2010-2011 Uitslagen Ere Afdeling

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
pinky floyd
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 124
Club: <new crucible, Buckingham

Re: 2010-2011 Uitslagen Ere Afdeling

Post by pinky floyd »

@loverboy, kben der nog volop mee bezig,maar kschiet telkens in de lach :lol:
welke stijl heb je het liefst? thriller ;) , humor 8-), of zijn er andere voorkeuren?
grtz Pinky
loverboy
Highest Break: 127

Post by loverboy »

als het van jou komt, mag het zelfs meer naar de erotische sfeer gaan :lol:
motse
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Post by motse »

of de sfeer van de barbie-shop ;)
loverboy

Post by loverboy »

pinky floyd zijnen stylo is duidelijk leeg. Niks gezien van vorige week. Beloven ja ...

Bon vorige week een 9-9 uitslag tegen die sloeberkes, ze waren blij want bijna zeker van behoud. Geen probleem, ik gun het hen van harte ;) ;) ;)

Gisteren naar den Arena en de uitslag was terug 9-9. Mooie uitslag bij die mannen met een goed spelende Jeppel (5/6 60+ en verschillende 30+), een Bungdacue ontdekkende Kristof (2/6 en een leuke "nabespreking" achteraf), en een crazy singleballpottende Johan (2/6).
bij ons : Guy 4/6 (50+ en een paar 40+) die komt er stilletjes aan weer door, heeft zeer diep gezeten; ikke 5/6 (paar 30+) tegenwoordig willen mijn tegenstanders niet meer winnen tegen mij :lol: maar er is ook een historisch moment :cry: : René : 0/6. Totaal onmachtig, niets lukte en zelfs zijn vechtlust (wat toch één van zijn troeven is) verloor hij erbij. Geen probleem René, het overkomt de beste, en jou kennende zal je er des te beter uitkomen!
jeppel
Highest Break: 137
Club: ARENA

Post by jeppel »

het waren er maar 4 hé loverboy,zeker e paar rodenbachs te veel gedronken :)
loverboy

Post by loverboy »

Martinus 1 - Snookerfactory 2 : 10-8

Laat het me als een eindeseizoenswedstrijd omschrijven : nothing to lose, nothing special happened.

René : 3/6
Guy : 4/6 (50+ ) komt er stilletjesaan door ondanks de h a p e r i n g e n!
Ikke : 3/6 (paar 30+)

Steven : 4/6
Davy : 3/6
"Fast" Patrick 1/6 maar hij was niet "fast" zelfs zeer traag :shock:
loverboy

Post by loverboy »

jeppel wrote:het waren er maar 4 hé loverboy,zeker e paar rodenbachs te veel gedronken :)
Jeppel, proficiat met jouw tornooiwinst !!!! Blij voor jouw. Het liep duidelijk beter in de halve en finale dan de kwart ;) ?
loverboy

Post by loverboy »

gisteren de laatste wedstrijd tegen de nieuwe (en oude) kampioen Westbury 1
alles verliep nu wel volgens plan (remember the longest day) : we wisten op voorhand dat we gingen verliezen en hebben er dan maar naar gespeeld, zo kan je ons teminste niet verwijten dat ons strijdplan nooit klopt 8-)
Martinus 1 - Westbury 1 : 6-12
Bossie was nog eens in een potting mood en met breaks van paar 40+, 54, 58 ,64 en 93 nog maar eens bewezen als hij zijn dagje heeft, dat geen enkele tafel (moeilijk of niet) hem kan stoppen. dikke proficiat
Tino "ben blij dat het de laatste is" De Witte 5/6. Het interesseerde hem niet meer tot aan de tafel...
Gelukkig ken ik hem al langer dan vandaag :x
Andy 1/6 was niet goed bezig en als ge nie goed bezig zijt, krijg je van alles tegen ...

bij ons
Guy : 1/6 (1 40+)
René : 2/6 zat waarschijnlijk al aan de Maltese dames of honden te denken. In elk geval, succes gewenst daar in het zwoele Malta
Ikke : 3/6 voluit in de aanval (jaja)

Ik denk dat we rond de 5de of 6de plaats eindigen en dit ondanks de toch wel mindere prestaties. Nu nog afwachten of we volgend jaar met hetzelfde team spelen, want als Guy stopt (en gisteren na de match zag hij het echt niet meer zitten), vertrekt René naar Ter Walle en ik, wel,ik zie dan wel. Misschien ga ik wel eens in een andere provincie gaan spelen :shock:

Nu de afterparty mocht er zeker zijn, al vrees ik dat er een paar een houten kop zullen gehad hebben ;)
Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Post by Anthony »

loverboy wrote:Ik denk dat we rond de 5de of 6de plaats eindigen en dit ondanks de toch wel mindere prestaties. Nu nog afwachten of we volgend jaar met hetzelfde team spelen, want als Guy stopt (en gisteren na de match zag hij het echt niet meer zitten), vertrekt René naar Ter Walle en ik, wel,ik zie dan wel. Misschien ga ik wel eens in een andere provincie gaan spelen :shock:

Nu de afterparty mocht er zeker zijn, al vrees ik dat er een paar een houten kop zullen gehad hebben ;)
Bij ons is er nog plaats om te drinken en te spelen volgend seizoen hoor :D :D
Ingrid wil zelfs voor U Rodenbach op de kaart zetten :)
loverboy

Post by loverboy »

"Ingrid wil zelfs voor U Rodenbach op de kaart zetten :)"

hopelijk dan toch aan kostprijs of als sponsoring ??? :P :lol: