Jeroen Cocquyt maakt eerste century in zijn carriere in het laatste frame : 101!
Les van de dag : (ZWAAR) Uitgaan de avond voor de match heeft een positieve invloed op de geleverde prestatie
ward_77 wrote:Bijzaak Pallieter 10-8 winst tegen De Roos
Wat wel vernoemenswaardig is...
Jeroen Cocquyt maakt eerste century in zijn carriere in het laatste frame : 101!
Les van de dag : (ZWAAR) Uitgaan de avond voor de match heeft een positieve invloed op de geleverde prestatie
Gisteren naar de Norbe geweest, nog eens gewonnen met 7-11, blijkbaar de uitslag waar wij een patent op hebben, ik won er 6 met degelijk spel in de laatste frames, Rik 4 en scheppie is dinsdag op tram vier gesprongen, maar ik had de indruk dat hij na de match liever onder tram 4 was gesprongen ontgoocheld als hij was na het behalen van slechts 1 frameke, kop op en alles komt in orde, zeker na enkele karmelietekes, duvelkes, ovallekes en een boterham met gekapt die dan ook gretig gedegusteerd werden na de match, waarvoor dank aan deze sympathieke ploeg en hun uitbater.
Ik:6
Scheppie:1
Rik:4
wist je dat mijn ploegmaat Guy D'hond gisteren bij 73 een ENORME kick op zwart kreeg, waardoor zijn 147 droom weggekickt werd ? Rest van de rode ballen lagen werkelijk perfect en hij heeft het al bewezen dat hij het kan!!
Maar liet het niet aan zijn hart komen en ramde er de frame erna een 104 in. Alhoewel, rammen is niet echt zijn speelstijl.
Dikke proficiat mateke, altijd al gezegd dat het tij wel zou keren.