hallo allemaal,
mijn vrouw en ik staan op het punt om in sint-truiden de voormalige snookerpalace aan het station terug open te doen.
nu richt ik mij eigenlijk een beetje naar de mensen van die kanten om eens te horen wat jullie weten over deze zaak (vroeger).want nu is er momenteel niks meer.
zou het te doen zijn om er terug een snookerzaak van te maken,of beter.....zijn er nog mensen in sint-truiden die een nieuwe snookerzaak zien zitten?
graag wat reacties hier over aub.
mvg,
sj
vroegere snookerzaak palace te sint-truiden
-
- Belgium Ranking: 0
- Highest Break: 69
- Club: zoekend naar club
-
- Belgium Ranking: 43
- Highest Break: 69
- Club: zuma snooker peer
Re: vroegere snookerzaak palace te sint-truiden
ben daar vroeger wel eens een paar keer geweest en er zat altijd wel volk.maar de buurt rond het station is toen langzaam beginnen uitsterven en toen is de zaak teloor gegaan.en als ik me niet vergis heeft danny boffin die zaak zelfs nog gehad(dont shoot me if i'm wrong
)nu zijn die snookertafels daar verdwenen en staat die zaak leeg......ik hoop dat de buurt daar terug wat opleeft en dat het je lukt om er opnieuw een bloeiende zaak van te maken
grtz timo

grtz timo
-
- Highest Break: 139
- Club: Riley Inn nGenk
Re: vroegere snookerzaak palace te sint-truiden
Toen Danny Boffin de zaak runde waren er al geen snookertafels meer. Ik heb er nog 2 jaar gespeeld voor ik naar de Belfort (op de markt) verhuisde. De uitbater was toen Eddy, en ik moet zeggen dat we daar altijd op goed verzorgde tafels speelden. Jammer genoeg was de club toen ook al wat teloor gegaan (ik kwam van ere in Luik) en moest in tweede starten in de Palace omdat dat de hoogst geplaatste ploeg was die ze hadden.
Een bijkomende zaak in St-Truiden zal op zich wel geen probleem zijn. Ik raad je wel aan om je goed te informeren aangaande het gebouw en de voorwaarden (dat ding heeft al een hele historie achter zich, enkele faillissement incluis).
Een bijkomende zaak in St-Truiden zal op zich wel geen probleem zijn. Ik raad je wel aan om je goed te informeren aangaande het gebouw en de voorwaarden (dat ding heeft al een hele historie achter zich, enkele faillissement incluis).