2010-2011 Uitslagen Eerste Afdeling

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Re: 2010-2011 Uitslagen Eerste Afdeling

Post by FrenzY »

grotenbees, we will miss you :!: :!: :!:
FrenzY

Post by FrenzY »

taumken wrote:... de ongelooflijk vele leute (voor de duitsers onder ons "plezier") ...
De opvolging is alvast verzekerd! :lol:
Missypops
Belgium Ranking: 1001
Highest Break: 76
Club: SNC EVERGREEN

Post by Missypops »

Mitu wrote:
taumken wrote:Ik zal eens den uitslag van ter walle tegen ons ploegske (prismas) vermelden. De stand: 7-11 speelt eigenlijk geen rol, de frames wie wat pakt eigenlijk ook niet (bent vergeten), maar de belangrijkste reden voor mij om ne keer op dit forum te springen is het feit dat onzen allerbesten vriend, grotenbees, een punt zet achter zijn snookerloopbaan (als vaste speler toch), en daarom wil ik hem in naam van mij en scheppie bedanken om de ongelooflijk vele leute (voor de duitsers onder ons "plezier") die we hebben gemaakt de afgelopen seizoenen. Onze vrouwen waren dan ook heel blij met het heuglijke nieuws, tot hen verteld werd dat de grootsten onder alle bezen, wel nog zal aanwezig zijn om de administratie van de wedstrijden (helpen pinten drinken), te doen volgend jaar. Dus aan allen die nog een mooi woordje over hebben, bedank deze mens ook eens voor de mooie jaren (of lelijke)die hij ulder 2 maal per seizoen bezorgde.
:clap:

Hopelijk zet hij ook de verslagen op het forum verder, want daarvoor verdient hij eveneens een oscar! :mrgreen:
Bedankt voor de vele matchkes dat we geshot hebben de laatste jaren en veel succes met uw administratief werk :lol: :D
Missypops
Belgium Ranking: 1001
Club: SNC EVERGREEN

Post by Missypops »

Laatste match van seizoen winnend afgesloten 10 - 8 tegen kenneths... :D

Het was een mooi seizoen met een derde stek (alweer) maar we moeten toegeven dat de andere 2 teams boven ons beter waren over het ganse seizoen...
Proficiat aan deze teams en ook proficiat aan Evergreen 1 voor het behalen van de titel in 1A na een 7 - 11 overwinning tegen de rechtstreekse concurrent New Crucible... :clap:
Grtz en tot volgend seizoen... :)
Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Post by Anthony »

Yup wij zijn kampioen

we hebben gewonnen tegen onze rechtsreekse concurrent met 8 - 10

William 2
Omer 3
Anthony 5

Nu moet ik nog spelen voor individueel kampioen in 1ste afdeling.
In theorie sta ik nu 7 punten voor, Als Tim deze week max. 4 frames pakt sta ik 11 punten voor.
Dan moet Tim 3 rondes verder geraken dan ik, anders maar 2 rondes.
Dit kan nog spannend worden
FrenzY

Post by FrenzY »

Anthony wrote:Yup wij zijn kampioen
Durft ge nu eindelijk eens overgaan, of gaat ge weer een ander ploegske in eerste/tweede/derde zoeken om kampioen te kunnen spelen? :lol:
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

taumken wrote:Ik zal eens den uitslag van ter walle tegen ons ploegske (prismas) vermelden. De stand: 7-11 speelt eigenlijk geen rol, de frames wie wat pakt eigenlijk ook niet (bent vergeten), maar de belangrijkste reden voor mij om ne keer op dit forum te springen is het feit dat onzen allerbesten vriend, grotenbees, een punt zet achter zijn snookerloopbaan (als vaste speler toch), en daarom wil ik hem in naam van mij en scheppie bedanken om de ongelooflijk vele leute (voor de duitsers onder ons "plezier") die we hebben gemaakt de afgelopen seizoenen. Onze vrouwen waren dan ook heel blij met het heuglijke nieuws, tot hen verteld werd dat de grootsten onder alle bezen, wel nog zal aanwezig zijn om de administratie van de wedstrijden (helpen pinten drinken), te doen volgend jaar. Dus aan allen die nog een mooi woordje over hebben, bedank deze mens ook eens voor de mooie jaren (of lelijke)die hij ulder 2 maal per seizoen bezorgde.
thanks ploegmeet Taumken en ook dank aan andere ploegmakkers, exploegmakkers, clubvrienden, sympathisanten, aanbid(st)ers, cafébazen en cafébazeuses, supporters, tegenspelers, bondsbestuursleden, arbiters (ja inderdaad , allemaal, ook die van Lier), zelfs alle beuzakken, neuters, onsportievelingen en ander gespuis dat ik tijdens die 22 jaren heb mogen of moeten leren kennen. Tes mooi geweest und Wir haben ja eine Menge Leute gemacht, maar verdwijnen uit het snookermilieu doe ik zeker nie (waar moet ik anders mijn stomme moppen ventileren ?). Ik laat mijn ploegmakkers dus enkel aan tafel een beetje in de steek. Alle snookeruitbaters mogen op hun 2 oren slapen en moeten hun budget en investeringen voor de volgende jaren niet aanpassen aan mijn afwezigheid.
(ik wil vandaag ook alle facebook(snooker)vrienden bedanken voor de verjaardagswensen)

PS : zoals jullie weten liep het verleden week een beetje uit de hand (zie verslag 29e speeldag) en had ik s'anderendaags geen frisse kop waardoor ik een prachtige anekdote van die avond ben vergeten te vertellen. Hier komt ze :
Die bewuste avond werd er toch af en toe en door meer dan één persoon gezegd "man , wat heb ik een stuk in mijn kl...." Nu zat er aan de toog iemand die ik niet ken (aan zijn mooie donkere huidskleur te zien had hij meerdere jaren in het buitenland gezeten en sprak waarschijnlijk daardoor ook geen perfect Nederlands meer) . En die man vroeg mij op een bepaald moment : "mar wa ies da , ien stuuk ien uw kl..... ?"
Ik antwoordde : "Ik zal u dat eens duidelijk maken met een praktisch voorbeeld, zie je daar aan den hoek van den toog die 2 mannen zitten ? awel van het ogenblik dat ge er 4 ziet moogt ge aannemen dat de een enorm stuk in uw kl.... hebt". "ikke nie verstaan" zei hij. "Hoezo ? " vroeg ik , waarop hij antwoordde "ik maar 1 zien zitten"
grotenbees

Post by grotenbees »

thanks ploegmeet Taumken en ook dank aan andere ploegmakkers, exploegmakkers, clubvrienden, sympathisanten, aanbid(st)ers, cafébazen en cafébazeuses, supporters, tegenspelers, bondsbestuursleden, arbiters (ja inderdaad , allemaal, ook die van Lier), zelfs alle beuzakken, neuters, onsportievelingen en ander gespuis dat ik tijdens die 22 jaren heb mogen of moeten leren kennen. Tes mooi geweest und Wir haben ja eine Menge Leute gemacht, maar verdwijnen uit het snookermilieu doe ik zeker nie (waar moet ik anders mijn stomme moppen ventileren ?). Ik laat mijn ploegmakkers dus enkel aan tafel een beetje in de steek. Alle snookeruitbaters mogen op hun 2 oren slapen en moeten hun budget en investeringen voor de volgende jaren niet aanpassen aan mijn afwezigheid.

(ik wil vandaag ook alle facebook(snooker)vrienden bedanken voor de verjaardagswensen)

PS : zoals jullie weten liep het verleden week een beetje uit de hand (zie verslag 29e speeldag) en had ik s'anderendaags geen frisse kop waardoor ik een prachtige anekdote van die avond ben vergeten te vertellen. Hier komt ze :
Die bewuste avond werd er toch af en toe en door meer dan één persoon gezegd "man , wat heb ik een stuk in mijn kl...." Nu zat er aan de toog iemand die ik niet ken (aan zijn mooie donkere huidskleur te zien had hij meerdere jaren in het buitenland gezeten en sprak waarschijnlijk daardoor ook geen perfect Nederlands meer) . En die man vroeg mij op een bepaald moment : "mar wa ies da , ien stuuk ien uw kl..... ?"
Ik antwoordde : "Ik zal u dat eens duidelijk maken met een praktisch voorbeeld, zie je daar aan den hoek van den toog die 2 mannen zitten ? awel van het ogenblik dat ge er 4 ziet moogt ge aannemen dat ge een enorm stuk in uw kl.... hebt". "ikke nie verstaan" zei hij. "Hoezo ? " vroeg ik , waarop hij antwoordde "ik maar 1 zien zitten"
grotenbees

Post by grotenbees »

aan alle forumbezoekers (ook aan de twijfelaars die mij gemaild hebben) : mijn laatste verslag staat maar 1 keer op het forum.
grotenbees

Post by grotenbees »

aan alle forumbezoekers (ook aan de twijfelaars die mij gemaild hebben) : mijn laatste verslag staat maar 1 keer op het forum.
luchtzak
Belgium Ranking: 18
Club: Trianon, Kontich

Post by luchtzak »

Ja grotenbees, 't is te hopen dat ik je nog tegenkom op het BK in Duffel of op één of ander snookerevenement!
grotenbees

Post by grotenbees »

luchtzak wrote:Ja grotenbees, 't is te hopen dat ik je nog tegenkom op het BK in Duffel of op één of ander snookerevenement!

zeker weten !!!
Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Post by Mitu »

grotenbees wrote:En die man vroeg mij op een bepaald moment : "mar wa ies da , ien stuuk ien uw kl..... ?"
Ik antwoordde : "Ik zal u dat eens duidelijk maken met een praktisch voorbeeld, zie je daar aan den hoek van den toog die 2 mannen zitten ? awel van het ogenblik dat ge er 4 ziet moogt ge aannemen dat de een enorm stuk in uw kl.... hebt". "ikke nie verstaan" zei hij. "Hoezo ? " vroeg ik , waarop hij antwoordde "ik maar 1 zien zitten"
:lol: :lol: :lol:
the magician

Post by the magician »

FrenzY wrote:
Anthony wrote:Yup wij zijn kampioen
Durft ge nu eindelijk eens overgaan, of gaat ge weer een ander ploegske in eerste/tweede/derde zoeken om kampioen te kunnen spelen? :lol:
alee nr 1 en nr 2 willen allebei niet overgaan naar ere dus 3 en 4 naar ere !!! zal dan ook maar voor 1 seizoen zijn :lol: :D :roll: