2010-2011 Uitslagen Ere Afdeling

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
Kristof
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0
Club: St-Martinus

Re: 2010-2011 Uitslagen Ere Afdeling

Post by Kristof »

Gisteren op bezoek bij Norbe

Norbe 1 - Martinus 3: 12-6
Stefan/Chris/Kristof: 3/1/2

We waren tevreden met dit resultaat tegen een sterke ploeg.
Schone honden die daar rondlopen in Norbe; bordeaux-dogs. Indrukwekkende beesten (60 kg schat ik?).

Nog een uitslag van gisteravond:
Arena 1 - Martinus 2: 5-13
Pascal Tollenaere speelde sterk en pakte 6/6 met een hoop breaks...
Tolly

Post by Tolly »

dag iedereen,
vanaf heden zal ik ook beetje tekst en uitleg schrijven...kwestie van beetje op de hoogte te zijn/blijven..
effe ons team voorstellen: st-martinus 2
bestaande uit : Nadal (david sarafian) ...onze eeuwige perfectionist...
Fox (devos pascal) ...de mekkeraar....
Tolly (tollenaere pascal)...beetje rebels he...

Onze eerste 3 weken waren een beetje aan de "we-zijn-nog-eigenlijk-in-verlof-sfeer"...
De laatste 3 wedstrijden,zijn dus dan ook al stukken beter.
winst tegen martinus1,de corner en deze week Arena 13-5
Onze doelstelling is simpel: kampioen worden we nooit,zakken gaan we zeker niet doen....
dus leek het ons een goed plan om als 3 musketiers op te treden,en ons kersvers 3de team(gemotiveerde
gasten) een handje te helpen...schitterend toch ;)

terug naar de match van gisteren : Arena-st martinus2 15
nadal 3
fox 4
ikzelf 6

Trouwens,gisteren wereld dierendag!!! heb onze hond(Maylo)getrakteerd met een super-lange-dikke
wortel!!!!zijn lievelings snack...het is een jack russel(op pensioen) maar soms denk ik dat het een
konijn is...Maylo,volgend jaar een nog grotere wortel.Beloofd.... ;)
loverboy
Highest Break: 127

Post by loverboy »

late reactie (misschien moest de uppercut verwerkt worden of was het de afterparty ??)

Martinus 1 - New Crucible 1 : 5-13
eerste zware nederlaag en eigenlijk niet meer dan verdiend. Wij spelen al een gans seizoen op een laag niveau, dus dit was vroeg of laat te verwachten. We zitten in een "anderlecht"straatje.
Anderzijds : de tegenstander was ook gene kattepis hé
Guy : 2/6
rené : 2/6
ik : 1/6 (goed klassement is weg, maar dat goed klassement was toch maar een vals beeld tov het al geleverde spel)

Nico en Kurt : 5/6
Vuistje : 3/6

Ik ga vlug naar de apotheker om een pilletje niveau te gaan kopen (en ik zal er voor mijn ploegmaten ook maar een paar meebrengen zeker ...)
Tolly

Post by Tolly »

beste snookerspelers,
Voor mij is het nieuw,maar 't lijkt me wel leuk om zo wekelijks iets te posten op dit forum..
Zo blijf je wat op de hoogte over het reilen en zeilen in de snooker.
Wij zijn martinus2 bestaande uit: Nadal....David Sarafian(de eeuwige perfectionist)
Fox......Devos Pascal (de mekkeraar)
Tolly....ikzelf,Pascal Tollenaere(beetje rebels)
Onze eerste 3 wedstrijden waren nog we-zijn-zo-nog-eigenlijk-in-verlof gemoedstoestand...dus 3x op ons doos :oops:
de laatste 3 wedstrijden zijn al in we-gaan-eens-moeten-winne toestand...3x gewonne ;)
maandag was het tegen arena1, 13-5 nadal 3,fox 4,ik 6...'t ging goed..
Trouwens,maandag was het werelddierendag :!: wij hebben hier een op pensioen zijnde jack-russel (maylo) lopen,
ik heb hem getrakteerd op grootst mogelijke wortel(zijn lievelings snack) die ik in de GB heb gevonden,ik kwam na de interclub thuis en hij zag dat het goed was...
Kristof

Post by Kristof »

Tolly wrote:Trouwens,maandag was het werelddierendag :!: wij hebben hier een op pensioen zijnde jack-russel (maylo) lopen,
ik heb hem getrakteerd op grootst mogelijke wortel(zijn lievelings snack) die ik in de GB heb gevonden,ik kwam na de interclub thuis en hij zag dat het goed was...
Welkom Rebel op 't snookerforum...

Wa!? Nen hond die wortels eet? Nog nooit gezien! :o

Anyway, wat wortels betreft, op deze manier zullen we niet uit de degradatiezone wortelen:
Martinus 3 - Corner 1 : 6-12.

Toch wel weer een miserie-frame bij Stefan: Hij staat in het eerste frame van de avond 29 voor met 22 op tafel en uiteindelijk verliest hij op respotted black... 62-69 Will it ever stop? :evil:

Stefan/Chris/Kristof 3/1/2
loverboy

Post by loverboy »

wuitens 1 - martinus 1 : 7-11

niet echt mooi,ik moet trouwens dringend een nieuwe ploeg (= werktuig) gaan kopen, want het trekt echt op niks meer. Ofwel meer trainen ...

René : 5/6 (paar 30+)
Guy : 4/6 (1x 50+)
ik : 2/6

voor de Wuitens :
Dominique : 1/6 (1x 50+)
Stijn : 2/6
Wim : 4/6
Tolly

Post by Tolly »

st-martinus2-snookerfactory 9-9

't was me 't avondje wel...elk 3 frames gewonnen,eerlijk verdeeld da we zeggen!!!
soms is het toch tanden stuk bijten op onze tafels....2x op zwart verloren en geloof me,die zwarte gaat er op
elke andere tafel erin...degene die bij ons al zijn komen spelen,begrijpen me wel...
Fox heeft toch ook al pech gehad...had soms medelij met hem...
en den david....die slaagt erin om met 3 verschillende keu's,3frames te winnen!!!!volgende week neem ik 6 keu's mee voor hem....

by the way,na middernacht thuis gekomen,de hond blij me te zien,vliegt naar de ijskast(hopend op een stuk wortel)...de doos leeg!!!zo zie je Maylo,je kan niet altijd geluk hebben...in 't snookeren ist net zo...
tot volgende week,
Tolly
jeppel
Highest Break: 137
Club: ARENA

Post by jeppel »

Zondag eens gaan trainen tegen kristof want het was al een 4 tal weken,door de dood van mijn pa kon ik het moeilijk opbrengen.
Dus voor de eerste keer in weken met vertrouwen naar De Vlies en co.
De eerste 2 frames verloren tegen Nico(beetje last van stres) en daarna 2 tegen Kurt met breaske van 71 met nog 1 rode. 5de frame tegen dennis black magic (Claude) 94 en simpele rose gemist(heb er niet kunnen van slapen)met nog een rode tegen de band die klaar lag om de dubbel te spelen.Laatste frame niet veel zin meer in,de rose bleef in kopke.
Kurt heeft ook nog een 91 gemaakt tegen igor met nog 3 rode op tafel.
crucibele
nico 4?
kurt 3?
claude 3?

arena

kristof 4
igor 1
ikke 3

groeten..
loverboy

Post by loverboy »

Tolly wrote:st-martinus2-snookerfactory 9-9

't was me 't avondje wel...elk 3 frames gewonnen,eerlijk verdeeld da we zeggen!!!
soms is het toch tanden stuk bijten op onze tafels....2x op zwart verloren en geloof me,die zwarte gaat er op
elke andere tafel erin...degene die bij ons al zijn komen spelen,begrijpen me wel...
Fox heeft toch ook al pech gehad...had soms medelij met hem...
en den david....die slaagt erin om met 3 verschillende keu's,3frames te winnen!!!!volgende week neem ik 6 keu's mee voor hem....

by the way,na middernacht thuis gekomen,de hond blij me te zien,vliegt naar de ijskast(hopend op een stuk wortel)...de doos leeg!!!zo zie je Maylo,je kan niet altijd geluk hebben...in 't snookeren ist net zo...
tot volgende week,
Tolly
new poetry talent on snookerforum, nice :shock: wafwaf
loverboy

Post by loverboy »

jeppel wrote:Zondag eens gaan trainen tegen kristof want het was al een 4 tal weken,door de dood van mijn pa kon ik het moeilijk opbrengen.
Dus voor de eerste keer in weken met vertrouwen naar De Vlies en co.
De eerste 2 frames verloren tegen Nico(beetje last van stres) en daarna 2 tegen Kurt met breaske van 71 met nog 1 rode. 5de frame tegen dennis black magic (Claude) 94 en simpele rose gemist(heb er niet kunnen van slapen)met nog een rode tegen de band die klaar lag om de dubbel te spelen.Laatste frame niet veel zin meer in,de rose bleef in kopke.
Kurt heeft ook nog een 91 gemaakt tegen igor met nog 3 rode op tafel.
crucibele
nico 4?
kurt 3?
claude 3?

arena

kristof 4
igor 1
ikke 3

groeten..
zeg, die 74, 91 en 94 : dat zijn toch de eindscores van de frame hé, of toch breaks (dwz zooooooveeeeel ballen na elkaar kunnen potten ??) Geraak zelfs niet meer aan zo'n eindscore, laat staan een break ...
Precies toch goed aan het "kjoeën" ?
jeppel

Post by jeppel »

beetje meer trainen hé en wa minder poker spelen loverboy :)
Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Post by Mitu »

Tolly wrote:by the way,na middernacht thuis gekomen,de hond blij me te zien,vliegt naar de ijskast(hopend op een stuk wortel)...de doos leeg!!!zo zie je Maylo,je kan niet altijd geluk hebben...in 't snookeren ist net zo...
:lol: :D
loverboy

Post by loverboy »

jeppel wrote:beetje meer trainen hé en wa minder poker spelen loverboy :)
you got a point ...
but time is money 8-)
Kristof

Post by Kristof »

Gisteren weer op ons kl*ten gekregen;
het is ondertussen duidelijk, we wegen te licht voor Ere.
Voor de rest van 't seizoen proberen we der 't beste van te maken maar de ambities (behoud) zijn opgeborgen.
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

Kristof wrote:Gisteren weer op ons kl*ten gekregen;
Voor de rest van 't seizoen proberen we der 't beste van te maken maar de ambities (behoud) zijn opgeborgen.
I know the feeling :?
Hopelijk krijgen we volgend jaar een nieuwe kans om ons te bewijzen in ere.
pink

Post by pink »

Kristof wrote:Gisteren weer op ons kl*ten gekregen;

De laatstste tijd toch maar povere verslagen,mogen we niet weten wat de uitslag was?
Last edited by pink on 19 Oct 2010, 23:56, edited 1 time in total.
jeppel

Post by jeppel »

gisteren arena -crucibele 3 9-9
we stonden 8-4 voor maar mocht niet baten.

johan 2

kristof 3

ikke 4 break 68 en paar dertigers

van poulain (break,50,60tiger...) en co weet ik het niet just
loverboy

Post by loverboy »

Martinus 1 -Snookerfactory 1 : 13-5

jaja, je leest het juist... tegen een meer dan degelijke tegenstander een mooie uitslag gehaald.

René : 4/6
Guy : 3/6
ik : 6/6 (wat een trainingssessie tegen Tolly al dan niet kan doen. Of was het door de wortel die hij meegebracht had ???), 30+ & 40 +

Danny : 3/6 (begon zeer sterk! potte bijna alles op de moeilijke maar ondertussen zeer goed lopende tafels, waarvoor dank Tolly + hond)
Kasra : 1/6 (40+)
Jan : 1/6

Jammer genoeg was er een woordenwisseling tussen mezelf en Jan. Ik wil er zeker geen polemiek mee opstarten, er was gewoon een verschil van mening over een bepaalde situatie. Ieder zijn recht van mening.
Ik ken Jan al jaaaren en heb er nog nooit enig probleem mee gehad, dus beschouw ik dit als een "accident de parcours". Het rollen van de ballen zal er wel voor een bepaalde factor tussen gezeten hebben...
Last edited by loverboy on 20 Oct 2010, 14:25, edited 1 time in total.
Tolly

Post by Tolly »

met enige vertraging...

onze uitslag: norbe-martinus2...ewel ja,'t was of 't zou snookeren bij kaarslicht geworden zijn,lijkt me
wel romantisch,maar dan speel ik toch liever tegen 3 knappe vrouwen ipv 3..(zelf in te vullen :lol: )
een elektrische stroompanne in de straat heeft er anders over beslist,wedstrijd uitgesteld.

nu ja,geen probleem,saraf die momenteel ook zoekende is(enige form/niveau)wou dan beetje trainen
tegen mij...naar 't schijnt ben ik de ideale pers.om de copains met wat mindere form/vertrouwen or what ever
er weer boven te helpen..zoals onze lieven,6op6..dik in orde,you are welcome... ;)
ik ben dan ook de sportleider van dienst....of ist sportlIJder??? :lol:

back to saraf,na een omweg via een karaoke-bar,studentencafes is het er niet meer van gekomen...
komt in orde deze week...

maar uit volgend fragment zal blijken dat een dag die fout begint,pas eindigd als je in je bed kruipt en gaat slapen....
deze week blijft mn zoon een week logeren bij ons en na mn thuiskomst,rond 1u,weet ik gewoon dat mijn vertrouwde viervoeter en steeds blijgezinde Maylo me opwacht...voor een knuffel,een plasje,beetje ravotte
en niet onbelangrijk,zijn wortel!!!
....maar geen Maylo te zien!!!die lag al lang te snurken bij mijn zoon,op zijn kamer...
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

loverboy wrote: Jammer genoeg was er een woordenwisseling tussen mezelf en Jan.
Ge zijt den eersten die da voorheeft! :lol: