Sindskort ben ik naar Gent verhuist en zoek ik een club waar er rustig een partij snooker wordt gespeeld.
Ik heb in bij Merodesnookers in Turnhout - Antwerpen - gespeeld op 3°de Interclub en zou terug graag terug in een club spelen.
Kom gerust eens langs bij Snookerclub Norbe...
August Van Lokerenstraat 18 in Ledeberg (vlakbij het Ledebergplein).
4 tafels in een zaal los van het café-gedeelte, dus rustig spelen in een goede sfeer. Naast de mogelijkheid van deelname aan VSF-Interclub hebben we jaarlijks ook een interne clubcompetitie en een vijftal ledentornooien. http://www.sc-norbe.be/
Groeten,
Luc VDV
Sindskort ben ik naar Gent verhuist en zoek ik een club waar er rustig een partij snooker wordt gespeeld.
Ik heb in bij Merodesnookers in Turnhout - Antwerpen - gespeeld op 3°de Interclub en zou terug graag terug in een club spelen.
Kan iemand mij tips geven?
Bedankt iedereen , feedback is welkom.
Ik vond de Evergreen in de sleepstraat wel een leuk en aangenaam clubje en de Norbe, kwa tafels is dit ook beter aan te raden vind ik zelf.
Kevinvhs wrote:
Ik vond de Evergreen in de sleepstraat wel een leuk en aangenaam clubje en de Norbe, kwa tafels is dit ook beter aan te raden vind ik zelf.
Mvg
Kevin
Precies al een tijdje geleden dat je daar geweest bent
Als je het niet in Gent zelf moet zijn kan je ook Pallieter overwegen
Arena pool en snooker gelegen op de zwijnaardsesteenweg 217
12 snookertafels 10 pooltafels 2 caramboletafels.
Wij hebben 9 ploegen die competitie spelen en wij zoeken nog mensen om onze ploegen te versterken.
Ik zit er bijna dagelijks. Voor meer info ivm competitie vraag naar anthony
Kevinvhs wrote:
Mvg
Kevin
Precies al een tijdje geleden dat je daar geweest bent
Als je de Norbe bedoelt: onze tafels worden deze zomer volledig vernieuwd
Altijd van harte welkom in de Sint Martinus te Gent!!
Reservespelers kunnen er nog altijd bij!
12 tafels zijn van begin mei vernieuwd van lakens voor het Bk dat hier door ging...
Hopelijk tot ziens in onze club!!