2010-2011 Uitslagen Ere Afdeling

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
Kristof
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0
Club: St-Martinus

Re: 2010-2011 Uitslagen Ere Afdeling

Post by Kristof »

pink wrote:
Kristof wrote:Gisteren weer op ons kl*ten gekregen;
het is ondertussen duidelijk, we wegen te licht voor Ere.
Voor de rest van 't seizoen proberen we der 't beste van te maken maar de ambities (behoud) zijn opgeborgen.

De laatstste tijd toch maar povere verslagen,mogen we niet weten wat de uitslag was?
't is omdat de resultaten pover zijn hé. Maar allez, ik _schrijf_ toch nog verslagen, wees content.
Maar de verslagen kunnen nog poverder hoor, ik zal ze al schrijven zie:
Week 9: ""
Week 10: ""
Week 11: ""
...
Week 30: ""

Op ons kl*ten betekent tussen de 18-0 en 14-4, grenzen incluis. Voila.
Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Post by Anthony »

Kristof wrote:
pink wrote:
Kristof wrote:Gisteren weer op ons kl*ten gekregen;
het is ondertussen duidelijk, we wegen te licht voor Ere.
Voor de rest van 't seizoen proberen we der 't beste van te maken maar de ambities (behoud) zijn opgeborgen.

De laatstste tijd toch maar povere verslagen,mogen we niet weten wat de uitslag was?
't is omdat de resultaten pover zijn hé. Maar allez, ik _schrijf_ toch nog verslagen, wees content.
Maar de verslagen kunnen nog poverder hoor, ik zal ze al schrijven zie:
Week 9: ""
Week 10: ""
Week 11: ""
...
Week 30: ""

Op ons kl*ten betekent tussen de 18-0 en 14-4, grenzen incluis. Voila.

speel maar volgend jaar maar weer in 1ste, dan zijn de verslagen leuker :D :D :D
Kristof

Post by Kristof »

Anthony wrote: speel maar volgend jaar maar weer in 1ste, dan zijn de verslagen leuker :D :D :D
't zal wel zijn. Zie oa eens hoe vlot Frenzy dit jaar in de pen kruipt.

Gisteren bezoek van topper Ter Walle 1

Goed geamuseerd; Chris begint met 2-0 winst tegen Kevin Van Hove :clap: en de sessie daarop win ik 2-0 tegen Erwin Goethals (die dit weekend trouwens Nationale Ranking veteranen won met oa break 111, proficiat), olé! Na twee sessies stond het 5-7.
Maar je voelt het misschien komen, die gasten (Van Hove, Cnudde, Goethals) zijn echt wel goede spelers en de laatste sessie was 0-6. Dus een voor ons verdienstelijk resultaat deze week: 5-13.
Tolly

Post by Tolly »

efkes een kort verslag want,zooooo ziek als een hond :evil:

st-martinus2-crucible2 : 12-6...
wij elk 4...schone verdeeld da we zeggen...
tegenstanders weet ik zo niet meer,wel had Rik een off-day...een eitje,maar 't ging hem dan ook al tegen...shit happens Rik...

Ik was die avond,en nu nog steeds,ziek..draaiingen,koorts,koude rillingen,zweten,hoesten,piepen en zuchten.. :sick:
speelde mn laatste 2frames tegen Tom!!!man,ik dacht dat die elk moment ging doodvallen!!!! :lol: die zn ademhaling slaat een paar keren over!!! :lol:

leuk detail,Tom en ikzelf zijn ruitenwassers...uitslag:1-1...wie is nu den beste? 't is een beetje zoals we werken
Tom met osmose-water(speciaal-Ph-toestanden,i don't like it-water) Pascal met het ouderwets kraantjeswater..
ben er nog steeds niet uit :think: ik hoop in de terugronde hem 2-0 op zijn kl*te te geven... :lol:

Als afsluiter,een experiment gedaan...mijn hond is dus nooit ziek,eet kilo's wortels in de week,ik dacht ik ga ook wat wortels eten,lijkt me gezond!!!resultaat:heb nog steeds koorts,zweet als een turk,hoesten voor zot,
mijn longen piepen als gek en ben nu ook nog GECONSTIPEERD :evil: :evil: :evil: thanks Maylo...
Kristof

Post by Kristof »

Tolly wrote: Ik was die avond,en nu nog steeds,ziek..draaiingen,koorts,koude rillingen,zweten,hoesten,piepen en zuchten.. :sick:
speelde mn laatste 2frames tegen Tom!!!man,ik dacht dat die elk moment ging doodvallen!!!! :lol: die zn ademhaling slaat een paar keren over!!! :lol:
Twee rokers tegen elkaar, das normaal dat er veel gehoest en gepiept wordt hé :sick: :P
Tolly wrote: Als afsluiter,een experiment gedaan...mijn hond is dus nooit ziek,eet kilo's wortels in de week,ik dacht ik ga ook wat wortels eten,lijkt me gezond!!!resultaat:heb nog steeds koorts,zweet als een turk,hoesten voor zot,
mijn longen piepen als gek en ben nu ook nog GECONSTIPEERD :evil: :evil: :evil: thanks Maylo...
Volgens mij heb je de wortels uit enthousiasme te rap gegeten en dus bijna niet in stukken gebeten waardoor er lange stukken wortel gewoon VAST zitten :shifty: :lol: :lol: Eén oplossing: 2 uur in een sauna van 115°C dan zullen ze wel zacht worden :)

Anyway, veel beterschap...
loverboy
Highest Break: 127

Post by loverboy »

Gisteren trip naar Deinze tegen Crucible 2. Nog voor de wedstrijd hadden onze tegenstanders er niets beter op gevonden om het plein en de weg voor de Crucible open te leggen. Ze wisten namelijk dat we meestal maar net op tijd komen :o . Helaas voor hen en ondanks de ellenlange omleiding waren we toch net op tijd.

Maar die gemene truc hadden ze echter niet nodig hoor. Crucible 2 - Martinus 1 :10-8. We zitten momenteel in de hoek waar de klappen vallen en dat is zeker geen eufemisme. Als je weet dat ik (jawel) momenteel de "betere" van de 3 ben, dan weet je het wel.
Guy : 3/6 (na zijn overstap van Perrier naar Duvel, toch nog 3 kunnen winnen). Zijn laatste 2 frames waren trouwens de beste van het ganse seizoen (eigen woorden) en dat tegen zijn ex-ploegmaat Patrick Kerckvoorde.
René : 1/6 (een "out of sorts" René), moest zelfs eventjes gaan afkoelen :shock:
Ik : 4/6 (paar 30 en 40 + clearances). Eerste 2 frames tegen Patrick op de vroegere table of death (n° 5), maar nu gerenoveerd tot de beste tafel in O-vl, waren van een meer dan degelijk niveau, zowel van Patrick als mezelf. Eindelijk me nog eens geamuseerd. Daarna - na een rustpauze van +/-45 min - was de concentratie volledig zoek (ondanks de liters vittel). Er toch nog 2 uit de brand kunnen slepen maar een pilleke niveau zou zeker op zijn plaats geweest zijn.

Patrick : 3/6 (paar 30+)
Pinky Floyd : 3/6 zijn pinky hemdje was mooi ...
Rik : 4/6 (1 40+)

We zullen ons dringend moeten hernemen want op die manier zijn we zeker geen te duchten tegenstander meer. We hebben ons na de wedstrijd dan ook teruggetrokken in het klooster van Westmalle om te .... (euh) bezinnen.
Kristof

Post by Kristof »

Nog vlug kort verslag van onze verplaatste match van vorige vrijdagavond thuis tegen New Crucible 3 (Poulain, Cuepers, Van Durme) aangezien ik hier nog geen verslag zie van firefighter ;)

Chris en Stefan wisselden van tafel zodat Stefan nu op de minder moeilijke middentafel speelt; het vertrouwen bij Stef was onmiddellijk groter waardoor ie vertrokken is voor de rest van het seizoen
:) Ondergetekende heeft zich ook goed geamuseerd mede door een cadeautje van Steven (mist easy beslissende zwarte; maar op mijn tafel heb ik wel meer easy ballen zien missen, vooral van mezelf :o ). Stefan/Chris/Kristof 4/1/3

Vanavond is er een duel tussen de titanen aan de onderkant van het klassement :) , altijd spannend!
loverboy

Post by loverboy »

Martinus 1 - Arena 1 = 9-9 (waren beter onmiddellijk aan de toog gaan zitten want veel valt er niet te vertellen, buiten dat ik nu "out of sorts" was. 1 voordeel : 'k weet hoe het komt ...)

Guy 4
René 4
ik 1

christophe 4
johan 2
Jimmy 3 (met een "wereldbal" van groen naar bruin tegen mij :o )
loverboy

Post by loverboy »

Snookerfactory 2 - Malaise (euh Martinus) 1 : 11-7

wat moeten we nog zeggen. We onderschatten zeker de tegenstanders niet maar waar we vroeger toch redelijk goed tegen wonnen, krijgen we nu steeds op onze doos. En het is niet dat de tegenstander plotseling zoveel sterker geworden is (was het maar zo :oops: ). We hebben momenteel allemaal een 3à 4 kansen meer nodig om de frames te winnen, dan weet je het wel...

rené : 3/6
guy : 1/6
ik : 3/6

Patrick : 2/6
Steven : 3/6
Davy : 6/6 Goede potter die niet aan taktiek denkt, gewoon er voor gaan en soms valt het allemaal wel eens mee. Heeft er een aantal 'cracking balls' in gemoezeld.
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

loverboy wrote: wat moeten we nog zeggen. We onderschatten zeker de tegenstanders niet maar waar we vroeger toch redelijk goed tegen wonnen, krijgen we nu steeds op onze doos. En het is niet dat de tegenstander plotseling zoveel sterker geworden is (was het maar zo :oops: ). We hebben momenteel allemaal een 3à 4 kansen meer nodig om de frames te winnen, dan weet je het wel...
Ja, tloopt daar precies ook nie te goed vandejaar... Nochtans lijkt dit nu niet echt de sterkste lichting van ploegen in Ere.
Sebiet gaan er nog twee martinus'en zakken dit jaar ;)
loverboy

Post by loverboy »

tloopt daar precies ook nie te goed vandejaar... Nochtans lijkt dit nu niet echt de sterkste lichting van ploegen in Ere.
Sebiet gaan er nog twee martinus'en zakken dit jaar

ze is toch sterker dan vorig jaar ;) maar we wissen toch nen topploeg door Agustijntje gesponsord ... 8-)
volgend jaar misschien ? Ge zijt toch goed op weg
loverboy

Post by loverboy »

malaise 1 - Norbe 1 : 7-11

het blijft maar duren :evil:
er is echt nog geen enkel wedstrijd geweest waar we alle 3 eens op een "normaal" niveau gespeeld hebben.
Speel ik slechts 10 % beter, neem ik 6/6, nu 3. Ik bedoel maar : aan de tegenstander zijn niveau zal het zeker niet gelegen hebben. Slecht spelen is no running (juist tegen Kevin op dat vlak gewonnen). Kevin is zeker een sterke speler, maar ook hij had het toch moeilijk op onze tafels...
René : 4/6
Guy : 0/6 (ik denk de eerste maal in zijn carriëre). Hij zit echt in het sukkelstraatje. Het is toch zo'n mentaal spelleke. Wie tips heeft om hem er terug bovenop te krijgen, laat maar komen. Want hij intrinsiek een te goede speler om hem zo te zien lijden.

Kevin : 5/6
Peter : 4/6
Andy : 2/6
FrenzY

Post by FrenzY »

loverboy wrote:Wie tips heeft om hem er terug bovenop te krijgen, laat maar komen.
Een jaarken in eerste, 't doet wonderen voor mijn vertrouwen :lol:
loverboy

Post by loverboy »

Martinus 1 (malaise efkens weg) - corner 1 : 13-5 :shock:

mooie uitslag, nu eens de blackball games wel kunnen winnen ;). Moest het gelopen zijn zoals de vorige weken, was het amper 10-8

niveau : redelijk (we mogen niet altijd te streng zijn hé)

Guy : 4/6 (paar 30+)
René : 5/6
Ik : 4/6 (paar 30 +)

Tom : 1/6 (1x 40+)
Dimitri : 2/6 (1x 40+)
Jimmy : 2/6 (paar 30+)

volgende week als afsluiter van de heenronde naar de toekomstige kampioen ....
loverboy

Post by loverboy »

wedstrijdverslag uit volgende topics te kiezen :
"PAASCHEN"
"THE LONGEST DAY" (based on a true story)
"KORT VERSLAG"

laat maar weten ...
FrenzY

Post by FrenzY »

loverboy wrote:wedstrijdverslag uit volgende topics te kiezen :
"PAASCHEN"
"KORT VERSLAG"

laat maar weten ...
Amuseer ons, das 't belangrijkste ;)
pink

Post by pink »

mijn voorkeur gaat uit naar true story's
Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Post by Mitu »

pink wrote:"THE LONGEST DAY" (based on a true story)

mijn voorkeur gaat uit naar true story's
Idem!
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

loverboy wrote:wedstrijdverslag uit volgende topics te kiezen :
"PAASCHEN"
"KORT VERSLAG"

laat maar weten ...
"Position impossible"
jeppel
Highest Break: 137
Club: ARENA

Post by jeppel »

wil het allemaal weten