Beste snookervrienden ,
Daar ik nog geen club heb voor volgend seizoen stuur ik deze sollicitatie via het forum .
Ik wil zowel aantreden als vaste speler of als reserve in ere en eerste .
Indien een voorstel , laat het spoedig weten naar rik.sofie@skynet.be .
Ieder voorstel wordt serieus overwogen .
Met sportieve groeten ,
Rik De Ketele
Club gezocht
-
- Highest Break: 119
- Club: Prismas Zwalm
-
- Belgium Ranking: 0
Re: Club gezocht
Martinus al overwogen,er zijn daar steeds spelers welkomRDKW wrote:Beste snookervrienden ,
Daar ik nog geen club heb voor volgend seizoen stuur ik deze sollicitatie via het forum .
Ik wil zowel aantreden als vaste speler of als reserve in ere en eerste .
Indien een voorstel , laat het spoedig weten naar rik.sofie@skynet.be .
Ieder voorstel wordt serieus overwogen .
Met sportieve groeten ,
Rik De Ketele

En wat bedoel je met ieder voorstel wordt serieus overwogen?
-
Beste snookervrienden ,
Nog even een verduidelijking :
Met ieder voorstel wordt serieus overwogen bedoel ik : dat ik alle voorstellen naast elkaar ga afwegen en dan het interessantste ga nemen .
De criteria zijn o.a. de afstand tot Waregem , met wie in welke reeks tesamen te spelen of reserve , tafelhuur spelen/trainen .
Met vriendelijke groeten ,
Rik De ketele
Nog even een verduidelijking :
Met ieder voorstel wordt serieus overwogen bedoel ik : dat ik alle voorstellen naast elkaar ga afwegen en dan het interessantste ga nemen .
De criteria zijn o.a. de afstand tot Waregem , met wie in welke reeks tesamen te spelen of reserve , tafelhuur spelen/trainen .
Rik De ketele
-
Beste ,
De kogel is door de kerk , ik speel volgend seizoen in snooker Prismas in reeks 1A .
Ik heb de kans gekregen om als vaste speler in een toffe ploeg/club te starten .
Bij deze een welgemeende dankuwel aan de andere clubs en clubverantwoordelijken die inspanningen gedaan hebben om mij in hun club te willen opnemen .
Rik De Ketele
De kogel is door de kerk , ik speel volgend seizoen in snooker Prismas in reeks 1A .
Ik heb de kans gekregen om als vaste speler in een toffe ploeg/club te starten .
Bij deze een welgemeende dankuwel aan de andere clubs en clubverantwoordelijken die inspanningen gedaan hebben om mij in hun club te willen opnemen .
Rik De Ketele
-
- Highest Break: 52
- Club: 147_club
ik vind nu toch ook dat anthony gelijk heeft hoor ! het maakte blijkbaar zelf niet uit hoeveel wedstrijden je achter je naam had bij de reserves na de heenronde ! degene die op plaats 1 stond mag naar bk
je kan op die manier al 30 wedstrijden gespeeld hebben zodat niemand u kan bedreigen ! is gewoon niet eerlijk !!!