Is er al nieuws rond de Vlaamse Kampioenschappen?
Dat staat in de kalender voor 22/23 januari, maar nog niets gehoord rond selectie, trekking, uren, enz...
Selectie gebeurt normaal gezien via uw gewest. Wij zijn toch al ruime tijd op de hoogte hiervan.
De uren worden volgens mij bepaald door het organiserende gewest.
FrenzY wrote:Is er al nieuws rond de Vlaamse Kampioenschappen?
Dat staat in de kalender voor 22/23 januari, maar nog niets gehoord rond selectie, trekking, uren, enz...
zolang BHV niet gesplitst is, geen Vlaamse Kampioenschappen meer (zie nota Vande Lanotte)
Dank zij de weersomstandigheden en de vele uitgestelde wedstrijden kunnen wij nu pas over de klasseringen na 15 speelweken beschikken, daardoor deze laattijdige melding.
De Vlaamse kampioenschappen gaan door volgende zaterdag en zondag 22 en 23 januari 2011.
Bijgevoegd vinden jullie de uitnodiging en het reglement ter zake.
De inschrijvingsgelden voor de deelnemende teams werden betaald door het gewest, de teams dienen dus niets meer te betalen.
Mag ik jullie verzoeken om mij uiterlijk vrijdag te antwoorden of jullie al dan niet gaan deelnemen, dit verzoek geldt eveneens voor de teams die niet onmiddellijk in aanmerking komen, bij een afzegging wordt immers de eerstvolgende ingeschreven.
Dank bij voorbaat voor een spoedig gevolg
Eddy"
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.