Snooker in Brussel

A forum for your general snooker chit chat
bubuke
Highest Break: 42
Club: Play Snooker

Post by bubuke »

Ik heb het over de zaak van Peter Bullen, daar is de Mitu barman op sommige avonden.

In BCE kom ik nooit, enkel als ik er competitie moet spelen. Ik ben niet zo graag gezien. Aan mij moet ge nooit vernoemen, want dan zullen ze zo vriendelijk niet meer zijn.
peterbullen
Belgium Ranking: 2
Highest Break: 141
Club: De Komma

Post by peterbullen »

Mitu das den enige echte barman in the pocket.. alé smiddags toch en als ik eens moet gaan spelen ofzo..

groetjes,

De enige echte Peter Bullen.. :D
bubuke
Highest Break: 42
Club: Play Snooker

Post by bubuke »

Ik heb inlichtignen genomen in Pot Black en de voorwaarden zijn zo slecht niet. Ze zoeken een 4 de man voor volgend seizoen. Ze spelen in 2B en staan 3de + spelen voor de titel.

Voorwaarden :

lidgeld weet ik niet maar je betaald 2,50 € per uur als lid. Per week heb je recht op 4 uur gratis training.

Meer info bij Ian Mc Harg.
JDR
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 15

Re: Snooker in Brussel

Post by JDR »

Hey,
ik ben sinds kort in centrum brussel komen wonen en zou bij wijze van nieuwe hobby graag gaan snookeren.

De lijst die ik hier al eerder had gevonden leek me super, dus ik op zoek naar Sharkey's aan de beurs.
" bestaat al 2 jaar niet meer..." En toen had ik door dat de commentaren hier dateerden van 2005.

Dus, om geen nieuw topic te openen: Is het mogelijk dat jullie opnieuw een lijstje geven met de brusselse clubs die momenteel nog actief zijn. Commentaren over lidgeld, sfeer, al dan niet rookvrij (ben niet-roker en appreciëer het ten zeerste als er niet gerookt mag worden), kwaliteit tafels & uitrusting ... etc zijn altijd welkom.

Merci,
JDR
NDV
Highest Break: -1

Re: Snooker in Brussel

Post by NDV »

Pot Black bestaat sinds een half jaar niet meer; dit is een lijstje met de nog bestaande Brusselse snookerclubs :
EUROPEAN SC AVENUE JOSSE GOFFIN 212 - 1082 BRUXELLES 0495/65.14.76
SAINT DENIS BRUSSELSESTEENWEG 29 1190 BRUSSEL 02/376.10.53
SAINT GUIDON RUE SAINT GUIDON 106-110 - 1070 BRUSSEL 0477/24.61.13

In principe is elke club rookvrij.