Aan alle uitbaters van snookerzaken:
zet die asbakken maar terug op tafel en toog!

²matty wrote:ik hoop ten stelligste dat dit niet waar is héik hoor zelfs van veel rokers dat het nu veel plezanter snookeren is zonder diene vettige doemp boven de tafels.om nog maar te zwijgen van mijn kleren die geen uur in de wind meer stinken.lang leve het rookverbod
![]()
grtz timo
Ik kan je alleen maar bijtreden Timo.matty wrote:ik hoop ten stelligste dat dit niet waar is héik hoor zelfs van veel rokers dat het nu veel plezanter snookeren is zonder diene vettige doemp boven de tafels.om nog maar te zwijgen van mijn kleren die geen uur in de wind meer stinken.lang leve het rookverbod
![]()
grtz timo
en van het gezond verstandTcheppen wrote:De rechter heeft zich uitgesproken over deze welbepaalde zaak in Roeselare, dit verandert echter niets aan het rookverbod opgelegd door bloso aan de aangesloten clubs.
Indien uitbaters van een club ook hun gelijk willen halen zullen zij op hun beurt een rechtszaak moeten aanspannen.
Maar als ze die zullen winnen is nog maar de vraag want de ene rechter is de andere niet en die ene uitspraak is niet bindend.
Sowieso wordt, hopelijk zeer binnenkort, het rookverbod veralgemeend tot alle horecazaken door een Europese wetgeving, die eigenlijk al bestaat maar "we are from Belgium, you know" en in ons klein apenlandje zijn er tal van achterdeurtjes die voor 'noodoplossingen' kunnen zorgen.
Zelf ben ik voor een algemeen rookverbod in ALLE horecazaken, niet alleen is dit gezonder en aangenamer (ook voor het daar werkend personeel) maar zo zullen dan ook ALLE horecazaken op gelijke voet staan, iedereen zal er bij winnen.
Groetjes van t'zeetje met veel gezonde lucht
Er is een groot verschil tussen alcohol en roken...anthony1976 wrote:Ik hoop ten stelligste dat er enkele snookers het lef hebben van een proces aan te gaan tegen het rookverbod!Het gaat nog zover komen dat ze ons gaan verbieden van een pint te drinken.Er wordt al 100j gerookt in cafe's en snookerzaken en nu ineens zijn de rokers precies criminelen.Op restaurant ben ik er volledig mee akkoord maar toch niet in een cafe of snooker.Waar zijn we hier in belgie in hemelsnaam mee bezig?Er zijn al veel snookerzaken verdwenen door dat rookverbod en er zullen er nog volgen.1 boodschap voor degenen die er niet tegen kunnen,ga buiten of blijf thuis!!!
idd frenzy roken met alcohol vergelijken is een beetje belachelijk.als ik ooit tegen anthony moet spelen mag hij van mijn part zoveel mogelijk alcohol zuipen omdat dat mij niet beinvloed,die 15 sigaretten per frame kunnen mijn ogen en longen spijtig genoeg nie aan en zou mijn spel (niet dat dat van enig niveau is ma soit)anthony1976 wrote:Ik hoop ten stelligste dat er enkele snookers het lef hebben van een proces aan te gaan tegen het rookverbod!Het gaat nog zover komen dat ze ons gaan verbieden van een pint te drinken.Er wordt al 100j gerookt in cafe's en snookerzaken en nu ineens zijn de rokers precies criminelen.Op restaurant ben ik er volledig mee akkoord maar toch niet in een cafe of snooker.Waar zijn we hier in belgie in hemelsnaam mee bezig?Er zijn al veel snookerzaken verdwenen door dat rookverbod en er zullen er nog volgen.1 boodschap voor degenen die er niet tegen kunnen,ga buiten of blijf thuis!!!
Zuchtanthony1976 wrote:Ik hoop ten stelligste dat er enkele snookers het lef hebben van een proces aan te gaan tegen het rookverbod!Het gaat nog zover komen dat ze ons gaan verbieden van een pint te drinken.Er wordt al 100j gerookt in cafe's en snookerzaken en nu ineens zijn de rokers precies criminelen.Op restaurant ben ik er volledig mee akkoord maar toch niet in een cafe of snooker.Waar zijn we hier in belgie in hemelsnaam mee bezig?Er zijn al veel snookerzaken verdwenen door dat rookverbod en er zullen er nog volgen.1 boodschap voor degenen die er niet tegen kunnen,ga buiten of blijf thuis!!!
Laten we deze stelling nu ook niet veralgemenenBrunoC wrote:Heb geen schijt aan het rookverbod,wel aan anti-rokers die zich o zo betere mensen voelen dan rokers.
IEDEREEN heeft zich te gedragen naar de reglementen.BrunoC wrote:Gaat hem hier volgens mij om het principe,rookverbod moet je naleven punt uit.
(straffe uitspraak van een roker hé)
Heb geen schijt aan het rookverbod,wel aan anti-rokers die zich o zo betere mensen voelen dan rokers.