Belangrijke Vraag

A forum for your general snooker chit chat
QuinoXx
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0
Club: Geen Club, wel intresse

Belangrijke Vraag

Post by QuinoXx »

Hallo iedereen
Ik heb namelijk een vraag maar eerst en vooral stel ik mezelf eens voor:

Ik ben Lander, woon te Poperinge (West-Vlaanderen) 30min van Kortrijk, nabij Ieper.
Ben zelf 18jaar, vind snooker de coolste sport en heb mezelf al een enorme goeie snookerstok gekocht en onderhou die enorm goed. Dichste club bij mijn stad is Utopia in Ieper. Zelf wil ik meedoen aan ternooien + competitie. Zelf weet ik niet als ik behoor tot volwassen competitie of juniors.
Graag had ik wat info gehad over hoe men in competitie verband kan geraken en hoe je kan deelnemen aan verschillende ternooien. Kan goed snookeren maar ben nog geen topper omwille van nieuwe snookercue.

Vriendelijke groetjes !
Obi Wan Kenobi
Belgium Ranking: 72
Highest Break: 87

Re: Belangrijke Vraag

Post by Obi Wan Kenobi »

Lander,

Wat deelname aan tornooien en competitie betreft raad ik je aan om in de desbetreffende club info te gaan vragen. Je kan er misschien als reserve beginnen om dan daarna in een vaste ploeg te spelen. Een ploeg bestaat uit 3 spelers en wordt vastgelegd in het begin van het seizoen, vermits we halverwege het seizoen zitten kan het zijn dat er al ergens een speler gestopt is en kan je daar misschien invallen.

Dit zou je dus best eens in de desbetreffende club vragen (bv Utopia)

Je kan zowel spelen bij de volwassenen als bij de juniors, maar vermits er eigenlijk practisch geen actieve juniors zijn ligt dit stil in W-VL. Verdere info om mee te doen aan tornooien kan je aanvragen bij de club. Om alle gewestelijke tornooien deel te nemen moet je lid zijn van de West-Vlaamse snookerfederatie. Je kan wel 1 keer deelnemen zonder lid te zijn. Mits inschrijvingsgeld te betalen natuurlijk.

Mijn beste tip is dus eens iemand aanspreken in de club waar je wilt gaan spelen.

Groeten,
Brian
QuinoXx
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0
Club: Geen Club, wel intresse

Re: Belangrijke Vraag

Post by QuinoXx »

bedankt voor u nuttige informatie !