Pool spelen betaalt dat goed ?

A forum for your general snooker chit chat
snookerke
Highest Break: 145

Pool spelen betaalt dat goed ?

Post by snookerke »

die pool betaald da goe ;)

amai stuk in mijn ..... denk :lol:
RAFCSTEVIE
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 135
Club: TRIANON KONTICH

Re: Transfernieuwtjes 2009-2010

Post by RAFCSTEVIE »

nationale rankingtoernooien waar je met enkel de top24 speelt is 200€ ver de winner , 150€ ver den 2e en 100€ ver den halve finale , 50€ ver kwartfinale , 30€ ver 9e-12e plaats. Den helft vh deelnemersveld dus in het prijzengeld.

Voor de rest vele open toernooien waar je wat kan rapen , zowel in België als vooral in Nederland wat voor toch dichtbij is meestal.

En voor de durvers is er de europese rankingtoernooien ( bij de pro's ) waar je tot in tegenstelling tot bij snooker , gewoon als amateur kan inschrijven.
Zo kan je in ronde 1 de nr 1 van de ranking loten , en er zijn verschillende tv-tafels .

Hier speelt +-350 man mee , wel 150€ inleg maar dat kost de Pontin's ook dacht ik ( daar speel je niet tegen de top vd wereld dan nog ook ) , win je 4 wedstrijden of 5 tot 6 moest je langs de verliezersronde komen dan heb je 850€ , winnaar neemt 6.000 mee ner huis.

Ik heb nu op 4 seizoenen pool tegen een 9tal top 32 spelers van Europa gespeeld en er toch al 4 van de 9 tegen hun bekske gegeven.

Onze beste Belg staat trouwens momenteel 27e in Europa : Serge Das

Moesten mensen interesse hebben , het EK is momenteel in Oostenrijk ad gang , ikzelf had een plaats om deel te nemen maar heb die afgestaan om persoonlijke redenen .

Alles te volgend op : http://www.epconline.eu/

Je moet 5€ / dag betalen voor de livestream of 35€ voor het ganse toernooi , er staan 8 livestreamtafels , dit wil zeggen om de 2uur 8 matchen live en dit gedurende 7 sessies per dag.
Onze Belgische dame speelt vandaag plaatsingwedstrijd om bij de beste 16 te geraken tegen de nr1 vd wereld trouwens.