de limiet voor inschrijving wordt gesteld op 04/09/2013 en op 05/09/13 worden nog 3 inschrijvingen toegevoegd....... Zou dit overal en voor iedereen mogelijk zijn ??
In naam van de spelerscommissie wens ik hier even op te reageren.
Ik heb net contact gehad met het secretariaat en ze hebben nog een mail ontvangen met inschrijvingen om 2150..deze werd uiteraard pas vanmorgen verwerkt. Je kan tot 00.00 h inschrijven.
Indien je wenst willen ze mail zelfs forwarden..
Ik denk één of twee dagen voor aanvang van het tornooi, persoonlijk zie ik daar geen graten in om te weten tegen wie je moet spelen. Winnen moet toch als je verder wilt geraken..
peterbullen wrote:Ik denk één of twee dagen voor aanvang van het tornooi, persoonlijk zie ik daar geen graten in om te weten tegen wie je moet spelen. Winnen moet toch als je verder wilt geraken..
't Is maar om te weten waar (Hasselt/Genk) ik moet spelen en hoe laat. De naam van mijn tegenstander zal mij toch niet veel zeggen, want is de eerste keer dat ik ga meedoen aan BR, en ken dus (behalve de Limburgers) niet veel spelers op dit circuit. En 't is zoals ge zegt, wilt ge verder? Dan moet ge winnen en dat hangt toch voor het overgrote deel van uzelf af...
peterbullen wrote:Ik denk één of twee dagen voor aanvang van het tornooi, persoonlijk zie ik daar geen graten in om te weten tegen wie je moet spelen. Winnen moet toch als je verder wilt geraken..
't Is maar om te weten waar (Hasselt/Genk) ik moet spelen en hoe laat. De naam van mijn tegenstander zal mij toch niet veel zeggen, want is de eerste keer dat ik ga meedoen aan BR, en ken dus (behalve de Limburgers) niet veel spelers op dit circuit. En 't is zoals ge zegt, wilt ge verder? Dan moet ge winnen en dat hangt toch voor het overgrote deel van uzelf af...