2010-2011 Uitslagen Eerste Afdeling

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
bmi
Highest Break: 93
Club: Pallieter Ertvelde

Re: 2010-2011 Uitslagen Eerste Afdeling

Post by bmi »

Gisteren moest de Pallieter op bezoek bij de mannen van Westbury.
Uitslag was 6-12.

Pallieter:
Kevin 3
Björn 5
Yves (super sub) 4

Westbury:
Chris een eitje
De andere twee hadden 2 en 4 maar kweet nie meer hoe het juist verdeeld was.

Noemenswaardig feit: gisteren was het mijn eerste keer dat ik iemand een frame heb zien verliezen na 3 keer 'foul and a miss'. Zo moeilijk was het pertans nie hé Chris, je lag maar ne meter van die rooie en er lag niets in de weg :D :roll: En ja, je was gewaarschuwd na twee keer :lol:
ward_77
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 77

Post by ward_77 »

bmi wrote:Gisteren moest de Pallieter op bezoek bij de mannen van Westbury.
Uitslag was 6-12.

Pallieter:
Kevin 3
Björn 5
Yves (super sub) 4

Westbury:
Chris een eitje

Noemenswaardig feit: gisteren was het mijn eerste keer dat ik iemand een frame heb zien verliezen na 3 keer 'foul and a miss'. Zo moeilijk was het pertans nie hé Chris, je lag maar ne meter van die rooie en er lag niets in de weg :D :roll: En ja, je was gewaarschuwd na twee keer :lol:
netjes!!
proficiat aan mijn teamgenoten, mooie uitslag na deze niet gemakkelijke uitwedstrijd

ik ben da al ooit es tegengekomen het tweede jaar dat ik speelde, in derde was dat, tegen een ploegske echte "vedetten"
om na 2 pogingen op een chinese snooker achter groen geplakt naar de pak met (14!) rode ballen te spelen had ik de tegenstander gewaarschuwd dat hij nu een rooie moest raken, of dat hij het frame zou verliezen
de tegenstander accepteert...
third attempt speelt die man zijne witten pal op roze en betekende dat normaal gezien het frame
ik zeg dus fout, en het frame...
heisa alom
die man was ervan overtuigd dat dat niet dezelfde fout was omdat hij roze meehad en dus gwn fout zes of zoiets en dat ik als toen 19-jarige knaap (hij drukte dat anders uit maar kom dit terzijde) daar niks van afwist en dat hij het wel zou weten enz...
heb dan dat frame voor de gezelligheid maar gewoon uitgespeeld 8-)
we wonnen met 11-1 :lol:
Missypops
Belgium Ranking: 1001
Highest Break: 76
Club: SNC EVERGREEN

Post by Missypops »

ward_77 wrote:
bmi wrote:Gisteren moest de Pallieter op bezoek bij de mannen van Westbury.
Uitslag was 6-12.

Pallieter:
Kevin 3
Björn 5
Yves (super sub) 4

Westbury:
Chris een eitje

netjes!!
proficiat aan mijn teamgenoten, mooie uitslag na deze niet gemakkelijke uitwedstrijd

ik ben da al ooit es tegengekomen het tweede jaar dat ik speelde, in derde was dat, tegen een ploegske echte "vedetten"
om na 2 pogingen op een chinese snooker achter groen geplakt naar de pak met (14!) rode ballen te spelen had ik de tegenstander gewaarschuwd dat hij nu een rooie moest raken, of dat hij het frame zou verliezen
de tegenstander accepteert...
third attempt speelt die man zijne witten pal op roze en betekende dat normaal gezien het frame
ik zeg dus fout, en het frame...
heisa alom
die man was ervan overtuigd dat dat niet dezelfde fout was omdat hij roze meehad en dus gwn fout zes of zoiets en dat ik als toen 19-jarige knaap (hij drukte dat anders uit maar kom dit terzijde) daar niks van afwist en dat hij het wel zou weten enz...
heb dan dat frame voor de gezelligheid maar gewoon uitgespeeld 8-)
we wonnen met 11-1 :lol:
Jaar of 2 geleden overkwam Bruno Baert dat ook tegen mij... :o hij plakte tegen geel (chineeske dus) en er lagen ook een bal of 12 of zo....
Maar nog voor hij moest shotten zij hij al dat hij die niet goed kon en ja hij shotte der 3 keer naast maar had hem ook verwittigd dus geen heisa en frame gedaan... :lol:
Missypops

Post by Missypops »

Proficiat aan Pallieter welke hun uitslag ons mooi in de oortjes klinkt... ;)

Gisteren gespeeld tegen de nr. 4 Classics...
Uitslag: 12 - 6

Evergreen:

Motse : 4
Munk : 5
Missypops: 3

Classics:

Sven: 1 :D
Wim: 3
Tonny: 2

In de 1ste sessie stonden we 2 - 4 achter mede dankzij het schitterende klungerige kan geen 3 ballen na elkaar pottende Missypops in 1ste 2 frames, dus 0 tegen Wim, hoewel hij van lucky snookers op de koop toe leggen niet mocht klagen... :shock: Motse speelde goed maar neemt maar 1 net als Munk...

In sessie 2 mocht ik aantreden tegen onze vriend de Sven en surprise de Missypops nam er 2 met een 37 break bij maar toch nog geen schitterend snooker... :D Motse 1 en break 53 of zoiets en Munk 2...dus 5 - 1...en 7 - 5 voor... :)

In de laatste sessie bleef de Missypops klungelen en nam toch nog eentje tegen Tonny...Motse 2 en Munk opnieuw 2, dus weer 5 - 1 en een 12 - 6 overwinning waar we toch tevreden mee zijn... ;)

Grtz en tot volgende week...
FrenzY
Highest Break: 123

Post by FrenzY »

Gisteren vooropgeschoven wedstrijd tegen onze broeders uit Zwalm, de Prismas.
De thuisploeg was duidelijk de meest gemotiveerde (ze kunnen de punten beter gebruiken dan wij), en dat uitte zich dan ook in een verdiende 10-8 winst.
Van mijnentwege was er (zoals tegen Westbury) weinig sprake van goed snooker. In een dipke gelijk ze zeggen, en door familiale omstandigheden ook het kopke niet altijd bij de zaak.
Doet echter niets af aan de prestatie van Prismas, toch veruit een van de meest sympathieke ploegen uit ons reeks, op dienen ouwen beuzak van ne LUC-ky bastard na natuurlijk ;)

Volgende week dus rust, en dan onze laatste thuismatch tegen Quality. Mits een goed resultaat spelen we daar kampioen, al zullen we dat pas enkele dagen later zeker weten.

Nog drie matchen, wie zal er ons vervoegen naar Ere??? Evergreen lijkt zich definitief herpakt te hebben, of komt er nog maar eens een ommezwaai in het "achterveld" :lol:

Prismas:
Tom Watte: 4/6 (br 58)
Luc Hoebeke: 4/6
Marc Schepdael: 2/6

Pallieter:
Kevin Meiresonne: 3/6
Björn Misseghers: 3/6 (br 68)
Tony Saelens: 2/6
ward_77

Post by ward_77 »

FrenzY wrote: Volgende week dus rust, en dan onze laatste thuismatch tegen Quality. Mits een goed resultaat spelen we daar kampioen, al zullen we dat pas enkele dagen later zeker weten.
goed resultaat of niet, vieren gaan we toch al doen op onze laatste thuismatch :!:
zijn we dan uiteindelijk toch niet zeker... dan vieren we de week erna nog es he :-)
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

Prismas 1 - New Crucible 5 : 11-7

6e overwinning op rij en dit met slechts 2 spelers :mrgreen:

Operatie redding ver voltooid al mag men zoals het spreekwoord zegt "het vel van de beer niet schieten voor de put gevuld is"

Tom : 5/6
Scheppie : 5/6
Grotenbees : 1/6

Jurgen : 3/6
Ruben : 2/6
Jorgen : 2/6

Hopelijk kunnen onze tegenstrevers van gisteren hun plaats in 1e vlug heroveren : leuke ploeg en sterker dan hun plaats in de rangschikking doet vermoeden.
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

reeks 1B

voor degenen die zich afvragen : "waar blijft het verslag van de wedstrijd van Pallieter deze week ?", dat komt er niet. Hun wedstrijd van de 27e speeldag werd immers reeds vorige week afgehaspeld en daarin hebben ze verrassend maar niet onverdiend dolf onder gespoten tegen misschien wel het meest onderschatte team van reeks 1B. Hopelijk vormt dit geen belemmering om de winnaars van deze confrontatie uit te nodigen op het, ingevolge deze wedstrijd naar een latere datum verschoven, kampioenenbal
Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Post by Mitu »

grotenbees wrote:reeks 1B

voor degenen die zich afvragen : "waar blijft het verslag van de wedstrijd van Pallieter deze week ?", dat komt er niet. Hun wedstrijd van de 27e speeldag werd immers reeds vorige week afgehaspeld en daarin hebben ze verrassend maar niet onverdiend dolf onder gespoten tegen misschien wel het meest onderschatte team van reeks 1B. Hopelijk vormt dit geen belemmering om de winnaars van deze confrontatie uit te nodigen op het, ingevolge deze wedstrijd naar een latere datum verschoven, kampioenenbal
Gij verdient nen oscar! :lol:
FrenzY

Post by FrenzY »

Mitu wrote:
grotenbees wrote:reeks 1B

Gij verdient nen oscar! :lol:
Mitu, ge moogt gerust zijn! Ge moet u maar es proberen concentreren tegen zo gasten... alles proberen ze om "lood uit u te slaan" :lol:
Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Post by Anthony »

Eindelijk nog eens gespeeld na 4 speelweken.

Westbury - Evergreen 1
uitslag 6 - 12

William 3
Omer 3
Anthony 6 :)

We zitten nog in de running voor de titel :roll:
Last edited by Anthony on 10 Mar 2011, 11:24, edited 1 time in total.
Anthony

Post by Anthony »

Oesje wat zei ik vorige week ' we zijn nog in de running voor den titel ' :o

Scab - Evergreen 1
uitslag 9 - 9 tegen de laatste :!:

William 3
Omer 1 :(
Anthony 5 , 4 ballen gemist op gans de avond en nog 1 frame verliezen !!!
Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Post by Mitu »

Anthony wrote:Anthony 5 , 4 ballen gemist op gans de avond en nog 1 frame verliezen !!!
Proficiat voor de dikke break van de tegenstander! :clap:
FrenzY

Post by FrenzY »

Mitu wrote:
Anthony wrote:Anthony 5 , 4 ballen gemist op gans de avond en nog 1 frame verliezen !!!
Proficiat voor de dikke break van de tegenstander! :clap:
Fijntje :lol: 8-)
ward_77

Post by ward_77 »

Pallieter - Qualty : 11-7

15 thuiszeges op 15, de basis van onze (misschien al zekere?) titel
Wat goeie tafels al niet kunnen doen...
Misschien een tip voor enkele andere clubs? :P

Voor Pallieter
Ward : 4
Kevin : 4 (sublieme eerste 2 winstframes tegen Tim, dan koud gepakt in de laatste 2 frames door Dame Fortuna ;) )
Bjorn : 3

Voor Quality
JP : 3 (zag dingen liggen die weinig gegeven zijn te zien liggen)
Tim : 4
Martin : de overige frames

Volgende week naar Arena met Jerpal en Tony
Missypops

Post by Missypops »

Verslagske in uitgesteld relais van vorige donderdag...

Wijngaard - Evergreen : 9 - 9

Wijngaard;

David : 5 en anderen elk 2...

Evergreen :

Motse : 3
Munk : 2
Missypops : 4

In het donkere hellegat toch nog een gelijkspel uit de brand kunnen slepen... :) het snooker was van een bedenkelijk niveau enkel David Van Cauwenberge speelde zeer sterk wat dan ook zijn 5 frames verklaard... 8-)

Nu, gisteren gespeeld tegen Scab en een logische 12 - 6 overwinning... :D
Kunnen we daar nu tevreden mee zijn???
Ja en neen als je weet dat we na ons gelijkspel terug geslagen zijn naar een derde stek omdat Keizer Karel toch zwaar uithaalde tegen Arena vorige week... :P
Dus deden we gisteren wat we moesten doen en wachten we ongeduldig de uitslag af van onze tegenstanders...
Met nog 2 wedstrijden te gaan, nl uit Martinus 5 en thuis Kenneths en Keizer Karel nog uit Quality en thuis Pallieter zal het spannend zijn tot einde... :twisted:

Frames Evergreen :

Motse : 5
Munk : 2
Missypops : 5

Frames Scab :

Dieter : 4
Christiaan : 1
Reserve : 1

Mvg, den Missypops...
Anthony

Post by Anthony »

ward_77 wrote:Kevin : 4 (sublieme eerste 2 winstframes tegen Tim, dan koud gepakt in de laatste 2 frames door Dame Fortuna ;) )
Da is goed nieuws zulle :) ik loop weer 1 framepje uit op den Tim.
In theorie sta ik nu 9 puntenn voor op Tim in de indivudele klassement.
FrenzY

Post by FrenzY »

Missypops wrote:...Keizer Karel nog uit Quality en thuis Pallieter zal het spannend zijn tot einde... :twisted:
Ge doet ons wa aan ze vriend! Wij waren nie van zin ons daar nog ferm in te zetten (verre verplaatsing, toch al kampioen, slechte tafels, veel cinema, ...), maar nu moeten we wel vol aan den bak omdat we jullie liever in ere zien dan hen :lol:
FrenzY

Post by FrenzY »

Anthony wrote:
ward_77 wrote:Kevin : 4 (sublieme eerste 2 winstframes tegen Tim, dan koud gepakt in de laatste 2 frames door Dame Fortuna ;) )
Da is goed nieuws zulle :) ik loop weer 1 framepje uit op den Tim.
In theorie sta ik nu 9 puntenn voor op Tim in de indivudele klassement.
Heb hem in totaal 3 frames ontfutseld, dus ge kunt zien da ge mij der enen trakteert ;-)
Anthony

Post by Anthony »

Evergreen 1 - Kenneth's 3 . een topper zoals we zeggen beiden kunnen nog kampioen spelen.

uitslag 10 - 8

eerste sessie 1 - 5 achter !

Willam 3
Omer 3
Anthony 4 :(