2010-2011 Uitslagen Ere Afdeling

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
loverboy
Highest Break: 127

Re: 2010-2011 Uitslagen Ere Afdeling

Post by loverboy »

THE LONGEST DAY (based on a true story)

06.00 maandagmorgen, Sinterklaasdag. Toeval of niet maar ik was vroeg wakker (schoentje gezet). Vanavond de topper naar (toevallig) St.-Niklaas. Als die gasten een beetje christelijk waren … Na de laatste match toch terug moed gekregen. Nog eens een aantal framekes getraind en die vielen wonderwel mee (nietwaar Pink?). We zullen het hen wel eens bewijzen.

Dagje gewerkt, maar toch in mijn hoofd verschillende aanvalstechnieken uitgetekend, Desert Storm had er niets aan.

Door een aantal externe factoren (ik moest mijn mijnen nog gaan kopen) pas om 19.10u thuis

19.30u : toch een beetje ongerust, mijnen ploegmaat was me nog niet komen ophalen maar 10min later vertrokken “to the battlefield”. Volledig in oorlogsuniform klaar om onze huid duur te verkopen.

20.10u aankomst in de loopgraven : de tegenstanders zaten er al volledig opgeladen bij, misschien wel door ons te laat komen (eerste fout in ons aanvalsplan).

20.12u aanvang ik tegen Andy, René tegen Tino, Guy tegen Bossie. Tweede fout onmiddellijk na het openen van de frame : wit niet tegen de achterste band en een “kleine” kans voor Andy. BOEM, hij plaatst zijn eerste “missile “ : 48 break. Ik krijg een kans maar mijn trekbommetje opent het pak niet voldoende en bij 28 eindigt de frame want Andy plaatst nog een missilleke van 44. Ondertussen heeft Guy kennis genomen van de “M60” tank van Bossie : een 60+. René voert daarentegen zijn plannetje wel goed uit en pakt (met een paar goed geplaatste mijnen) het frame. Frame 2 begint goed, alles wat om mijn “desert storm” plan stond voer ik nu mooi uit. Bezig aan een 30+bommetje tot wanneer het lont via een kick wordt uitgedoofd. Na een paar over-en-weer geschut schiet Andy nog eens een missile af en die treft zwaar raak : 50+ clearance. Mijn verdedingslijn had een serieuze deuk gekregen. Ondertussen had Bossie een aantal missillekes van Andy geleend en met een paar 40+ ook deze verdedigingsgordel gesloopt. Tino vond dat hij niet kon achterblijven en met een “Scud” van 70+ was dat gebied ingenomen.

Gehavend maar zeker nog niet verslagen op naar het volgend “battlefield”. Ik tegen Bossie, Guy tegen Tino en René tegen Andy. Terug sterke start met een granaatje van 36 maar helaas de kleefbom van Bossie werkt goed want het pak wil niet openen. Toch een dubbelke proberen, de enigste kans die ik kan geven is … BOEM, via zijn F-117 Stealth bommenwerper maakt Bossie zwaar gebruik van deze tactische blunder (had het zeker zo niet beschreven). Via een 86 clearance werd gans mijn verdegingslinie weggeveegd. Guy zag de missilekes (ze hadden ze precies in de solden kunnen kopen) rond zijn oren vliegen( 2 40+ van Tino). René daarentegen had zijn afweergeschut zeer goed geplaatst want Andy lostte wel een aantal raketten maar die werden vakkundig -nog voor ze doel troffen – geneutraliseerd. Ik had zeker de moed nog niet opgegeven want vond dat mijn Desert Storm nog veel positieve punten had. Helaas, ondanks een meer man-to-man gevecht (met beiden een paar kleinere 30+ bommetjes) terug het strijdbijl moeten begraven. Ik had het “heuvelend” terrein een beetje verkeerd ingeschat waardoor de plaatsing van mijn “manschappen” steeds net verkeerd liep. Guy kreeg nog een M60 tegen van Tino. René plaatste nu zelf een deftig missileke (40+) en kon ons gebied nog een beetje intact houden.

Al bloedend naar het laatste slagveld. Maar vooraleer ik terug kon aantreden moest ik toch van de “medic” een zakje bloed krijgen (lees donkere chimay). Aangezien mijn verdedigingslinie al volledig aan flarden geschoten was moest ik wel met open vizier aantreden : all guns fireing. Leek nog te werken want nadat we beiden een paar kleine granaatjes gegooid hadden, was het tijd om mijn grofste geschut boven te halen : mijn eigen M60. Maar helaas, bij 38 en enkel nog roos en rood nodig om deze slag te winnen, haalde Tino zijn ultieme verdediging boven : hij wierp een atoombom op het veld, de grond trilde ongeloofelijk, en mijne roze week van zijn lijn af …. Nog beduusd van deze niet voorziene actie plaatste hij nog een missilleke en met 40+clearance won hij niet alleen maar werden mijn ledematen (=armen) om nog te vechten volledig afgerukt. Alsof dat dan nog niet genoeg was moest hij in de laatste veldslag mij volledig ko slaan. Zijn volledig aanvalsmateriaal heeft hij gebruikt, alles vloog mij rond de oren. Guy zag nog een paar 50+ bommekes vliegen en René kreeg nog een paar missilekes op zijn terrein…

10.30u Daar zaten we dan, alles mooi gepland en tot in de puntjes voorbereid. 1 van ons kon nog rechtstaan, de andere 2 (Guy en ik) volledig aan flarden geschoten. Ze hebben er vlug de medic bijgehaald en het verdict was zeer zwaar : onmiddellijk aan het infuus en een dringende bloedtransfusie. Gelukkig was het ziekenhuis niet te ver en konden we zeer snel geholpen worden.
Na deze dringende ingreep, konden we terug moed vatten… D-Day was ook niet echt een succes voor de geallieerden maar wie won uiteindelijk ? We shall overcome

01.30u er lag nog steeds niets in het schoentje. Daarenboven vond mijn vrouw dat ik naar bloed rook …
pink
Belgium Ranking: 0

Post by pink »

loverboy wrote:THE LONGEST DAY (based on a true story)

06.00 maandagmorgen, Sinterklaasdag. Toeval of niet maar ik was vroeg wakker (schoentje gezet). Vanavond de topper naar (toevallig) St.-Niklaas. Als die gasten een beetje christelijk waren … Na de laatste match toch terug moed gekregen. Nog eens een aantal framekes getraind en die vielen wonderwel mee (nietwaar Pink?). We zullen het hen wel eens bewijzen.

Dagje gewerkt, maar toch in mijn hoofd verschillende aanvalstechnieken uitgetekend, Desert Storm had er niets aan.

Door een aantal externe factoren (ik moest mijn mijnen nog gaan kopen) pas om 19.10u thuis

19.30u : toch een beetje ongerust, mijnen ploegmaat was me nog niet komen ophalen maar 10min later vertrokken “to the battlefield”. Volledig in oorlogsuniform klaar om onze huid duur te verkopen.

20.10u aankomst in de loopgraven : de tegenstanders zaten er al volledig opgeladen bij, misschien wel door ons te laat komen (eerste fout in ons aanvalsplan).

20.12u aanvang ik tegen Andy, René tegen Tino, Guy tegen Bossie. Tweede fout onmiddellijk na het openen van de frame : wit niet tegen de achterste band en een “kleine” kans voor Andy. BOEM, hij plaatst zijn eerste “missile “ : 48 break. Ik krijg een kans maar mijn trekbommetje opent het pak niet voldoende en bij 28 eindigt de frame want Andy plaatst nog een missilleke van 44. Ondertussen heeft Guy kennis genomen van de “M60” tank van Bossie : een 60+. René voert daarentegen zijn plannetje wel goed uit en pakt (met een paar goed geplaatste mijnen) het frame. Frame 2 begint goed, alles wat om mijn “desert storm” plan stond voer ik nu mooi uit. Bezig aan een 30+bommetje tot wanneer het lont via een kick wordt uitgedoofd. Na een paar over-en-weer geschut schiet Andy nog eens een missile af en die treft zwaar raak : 50+ clearance. Mijn verdedingslijn had een serieuze deuk gekregen. Ondertussen had Bossie een aantal missillekes van Andy geleend en met een paar 40+ ook deze verdedigingsgordel gesloopt. Tino vond dat hij niet kon achterblijven en met een “Scud” van 70+ was dat gebied ingenomen.

Gehavend maar zeker nog niet verslagen op naar het volgend “battlefield”. Ik tegen Bossie, Guy tegen Tino en René tegen Andy. Terug sterke start met een granaatje van 36 maar helaas de kleefbom van Bossie werkt goed want het pak wil niet openen. Toch een dubbelke proberen, de enigste kans die ik kan geven is … BOEM, via zijn F-117 Stealth bommenwerper maakt Bossie zwaar gebruik van deze tactische blunder (had het zeker zo niet beschreven). Via een 86 clearance werd gans mijn verdegingslinie weggeveegd. Guy zag de missilekes (ze hadden ze precies in de solden kunnen kopen) rond zijn oren vliegen( 2 40+ van Tino). René daarentegen had zijn afweergeschut zeer goed geplaatst want Andy lostte wel een aantal raketten maar die werden vakkundig -nog voor ze doel troffen – geneutraliseerd. Ik had zeker de moed nog niet opgegeven want vond dat mijn Desert Storm nog veel positieve punten had. Helaas, ondanks een meer man-to-man gevecht (met beiden een paar kleinere 30+ bommetjes) terug het strijdbijl moeten begraven. Ik had het “heuvelend” terrein een beetje verkeerd ingeschat waardoor de plaatsing van mijn “manschappen” steeds net verkeerd liep. Guy kreeg nog een M60 tegen van Tino. René plaatste nu zelf een deftig missileke (40+) en kon ons gebied nog een beetje intact houden.

Al bloedend naar het laatste slagveld. Maar vooraleer ik terug kon aantreden moest ik toch van de “medic” een zakje bloed krijgen (lees donkere chimay). Aangezien mijn verdedigingslinie al volledig aan flarden geschoten was moest ik wel met open vizier aantreden : all guns fireing. Leek nog te werken want nadat we beiden een paar kleine granaatjes gegooid hadden, was het tijd om mijn grofste geschut boven te halen : mijn eigen M60. Maar helaas, bij 38 en enkel nog roos en rood nodig om deze slag te winnen, haalde Tino zijn ultieme verdediging boven : hij wierp een atoombom op het veld, de grond trilde ongeloofelijk, en mijne roze week van zijn lijn af …. Nog beduusd van deze niet voorziene actie plaatste hij nog een missilleke en met 40+clearance won hij niet alleen maar werden mijn ledematen (=armen) om nog te vechten volledig afgerukt. Alsof dat dan nog niet genoeg was moest hij in de laatste veldslag mij volledig ko slaan. Zijn volledig aanvalsmateriaal heeft hij gebruikt, alles vloog mij rond de oren. Guy zag nog een paar 50+ bommekes vliegen en René kreeg nog een paar missilekes op zijn terrein…

10.30u Daar zaten we dan, alles mooi gepland en tot in de puntjes voorbereid. 1 van ons kon nog rechtstaan, de andere 2 (Guy en ik) volledig aan flarden geschoten. Ze hebben er vlug de medic bijgehaald en het verdict was zeer zwaar : onmiddellijk aan het infuus en een dringende bloedtransfusie. Gelukkig was het ziekenhuis niet te ver en konden we zeer snel geholpen worden.
Na deze dringende ingreep, konden we terug moed vatten… D-Day was ook niet echt een succes voor de geallieerden maar wie won uiteindelijk ? We shall overcome

01.30u er lag nog steeds niets in het schoentje. Daarenboven vond mijn vrouw dat ik naar bloed rook …
Prachtig geschreven,en inderdaad,heb vorige week een flinke rammeling gehad.
Uw potgehalte lag op 95% en uw breaks waren ook niet onaardig,zat zelfs een 100-tje aan te komen.
Toch niet al uw kruid tegen mij verschoten hé....
Gr Pink
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

Loverboy : Nobelprize for literature, not for peace :clap: :clap: :thumbup: :thumbup: :lol: :lol:
luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Post by luchtzak »

Mooi geschreven! Wat is dan uiteindelijk de uitslag geworden ?
jeppel
Highest Break: 137
Club: ARENA

Post by jeppel »

ik denk 12-6
Kristof
Highest Break: 0
Club: St-Martinus

Post by Kristof »

06.00
...
Schitterend verslag collega! Ben content dat je 't alsnog overleefd hebt.
Wat een verbeelding, precies of je nog in 't leger geweest bent?!
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

Kristof wrote:

06.00
...
Schitterend verslag collega! Ben content dat je 't alsnog overleefd hebt.
Wat een verbeelding, precies of je nog in 't leger geweest bent?!
Kristof, die ouwkes hebben den oorlog nog meegemaakt ook he :lol: ;)
Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Post by Mitu »

Hier leest ne mens nogal iets zenne! :lol:

Zeer goed geschreven, kon het mij levendig inbeelden! :D
grotenbees

Post by grotenbees »

Loverboy is blijkbaar gesneuveld na zijn laatste oorlogsverslag :cry:
Jonas
Highest Break: 0

Post by Jonas »

grotenbees wrote:Loverboy is blijkbaar gesneuveld na zijn laatste oorlogsverslag :cry:
Waarschijnlijk de foute bloedgroep toegediend gekregen.
loverboy

Post by loverboy »

R.I.P. Requiescat In Pace
Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Post by Mitu »

:lol:
loverboy

Post by loverboy »

Ijverig werk gaat voor (ofte Fervet opus om in de stijl van Dewever te blijven).

Maar allée, omdat je het allemaal zo schoon vraagt, daal ik weder uit den hemel.

Na een paar redelijke weken vorige donderdag een oplawaai van jewelste gekregen in de Davis Cup (bedankt Frenzy :shock: ) Niet dat zijn niveau denderend was (buiten de laatste 2 frames) maar ik kon niets, ik wou niets, enfin zéééééér slecht, een dieptepunt in mijn "carrière". De dag erop bij de dokter geweest, het verdict was hard : een chronisch snookerniveau probleem + zware beschadiging aan mijn ellebogen. 8-)
Besluit stond vast : stok langs de kant...
Maar mijn vrouw heeft me toch nog wat moed ingesproken. Dus dinsdag naar de Crucible tegen onze ex-clubmaten.
Uitslag 14-4 :o
Guy : 1 René 3 en ikke 0. Niet dat ik zo slecht stond te spelen (2 40+ & 130+)(toch al veel beter dan de vorige donderdag) maar de running + sterke tegenstand hebben daarvoor gezorgd. De frames die ik tegen The Meat verlies, waren van een hoog niveau die ik enkel tegen de top 3 van o-vl zou kunnen verliezen. Volledig de verdienste van Nico. Daarnaast nog een frameverlies met snookers en éne met een megakick op frameball blauw... 'K was beter toch in de hemel gebleven....

We zien wel
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

Allee, loverboy, ge gaat toch nie stoppen door mijn toedoen he ;-)
Anderzijds, mijn winst tegen u luidde voor mij het begin in van een fantastisch snookerweekend, mede dankzij de ploegmakkers 8-)
grotenbees

Post by grotenbees »

FrenzY wrote:Allee, loverboy, ge gaat toch nie stoppen door mijn toedoen he ;-)
Anderzijds, mijn winst tegen u luidde voor mij het begin in van een fantastisch snookerweekend, mede dankzij de ploegmakkers 8-)
moest ik telkens twijfelen of ik nog verder zou snookeren na een slechte wedstrijd, dan zou ik dit seizoen zeker de grootste twijfelaar zijn in snookerland :mrgreen:
Firefighter
Belgium Ranking: 100
Highest Break: 94
Club: Norbe / New Crucible

Post by Firefighter »

Gisteren tegen de 5de uit het klassement!!

Het was met momenten degelijk en andere momenten een regelrechte catastroof !! ;-)

Uitslag
New Crucible 3 - Club Arena 1 : 11 - 7

Yannick 6 (97 mist zwart, 99, 58 en nog een paar 40en 30+)
Steven 2
Ik 3

Jimmy 3 (misschien lag het aan de nieuwe keu ;-)
Kristof 3
Johan 1

Hopelijk kunnen we de lijn nu zo voort trekken tot het einde van het seizoen
jeppel
Highest Break: 137
Club: ARENA

Post by jeppel »

nee nee het is niet de keu,integendeel.
zat gewoon heel de match te denken hoe ik mijn sjieke case aan jou kon verkopen :)
Ge zijt nog nen 61 vergeten van yannick en ne 64 va kristof
Firefighter
Belgium Ranking: 100
Highest Break: 94
Club: Norbe / New Crucible

Post by Firefighter »

Yep dat is waar !! ik was die 61 van Yannick en 64 van Kristof vergeten!!!

Wat je case betreft, hoop ik mijn vrouwtje te kunnen overhalen om hem te kopen voor mijn verjaardag! ;-)
loverboy

Post by loverboy »

snookerfactory 1 - Martinus 1 : 6-12

nog eens nen deftige uitslag. die mannen speelden vorige week nog gelijk op den eersten.
Nu : een drawken kon het ook geweest zijn want ik win er 3 8-) op zwart. Het is al eens anders geweest ...
In totaal winnen we 3 frames na snookers nodig te hebben (guy zelfs ééntje met 3 snookers :shock: )
En : geen problemen met de Jan (mag ook eens gezegd worden) ondanks het tegenrollen van de ballen

René : 3/6 met het snot in de neus en ogen (2 40+ breaks)
Guy : 4/6
ikke : 5/6 (1 40+ & 1 50+)

Danny : 3/6 (2 40+)
Kasra : 2/6
Jan : 1/6 (1 60+)
loverboy

Post by loverboy »

pinky floyd, waar blijft jouw beloofde verslag over onze clash van maandag?
Nog aan het ontmossen ?