Davy's Cup 2011-'12

Discuss all the latest snooker news: main tour, PTC, EPTC, events, tournaments, etc...
pink
Belgium Ranking: 0

Re: Davy's Cup 2011-'12

Post by pink »

pinky floyd wrote:Kdenk dat er een foutje is gebeurd,naar wat ik heb gehoord is Tim Jonckers door ten koste van Jurgen Van Roy,cijfers weet ik niet.
@Pink; match tegen Marc is volgende week grtzzzzz

dacht dat het v/d week was..ik kom kijken naar de match :-)
pinky floyd
Highest Break: 124
Club: <new crucible, Buckingham

Post by pinky floyd »

Kdenk dat het al uitverkocht is :-)
pink

Post by pink »

pinky floyd wrote:Kdenk dat het al uitverkocht is :-)

ben vip 8-)
motse
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Post by motse »

Malotje mag z'n pamperke al aandoen... gisteren verloren van onze Tomminator 8 - 2
breaks 109, 87, 77 en nog 3x 50+. Zo sterk heb ik hem nog nooit gezien :twisted:
pink

Post by pink »

motse wrote:Malotje mag z'n pamperke al aandoen... gisteren verloren van onze Tomminator 8 - 2
breaks 109, 87, 77 en nog 3x 50+. Zo sterk heb ik hem nog nooit gezien :twisted:
Ja Tom kan wel degelijk snooker brengen,maar matchke moet nog gespeeld worden he Motse...
En dat hij u goed afgetroefd he bewijst zijn kunnen wel..

Maar dat Marc een pamperke moet aandoen om tegen Tom te spelen ???
Waarom???
motse

Post by motse »

@pink: dat van da pamperke was maar om te lachen he pinky :lol:
pink

Post by pink »

motse wrote:@pink: dat van da pamperke was maar om te lachen he pinky :lol:

Zeg Motse , weet ik ook wel he....btw..had jij uw pamperken aan tegen Tom of uw handschoentjes :lol: :lol:

of alle 2 :D

km-ke gedaan zeker he ....
motse

Post by motse »

pink wrote:
motse wrote:@pink: dat van da pamperke was maar om te lachen he pinky :lol:

Zeg Motse , weet ik ook wel he....btw..had jij uw pamperken aan tegen Tom of uw handschoentjes :lol: :lol:

of alle 2 :D

km-ke gedaan zeker he ....
Tegen Tom heb ik nooit handschoenen aan, soms is em gewoon geniaal :D
sfinx
Belgium Ranking: 20
Highest Break: 103
Club: rialto-de panne

Post by sfinx »

hallo
zijn er nog uitslagen bekend ?
grts
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

Laatste uitslagen (23/12) in bijlage
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
motse

Post by motse »

En ondertussen al 2 achtste finales gespeeld.
Nico Devlies - Peter Cnudde 6 - 5
Yannick Poulain - Hans Coppens 6 - 5
loverboy
Highest Break: 127

Post by loverboy »

gisteren mijnen match tegen Tom De Wit met als inzet : een exhibitiewedstrijdje door en tegen onze Belgische kampioen. Daarvoor wou ik nog eens mijn oude knokels extra plooien (ook al omdat ik een revanchke wou voor het BK ouwe peeten).
20.00u startschot 00.30u eindschot met een black ball finish.
Ik heb mijn knokels veel geplooid maar precies niet altijd in de goede richting :lol: . Het was dankzij mijn vriendin "dame fortuna" dat het tot 5-5 kon komen. Maar anderzijds heeft Tom ook voldoende kansen gekregen om het vroeger af te maken. Ik heb zeker een 2-tal frames wegggegeven door stomme ballen te missen en ik ben zeker dat Tom dat ook wel zal zeggen. Dus van 3-1 naar 5-3 en 5-5 (met 5 frames op de zwarte beslist).
Laatste frame moest alles bepalen. Ik had de flow en begon het best in deze frame. Dankzij een paar kleinere brakes kom ik een 37 voor met nog 3 rode op tafel. Tom was op dat ogenblik "all over the place" en besloot dan maar om naar alles te gaan. hij wou zijn woorden na frame 10 "ik mag deze wedstrijd niet winnen" alle eer aan doen door over te gaan naar een russische roulette, maar de kogel kwam niet. Dankzij een aantal zeer mooie pots én het plotselinge overspel van mijn dame fortuna kwam het tot stressy toestanden op de kleuren (21 voor). Krijg een halve kans op geel maar besloot er niet naar toe te gaan ook al omdat alle kleuren zeer mooi lagen. Achteraf bekeken misschien de verkeerde beslissing. Verdediging is niet goed, Tom pot geel en groen maar mist bruin. Wit tegen de lange band met bruin (voor mij de matchbal) bijna recht op recht (zo'n Hendryken in zijn finale tegen Williams in de masters, lang geleden). Raar, maar daar dacht ik dus aan en lap, zelfde resultaat. Tom krijgt een dot van een kans maar zijn positie van blauw naar roos is een ramp. Tom krijgt daarna nog een paar 1/6de kansjes maar hij wou niet meer van zijn strategie afwijken, naar alles gaan. Ik zal toch wel nog eens een kansje krijgen zeker. Helaas een zeer slechte safety van mij : roos over de zwarte pocket en zwart op de roze spot. hij pot roze maar wit komt in 1 lijn te liggen met zwart, dus de moeilijke keuze om ofwel naar het midden ofwel naar de hoekpocket te spelen. Kiest voor de hoekpocket en mist... Wit komt tegen de korte band onderaan de tafel, zwart een 25-tal cm voor de pocket maar recht op recht. Pockets waren niet zo nauw dus probeer hem er toch in te pinchen maar lukt niet. Tom krijgt terug een moeilijke zwarte (zijne makker Tom Snijders zegt nog : easy black) maar vanaf het moment dat de zwarte vertrok wist ik hoe laat het was, loepzuiver in de gele pocket binnen. Helaas geen revanche voor mij tegen Pistol Pete (het is nochtans van zulke mannen dat je nog wat op je oude dagen kan bijleren) maar zoals hierboven al vermeld : Tom was over de ganse wedstrijd de betere speler en dus de verdiende winnaar en ik wens hem veel succes toe.

Nog een uitslag van gisteren : Marc Malot - Tom Snijders 6-5 (60br van malot in de decider)
Last edited by loverboy on 12 Jan 2012, 17:42, edited 1 time in total.
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

loverboy wrote:gisteren mijnen match tegen Tom De Wit met als inzet : een exhibitiewedstrijdje door en tegen onze Belgische kampioen. Daarvoor wou ik nog eens mijn oude knokels extra plooien (ook al omdat ik een revanchke wou voor het BK ouwe peeten).
20.00u startschot 00.30u eindschot met een black ball finish.
Ik heb mijn knokels veel geplooid maar precies niet altijd in de goede richting :lol: . Het was dankzij mijn vriendin "dame fortuna" dat het tot 5-5 kon komen. Maar anderzijds heeft Tom ook voldoende kansen gekregen om het vroeger af te maken. Ik heb zeker een 2-tal frames wegggegeven door stomme ballen te missen en ik ben zeker dat Tom dat ook wel zal zeggen. Dus van 3-1 naar 5-3 en 5-5 (met 5 frames op de zwarte beslist).
Laatste frame moest alles bepalen. Ik had de flow en begon het best in deze frame. Dankzij een paar kleinere brakes kom ik een 37 voor met nog 3 rode op tafel. Tom was op dat ogenblik "all over the place" en besloot dan maar om naar alles te gaan. hij wou zijn woorden na frame 10 "ik mag deze wedstrijd niet winnen" alle eer aan doen door over te gaan naar een russische roulette, maar de kogel kwam niet. Dankzij een aantal zeer mooie pots én het plotselinge overspel van mijn dame fortuna kwam het tot stressy toestanden op de kleuren (21 voor). Krijg een halve kans op geel maar besloot er niet naar toe te gaan ook al omdat alle kleuren zeer mooi lagen. Achteraf bekeken misschien de verkeerde beslissing. Verdediging is niet goed, Tom pot geel en groen maar mist bruin. Wit tegen de lange band met bruin bijna recht op recht (zo'n Hendryken in zijn finale tegen Williams in de masters, lang geleden). Raar, maar daar dacht ik dus aan en lap, zelfde resultaat. Tom krijgt een dot van een kans maar zijn positie van blauw naar roos is een ramp. Tom krijgt daarna nog een paar 1/6de kansjes maar hij wou niet meer van zijn strategie afwijken, naar alles gaan. Ik zal toch wel nog eens een kansje krijgen zeker. Helaas een zeer slechte safety van mij : roos over de zwarte pocket en zwart op de roze spot. hij pot roze maar wit komt in 1 lijn te liggen met zwart, dus de moeilijke keuze om ofwel naar het midden ofwel naar de hoekpocket te spelen. Kiest voor de hoekpocket en mist... Wit komt tegen de korte band onderaan de tafel, zwart een 25-tal cm voor de pocket maar recht op recht. Pockets waren niet zo nauw dus probeer hem er toch in te pinchen maar lukt niet. Tom krijgt terug een moeilijke zwarte (zijne makker Tom Snijders zegt nog : easy black) maar vanaf het moment dat de zwarte vertrok wist ik hoe laat het was, loepzuiver in de gele pocket binnen. Helaas geen revanche voor mij tegen Pistol Pete (het is nochtans van zulke mannen dat je nog wat op je oude dagen kan bijleren) maar zoals hierboven al vermeld : Tom was over de ganse wedstrijd de betere speler en dus de verdiende winnaar en ik wens hem veel succes toe.

Nog een uitslag van gisteren : Marc Malot - Tom Snijders 6-5 (60br van malot in de decider)
als ge nog ne keer nen thriller schrijft wilt ge den dader al verklappen in de eerst alinea, want mijnen tijd is kostbaar ;)
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

Eergisteren afscheid genomen van titelverdediger Alain Vandersteen (voor een jaartje toch). Wang Chooi Tan was te sterk: 6-0 werd het maar liefst…

Pascal Durnez keerde terug naar De Panne met de scalp van René Hemelsoet in zijn kistje.

Yvan Van Velthoven en Kevin Van Hove hadden hun handen vol met respectievelijk Tim Jonckers en Marc Malot: 2 x 6-4.

¼ finales hoofdtabel:

Wang Chooi Tan-Pascal Durnez

Nico Devlies-Tino De Witte/Jurgen Van den Bossche

Yvan Van Velthoven-Kevin Van Hove

Peter Bullen/Tom De Wit-Yannick Poulain
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Post by Mitu »

FrenzY wrote:Wang Chooi Tan was te sterk: 6-0 werd het maar liefst…
:shock:

Waar speelt die?
luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Post by luchtzak »

Mitu wrote:

Waar speelt die?
Die speelt in de Matchroom te Antwerpen, en niet slecht ;-)

Maar Alain zit wel met een geblokkeerde rug, hij kan er niet goed mee snookeren.
pink

Post by pink »

luchtzak wrote:
Mitu wrote:

Waar speelt die?
Die speelt in de Matchroom te Antwerpen, en niet slecht ;-)

Maar Alain zit wel met een geblokkeerde rug, hij kan er niet goed mee snookeren.

de volle match gezien,Wang heeft alle kansen benut met goede pots kleine breaks die beslissend waren voor de frames en heel goed safetyspel,langs de andere kant heeft Alain zijn kansen niet benut en toch ook wel een beetje het rollen v/d ballen tegengehad...

Ze zullen rekening moeten houden met Wang.
upperuk
Highest Break: 102
Club: Trianon

Post by upperuk »

aka Andy
luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Post by luchtzak »

Is er nog een update met uitslagen beschikbaar van dit event ?
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

luchtzak wrote:Is er nog een update met uitslagen beschikbaar van dit event ?
voila