''' Flanders Open Snooker Tournament ''' nu inschrijven !!!

Discuss all the latest snooker news: main tour, PTC, EPTC, events, tournaments, etc...
snookergenius
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 124

''' Flanders Open Snooker Tournament ''' nu inschrijven !!!

Post by snookergenius »

Beste Snookerliefhebbers ,
vanaf nu kan je inschrijven voor het tornooi. Dit kan via de site www.flandersopensnooker.be , je gaat naar de link inschrijven en daar staat de inschrijving online !!! Bekijk ook de nieuwe site !!! Komaan gasten inschrijven geblazen !!! Greets Danny en Peter
snookergenius

Opgelet spelers brabant !!! Flanders Open Snooker Tournament

Post by snookergenius »

Om vergissingen te voorkomen. Iedere speler kan zijn regio kiezen waar hij speelt bij het inschrijven. Je neemt de regio die het best bij jou past!!!
groetjes Danny
snookergenius

Flanders Open Snooker Tournament

Post by snookergenius »

hoi snookerliefhebbers , de site werkt vanaf vandaag prima en inschrijven is mogelijk nu !!! Het tornooi is erkend door bbsa en affiches zijn verzonden naar alle clubs van alle gewesten !!! groetjes en we hopen je allen te zien !!!
snookergenius

Re: ''' Flanders Open Snooker Tournament ''' nu inschrijven

Post by snookergenius »

Snookerliefhebbers nog een maandje om je in te schrijven , dit is een tornooi voor jullie komaan hé !!! En Bart top van je man !!! greets Danny
loverboy
Highest Break: 127

Post by loverboy »

al enig idee welke zaal er in Oost-vlaanderen zich ter beschikking stelt of moeten wij (oostvlamingen) naar Brugge ?
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

loverboy wrote:al enig idee welke zaal er in Oost-vlaanderen zich ter beschikking stelt of moeten wij (oostvlamingen) naar Brugge ?
Tis Brugge of Limburg dacht ik...
rsca
Highest Break: 102
Club: Pallieter-Ertvelde

Post by rsca »

hoeveel inschrijvingen al?
Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Post by Mitu »

FrenzY wrote:
loverboy wrote:al enig idee welke zaal er in Oost-vlaanderen zich ter beschikking stelt of moeten wij (oostvlamingen) naar Brugge ?
Tis Brugge of Limburg dacht ik...
Jup. Ik ga sowieso passen, agenda zit al veel te vol.
snookergenius

Post by snookergenius »

Inschrijvingen Flanders Open Snooker Tournament , is verlengd tot na EPTC 9 , inschrijven zal mogelijk zijn aan de stand van acuerate en dit elke dag van het tornooi. Groetjes Danny en Peter
snookergenius

Post by snookergenius »

Beste snookervrienden ,

daar er weinig inschrijvingen zijn stellen we ons de vraag wat het probleem kan zijn. Is het de prijs of de datum. Daarom wordt de prijs van inschrijving voor het tornooi ook op 25 euro gebracht. Het ganse bedrag gaat naar de spelers. Daar we geen organisatiekosten aanrekenen om de condities te optmaliseren zullen er waarschijnlijk geen referees aanwezig zijn. Indien er geen genoeg inschrijvingen zijn wordt het tornooi geannuleerd. Dan worden alle reeds ingeschreven personen terug betaald. Inschrijven zal mogelijk zijn in de" lotto arena eptc 9" aan de stand van acuerate, en dit de volle vier dagen ( donderdag tot zondag ) of via de contacten op de site. Deze zal beeindigen om 20 uur 14 november 2011. We hebben hier veel werk in gestopt en hopen dat aantoont dat wij alles over hebben voor deze sport. Groeten Danny en Peter
sfinx
Belgium Ranking: 20
Highest Break: 103
Club: rialto-de panne

Post by sfinx »

Ik vind dit zeer erg,dan doe je al zo een onspanning,wat is er toch aan de hand met de snooker in belgie ,triestig :(
hopelijk krijgen jullie respons op het ptc
grsts pascal

snookergenius wrote:Beste snookervrienden ,

daar er weinig inschrijvingen zijn stellen we ons de vraag wat het probleem kan zijn. Is het de prijs of de datum. Daarom wordt de prijs van inschrijving voor het tornooi ook op 25 euro gebracht. Het ganse bedrag gaat naar de spelers. Daar we geen organisatiekosten aanrekenen om de condities te optmaliseren zullen er waarschijnlijk geen referees aanwezig zijn. Indien er geen genoeg inschrijvingen zijn wordt het tornooi geannuleerd. Dan worden alle reeds ingeschreven personen terug betaald. Inschrijven zal mogelijk zijn in de" lotto arena eptc 9" aan de stand van acuerate, en dit de volle vier dagen ( donderdag tot zondag ) of via de contacten op de site. Deze zal beeindigen om 20 uur 14 november 2011. We hebben hier veel werk in gestopt en hopen dat aantoont dat wij alles over hebben voor deze sport. Groeten Danny en Peter
the_nugget
Club: Evergreen

Post by the_nugget »

Toch even zeggen dat ik bijzonder tevreden was over de organisatie van de wedstrijd in de voorronde.
Bij aankomst een drankje van de voorzitter.
Perfect verzorgde tafel (high precision laken of iets dat daar op lijkt, liet ik me vertellen), zeer snel en moeilijke pockets waar je op speelt met de nieuwe Aramith Tournament Champion SuperPro1G.
Danny D'Hoore als scheidsrechter die alles met de nodige professionaliteit aanpakt.
Samenvattend is het echt zonde van de weinige inschrijvingen. Velen werden blijkbaar geschrokken door het hoge inschrijvingsgeld (50). Na de verlaging naar 25 euro zie ik echter niet in waarom er zich niet meer mensen ingeschreven hebben. Ook de weinige respons in de Snookerpalace zelf is jammer.
Peter en Danny gaan door met een nieuwe editie volgend jaar en ik hoop dan ook dat meer mensen eropaf komen. Ik had mezelf ook voorgehouden zeer kritisch te zijn voor de organisatie maar ik kan er geen verkeerd woord over zeggen. Anderen hadden ook kritiek op het feit dat je de voorrondes zelf moet afspreken. Vind ik een groot voordeel: je hebt een eerlijke loting omdat niemand verhindert kan zijn en je kan zelf samen de perfecte dag afspreken en verder hoef je je van niets iets aan te trekken want Peter en Danny doen de rest.
Nog kritiek (het blijft maar duren) was dat er geen club in Oost Vlaanderen beschikbaar was: misschien terecht maar daar kan altijd iets aan gedaan worden.

Laat de snooker niet doodbloeden want we zijn goed op weg op deze manier.
rsca
Highest Break: 102
Club: Pallieter-Ertvelde

Post by rsca »

uitslagen?
sfinx
Belgium Ranking: 20
Highest Break: 103
Club: rialto-de panne

Post by sfinx »