Dinsdag naar Keizer Karel geweest en 6 - 12 gewonnen.
We dachten nog dit is een belangrijke wedstrijd met het oog op het behoud maar, owee wat we daar tegenkwamen...
Ten eerste kwam er al 1 van die mannen 25 min te laat!!!
Ok, dit kan gebeuren...en toen begon het nog maar

In een mum van tijd stonden we 1 - 4 voor en onze Tom was nog bezig aan z'n 2de frameke tegen "Showbizz boy"...nadat Tom bruin pot en blauw mist staat ie toch comfortabel 30 voor

met nog 3 coleurs op...
Showbizz boy speelde dan effekes nog een 15 a 20 tal min door om toch maar te proberen 3 snookers te leggen wat gezien de situatie van de ballen zogoed als onbegonnen werk was (maar he ieder mag doen wat ie wil!) ware het niet dat dit toch getuigt van zeer weinig respect, zeker als je weet dat uwe ploegmaat zomaar effekes 25 min te laat was ook...

en ja tussendoor toen ie net geen snooker gelegd had gooide hij dan maar z'n krijtje naar enkele cafebezoekers die aan het kickeren waren omdat ze net iets teveel lawaai maakten of om een andere reden

terwijl onze Tom zich maar moest blijven concentreren
Onze Serge was tussentijds met een 1-1 te weinig beloond geweest tegen ene Vincent of zo...
In z'n 2de frame stond het 0 - 71 of zoiets en toen kwam het, ' je hebt beuze gehad', op een toontje van..., waardoor onze Serge zich nog net kon bedwingen...
En o ja voor ik het vergeet kwam hij Serge na een 10-tal min toch nog een hand geven met en ik citeer 'aja moet u waarschijnlijk nog een hand komen geven zeker', Serge en mezelf stonden versteld en onze Tom nog aan het snookers oplossen
Ikzelf tegen den Ronny 0 - 2 en geen gejammer of gezeur al liep het hem niet altijd...
Daarna ikzelf tegen den Serge zijne tegenstrever 1 - 1 waarbij ik het 1ste zeer vlot win (oh ja hij speelde zelf verder nadat hij 35 achter stond met 3 coleurs op maar kon den blauwe direct potten na gesnookerd te liggen

, maar beste zo en dan mij beginnen te ergeren...

vb, paar keer naar den toog lopen en babbeltje slaan, na een pot van mij zomaar verdwijnen (achter den hoek lopen) enz...
Den Serge ondertussen klop en smijtwerk aan het produceren (ook wat geergerd aan deze onnozelaars denk ik) tegen Showbizz boy en 1 - 1...
Tommeke 0 - 2 tegen Ronny en weer niks gehoord van gezaag of gezucht...
Laatste sessie Serge tegen Ronny 1 - 1, Serge duidelijk blij dat dit afgelopen was...en chapeau voor den Ronny zijn mentaliteit...
Tommeke 1- 1 tegen mister verdwijntruc en ook blij dat deze avond bijna kon afgesloten worden...
Dan mezelf tegen Showbizz boy 1 - 1 waarbij hij 1ste verdiend wint, in het 2de sta ik 23 voor met 18 op en nu heeft hij pas reden om nog wat verder te spelen..
Nadat ik m'n witte eens zag verdwijnen in de pocket werd het spannend, ware het niet dat ik daarna 3!!! zuivere kansen krijg (weliswaar longshots) om blauw te potten in de gele corner maar, er stond der altijd ene ongeveer in die buurt (show aan het verkopen

) waarbij hij ook nog eens 2 keer zijne keu in z'n kistje legt om te laten merken van ja nu is't gedaan...

uiteindelijk win ik nog op zwart en liet Tom mij nog weten dat als ie zijne keu weg legt in zijn kist ik eigenlijk moet vragen of ie opgeeft of zo...
Soit, wij blij dat we gewonnen hebben alle truken ten spijt van deze toch zeer onsportieve ploeg (toch 2 daarvan)...

maar dit is de 1ste keer niet als ik andere ploegen bezig hoor over hen...
Bij deze, tot volgende week thuis tegen Norbe...grtz
PS: sorry als dit verslagske bij iemand in het verkeerde keelgat schiet maar dit moest namens onze ploeg toch van ons hart...