker geen zware klachten hierover.
-
- Belgium Ranking: 64
- Highest Break: 128
- Club: Arena
Ik heb gespeeld in snookerpalace en ik vond de tafels echt heel goed!
Maar ik vond de tornooileiding een pak minder!
Ik had altijd één van de eerste gedaan met mijn matchen en ik moest altijd als laatste van start gaan, terwijl de speler al lange tijd aanwezig was en tafels vrij waren..
Mijn laatste wedstrijd tegen Chris was erover. Chris was al aanwezig van 19.15u en ik had al gedaan om 19.00u gedaan met spelen.
Ik vroeg wanneer ik kon spelen en vertelde dat ik nog moest wachten. Om 20.30u kwam er toevallig een arbiter bij mij en vroeg waarom wij nog niet bezig waren!
Gevraagd aan de tornooileiding en zei dat ze aan het wachten waren tot wanneer mijn vorige wedstrijd gedaan was
Dus organisatie niet ok !!!
Maar ik vond de tornooileiding een pak minder!
Ik had altijd één van de eerste gedaan met mijn matchen en ik moest altijd als laatste van start gaan, terwijl de speler al lange tijd aanwezig was en tafels vrij waren..
Mijn laatste wedstrijd tegen Chris was erover. Chris was al aanwezig van 19.15u en ik had al gedaan om 19.00u gedaan met spelen.
Ik vroeg wanneer ik kon spelen en vertelde dat ik nog moest wachten. Om 20.30u kwam er toevallig een arbiter bij mij en vroeg waarom wij nog niet bezig waren!
Gevraagd aan de tornooileiding en zei dat ze aan het wachten waren tot wanneer mijn vorige wedstrijd gedaan was

Dus organisatie niet ok !!!
-
- Belgium Ranking: 28
- Highest Break: 78
- Club: Riley Inn Genk
Ook gespeeld in de snookerpalace, vond de tafels (allez, TAFEL in mijn geval, want ik lag er direct uit
) ook wel OK, alleen veel last van de verlichting... Deze kon gerust een paar wattjes meer gebruiken...
Grtz en tot de volgende BR,
Jos
Trouwens, chapeau voor het online zetten van de uitslagen, zo heb ik daarnet al even de nieuwe stand kunnen uitrekenen en gezien dat de schade nogal meevalt

Grtz en tot de volgende BR,
Jos
Trouwens, chapeau voor het online zetten van de uitslagen, zo heb ik daarnet al even de nieuwe stand kunnen uitrekenen en gezien dat de schade nogal meevalt

-
Fred Letecheur wrote:Faire 450 km pour jouer (Snooker Palace) sur des tables sans éclairage, c'est très cher payé...![]()
![]()
0/3 et je suis reparti comme je suis venu...
ik weet niet op welke tafel gij gespeeld hebt, ik heb daar ook gespeeld, ok ze was minder goed dan in Trickshot, maar ze was er wel eh.. en jammer maar helaas, denk ik dat we voorlopig gewoon content moeten zijn dat er locaties zijn. Hoe erg dat ook klinkt..
-
- Belgium Ranking: 12
- Highest Break: 95
- Club: Shooters
In Trickshot was het idd fijn spelen. Tafels waren niet heel erg snel, en als je stil speelde was er een beetje afwijking. Maar dit was toch van het beste dat ik al op BR's ben tegengekomen, zeker met de fantastische verlichting! Heel leuke club. Moest ik ooit in Brugge terechtkomen (al acht ik die kans klein, ik zou dagelijks de drang voelen om tegen dat stadion te gaan wateren
), zou ik toch weten waar naartoe als snookerthuisbasis. 

-
- Belgium Ranking: 18
- Highest Break: 76
- Club: Trianon, Kontich
Ik heb tegenwoordig nergens last méér van, licht géén licht, ping-pong ballen of niet, na al wat ik de laatste maanden heb doorworsteld, I don't give a damn