Van beginner naar iets gevorderder

A forum for your general snooker chit chat
Joost
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0
Club: /

Van beginner naar iets gevorderder

Post by Joost »

Hallo allemaal,

Ben blij dat ik dit forum heb gevonden, ziet er zeer leuk uit.
ik speel sinds een klein jaar snooker op dagelijkse basis. Al mijn geld ( als student is snooker zeer duur om dagelijks te spelen :p) gaat erin en als ik niet aan het spelen ben, kijk ik naar filmpjes of lees ik erover. volledig geobsedeerd dus :p

nu, in het begin ging mijn spel bijna wekelijks merkbaar vooruit maar nu heb ik de indruk dat ik een beetje op hetzelfde niveau blijf. Breaks tussen de 10 en de 20 gemiddeld maar dan stopt het ook.

Wil echt verbeteren maar zoals gezegd, heb de indruk dat het een beetje vast is gelopen.

Herkent iemand dit probleem? of heeft er iemand mogelijke oplossingen??

Hartelijk dank bij voorbaat!

Joost
wilwiz
Highest Break: 57
Club: taking a break from snooker

Re: Van beginner naar iets gevorderder

Post by wilwiz »

Joost, volgens mij is het zoiezo het interessantste om u ergens in te schrijven als competitiespeler bij een club, zowel financieel als sportief.
Lessen volgen bij een coach is vrij prijzig voor jou denk ik, maar da's ook een optie, maar ik weet niet of dat voor een beginnende speler al interessant is.
Bij vele clubs betaalt ge enkel uw jaarlijks lidgeld, en voor de rest kunt ge als competitiespeler zoveel gratis trainen als ge wilt, en moet ge enkel uwen drank betalen.
Op die manier is het niet veel duurder dan een andere sport.
Dan leert ge ook makkelijker andere competitiespelers kennen, die u meer uitleg en tips kunnen geven, bijvoorbeeld door in een ploeg te spelen met al wat meer ervaren spelers, waarmee ge dan eventueel kunt oefenen.