michel wrote:En weet er iemand wat er met den Theo aan de hand is heb ik al een tijdje niet meer gehoord op het forum of is zijn inspiratie op?
Idd,de inspiratie een beetje op na een vermoeiend seizoen
even kijken ...
verleden week matchske tegen limit waar we toch (al wilden ze het ni toegeven

) een gemotiveerde
ploeg tegen kregen.
Den Tommy wilde absoluut tegen mij omdat ik eerste stond in itc (gew frs) en dan kon em,als em
slecht presteerde, het daar op steken.Maar Tommy speelde goed en kwas blij dat ik 1-1 kon spelen
tegen hem.Weer fel bevochten frs en een gelijkspel behaald.
Dan gisteren de Nova....
even dramatische stilte (verhoogt het schrikeffect)
Ook de enigste club waar mn vrouw ruikt waar ik gaan snookeren (of wat ge daar voor moet laten door-
gaan ginder) ben.
Als ge al voor de match verontschuldigingen krijgt vd thuisploeg over de staat van het materiaal,
dan weet ge genoeg.Ik heb na de match dan ook mijn spijt betuigt dat ze elke thuismatch in
deze condities moeten spelen.Ze kunnen uiteraard daar geen fluit aan doen alhoewel...
Waarom niet even vroeger komen en de tafeltjes onder handen nemen?
Kzag in het materiaalkot een reuzeblokker liggen naast een strijkmachine,borstels heb
ik ni direct gezien maar zullen er ook wel zijn.Geloof me,zelfs de dikste lakens kunt ge een
workout geven waardoor ze beter zullen rollen/reageren.Ge kunt als club/compspeler weinig
doen als de uitbater ni wil investeren(alle begrip voor) maar ik vind dit een kleintje om te doen
om mss zodoende (veel) frustratie te kunnen indijken.
Ik ga bekennen dat ik dit gisteren niet mee gegeven heb aan onze tegenstanders maar voelde
er ook even de behoefte ni toe.Tenslotte zijn dit ook al lang snookerspelers die het klappen
vd zweep kennen.
Enfin, ik zou de uitslag nog vergeten en waarom niet,we zijn het al gewoon een 6-6 gelijk
Volgende week andere materie,bezoekske van snooker x-3 ,spelers waar ik me altijd graag mee meet.
cya snookeraddicts
Theo