2010-2011 Uitslagen Eerste Afdeling

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
ward_77
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 77
Club: Pallieter Ertvelde

Re: 2010-2011 Uitslagen Eerste Afdeling

Post by ward_77 »

We're on a role...

Pallieter 2- Martinus 4 : 14-4
Eerste sessie 5-1
Tweede 10-2
Derde 14-4

Ward 3
Jerpal 5
Bjorn 6 (super aan het spelen, net als op de VK)

Bart 2
Eddy 2
Yvan, den duts, ocharme 0 :D

Het was een aangename partij tegen een sympathieke ploeg, wat ook gezegd mag.

Alweer een tik uitgedeeld aan de dichte concurrentie.
Als het nu nog misloopt voor ons dan weet ik het niemeer...
Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Post by Anthony »

Evergreen 3 - Kenneths 3

uitslag 11 - 7

1ste sessie
2 - 4
2de sessie
8 - 4

Johan 4
Frank 4
Jeremy 3
baboeleken
Highest Break: 63
Club: WESTBURY

Post by baboeleken »

Gisteren tegen SCAB gespeeld en weer een oververdiende overwinning.
uitslag westbury 3-scab =14-4

Jelle:4/6
Kris:5/6
ikzelf:5/6
Missypops
Belgium Ranking: 1001
Highest Break: 76
Club: SNC EVERGREEN

Post by Missypops »

ward_77 wrote:We're on a role...

Pallieter 2- Martinus 4 : 14-4
Eerste sessie 5-1
Tweede 10-2
Derde 14-4

Ward 3
Jerpal 5
Bjorn 6 (super aan het spelen, net als op de VK)

Bart 2
Eddy 2
Yvan, den duts, ocharme 0 :D

Het was een aangename partij tegen een sympathieke ploeg, wat ook gezegd mag.

Alweer een tik uitgedeeld aan de dichte concurrentie.
Als het nu nog misloopt voor ons dan weet ik het niemeer...
Proficiat aan Pallieter, aan Kevin voor z'n breaks en toch ietwat tevreden dat jullie Martinus ook een afstraffingske kunnen geven hebben net zoals ons... :D
Dus al zogoed als kampioen, nu kunnen jullie rustig achterover leunen en af en toe nog eens om kijken om te zien wie de 2de plaats pakt want, denk dat deze nog superspannend zal worden... ;)
Greetings...M&M&M team...
Missypops

Post by Missypops »

ward_77 wrote:
ward_77 wrote:
munk wrote:gisteren idd overklast geweest... k heb mij wel goe geamuseerd aan de snookertafel. ik had er mss vier kunnen pakken, maar een magistrale zwarten van Kevin deed het anders uitdraaien..
chapeau aan alle drie, ( en al die andere die daar op den bank, lees aan den toog ,zitten).
succes op de vlaamse kampioenschappen!
M.U.N.K.
Aan Frenzy zal het zeker niet liggen. Aan mij daarentegen... ;)
Hij lukte dit weekend op ons Nieuwjaarstornooi nen 74 en 101!!!
Van op tijd pieken gesproken...
Pallieter 2 is geplaatst voor de halve finales van de VK

Poulewedstrijden 2-4 tegen de leug,4-2 tegen st guidon of zoiet,4-2 tegen de mambo
Kwart 5-1 tegen... euh tegen wie was da eigelijk?

Ward 4/8 (42,39)
Kevin 5/8 (100!!)
Bjorn 6/8 (2 30ers, 1 40er)

Kevin maakt zijn tweede century op 8 dagen :!: :shock:
Proficiat makker

Rotatiesysteem werkt bij ons dus morgen mogen Frenzy, Bjorn en Jerpal de klus klaren
C'mon!!
En???? Hebben jullie de klus kunnen klaren?
luchtzak
Belgium Ranking: 18
Club: Trianon, Kontich

Post by luchtzak »

Missypops wrote:En???? Hebben jullie de klus kunnen klaren?
Jaja, kijk maar in deze topic: http://www.snookerforum.be/viewtopic.php?f=10&t=1632

Leug 6 heeft in de poule Pallieterken nog kunnen tegenhouden (4-2) en in de finale ging het goed voor Leug 6 (6-2) tot Kevin en Bjorn hun duivels ontbonden (9-9) en de decider ook nog wonnen :roll: :mrgreen:

Ik lach maar groen want wijle waren de verliezende partij ;-)
Anthony

Post by Anthony »

Gisteren onze zwaarste uitzege geboekt.

St Martinus 7 - Evergreen 1

uitslag 6 - 12

William 5
Omer 2
Anthony 5
Missypops

Post by Missypops »

Ziehier den uitslag van Prismas tegen Evergreen... 9 - 9 ...

Prismas:

Luc : 4
Scheppie : 2
Tom : 3

Evergreen:

Motse : 5
Munk : 3
Missypops : 1

Na het vernemen van de uitslag van Martinus en Westbury waren we gebrand om met een klinkende overwinning terug te keren... :lol:
Het liep enigzins anders dan verwacht...
In de 1ste sessie namen we een 2 - 4 voorsprong... :D
In de 2de sessie waren de rollen omgekeerd 4 - 2... :) (de Missypops en den Munk waren toch enigzins afgeleid doordat we ons plotseling in een voetbalstadion waanden... :lol: ).
En de 3de sessie konden we nog gelijke tred houden 3 - 3 mede door een ontketende Luc die de Missypops
met een wrang gevoel opzadelde... :o
Geen geneut en ook geen excuses bij de Missypops voor zijn 1 frameke ook al rolde het niet altijd mee (nietwaar Luc) maar hand in eigen boezem steken dus... :roll:
Ook al staan die mannen niet schitterend in de rangschikking van enig geblaas of geneut geen sprake (trouwens bij beide ploegen niet vanavond) ook al was het snooker van beide teams van een bedenkelijk niveau... :lol:
Voor ons niet het verhoopte resultaat maar toch tot op 5 frames van de 2de plaats genaderd en volgende week komt Westbury ( 2 frames voor ons) op bezoek de nr. 3 denk ik tenzij Classics nog uitgehaald heeft dus...
Zo zou het altijd moeten zijn en na de snooker verbroederen en leute maken, grtz en tot de volgend jaar Prismas tenzij we nog overgaan natuurlijk... ;)

PS: Altijd een plezier om tegen deze ploeg te spelen... :D
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

Missypops wrote:Ziehier den uitslag van Prismas tegen Evergreen... 9 - 9 ...

Na het vernemen van de uitslag van Martinus en Westbury waren we gebrand om met een klinkende overwinning terug te keren... :lol:
Het liep enigzins anders dan verwacht...
In de 1ste sessie namen we een 2 - 4 voorsprong... :D
In de 2de sessie waren de rollen omgekeerd 4 - 2... :) (de Missypops en den Munk waren toch enigzins afgeleid doordat we ons plotseling in een voetbalstadion waanden... :lol: ).
En de 3de sessie konden we nog gelijke tred houden 3 - 3 mede door een ontketende Luc die de Missypops
met een wrang gevoel opzadelde... :o
Geen geneut en ook geen excuses bij de Missypops voor zijn 1 frameke ook al rolde het niet altijd mee (nietwaar Luc) maar hand in eigen boezem steken dus... :roll:
Ook al staan die mannen niet schitterend in de rangschikking van enig geblaas of geneut geen sprake (trouwens bij beide ploegen niet vanavond) ook al was het snooker van beide teams van een bedenkelijk niveau... :lol:
Voor ons niet het verhoopte resultaat maar toch tot op 5 frames van de 2de plaats genaderd en volgende week komt Westbury ( 2 frames voor ons) op bezoek de nr. 3 denk ik tenzij Classics nog uitgehaald heeft dus...
Zo zou het altijd moeten zijn en na de snooker verbroederen en leute maken, grtz en tot de volgend jaar Prismas tenzij we nog overgaan natuurlijk... ;)

PS: Altijd een plezier om tegen deze ploeg te spelen... :D

bedankt voor het vakkundig en objectief verslag.
Het was voor ons team en vooral voor mij persoonlijk een van de betere avonden.
1. een onverwacht goede uitslag :D
2. vrijgesteld van het schrijven van een uitgebreid verslag :D
3. de ballen "rundegen" ne keer voor mij (vooral tegen Missypops, sorry maat) :oops:
4. schitterende sfeer zowel voor, tijdens en na de wedstrijd :thumbup:

nog veel succes mannen
Anthony

Post by Anthony »

Evergreen 1 - Ter Walle 2

uitslag 11 - 7

William 5
Omer 2
Anthony 4 :( heel goed gespeeld maar the run of the balls.
jerpal
Highest Break: -1

Post by jerpal »

Frenzy heeft waarschijnlijk tjuiste knopke nog nie gevonden om zijn pc te starten in zijn nieuwe job, dus zal ik een kort verslagske schrijven...
Kenneth's - Pallieter 10 - 8
Onze derde nederlaag dit seizoen en alweer op verplaatsing.
Frenzy was de enige die op niveau speelde en pakte 5 stuks, Bjorn wist zijn laatste 2 spelletjes te winnen tegen Ponnetje birthday boy en ik behaalde een singleton tegen Ronny Grisolle. Verdiende overwinning voor Kenneth's !

Cedric Ponnet 3 (leuk spelen tegen hem, speelt snooker
Ronny 'tis mijnen dag nie' Grisolle 3
Geert Michiels 4
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

Martinus 4 - Prismas 13 - 5

Tom : was (wellicht door de smog :twisted: ) enigszins beneveld aan de wedstrijd begonnen : toch 3/6 en 4 dertigers
Scheppie : 1/6
Grotenbees : 1/6
Scheppie en Grotenbees gaan de volgende keer voor de match ook e wa in de nevel lopen :D

Martinus :

Bart 5/6
Ivan 4/6
Piet 4/6
Missypops

Post by Missypops »

Evergreen 2 - Westbury 3 : 12 -6

Evergreen;

Motse : 2
Missypops : 4
Munk : 6

Westbury;

Chris : 3
Michel : 2
Jelle : 1

Na een snelle start 6 -0 met mooi en degelijk snooker, Motse een 50+, Missypops 47 en onze Munk potte weer alles... ;) waren de volgende 2 sessies gelijkopgaand, telkens 3 - 3 en ging het mooi en degelijk snooker bergaf.. :lol: Toch tevreden om tegen een rechtstreekse concurrent voor de 2de plaats die de laatste weken sterk bezig was deze uitslag neer te poten... :D
Martinus wint ook weer vlotjes (Grootenbees!!!, no run off the balls?) blijft het dus een spannende soap die waarschijnlijk in de laatste aflevering van het seizoen voor de ontknoping zal zorgen...want nog steeds 4 ploegen in de running nl; Martinus, Westbury, Classics en wij natuurlijk :lol:en misschien nog een 5de team die sterk komt opzetten, Keizer Karel...
Dus allen blijven kijken (lezen) want de spanning wordt steeds verder opgevoerd... :lol:

Mvg, het M&M&M team...
ward_77
Highest Break: 77
Club: Pallieter Ertvelde

Post by ward_77 »

Pallieter - Wijngaard 14-4

Eerste sessie 4-2
Tweede 6-0
Derde 4-2

Bij de bezoekers (die tot ons grote verbazing zonder zonnebril waren gekomen) pakte David Van Cauwenberghe eentje met een 58 break en Gunter Van der Eecken nam de overige winstframes voor zijn rekening.
Alweer een tegenstrever die met eiers zat, Sam Van Snick was deze keer de pineut.

Bij de thuisploeg waren de frames als volgt verdeeld :

Bjorn Misseghers 5 (lukte ook een 58)
Tony Saelens 4
Ik 5

Volgende week weer rust voor mij en tony, dan nemen kevin bjorn en jeroen het op tegen de scab
snookerlover
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Post by snookerlover »

na 2 maanden niet gespeeld te hebben vandaag uit noodzaak meegedaan met de inhaalmatch tegen de scab
, anders hadden we een ff op ons kl... dus de keuze was rap gemaakt dan he

na zolang nie gespeeld te hebben ben ik toch vrij tevreden over men niveau , de scab had dan ook een zeer goede reserve opgesteld (joachim van kerschaever) waar ik moest tegen beginnen ! en rara gene bal gezien in die 2 frames ! kerel was supergoed bezig , denk dat hij ne keer of 6 in de 20 had gemaakt en telkens mooi safe als hij geen kans kreeg , 0/2 dus

tegen paul de jong was ik dan weer supersterk bezig , direct geopend met ne 28 , dan nog een paar keer 16 en frame was vlug gedaan , 2de frame direct geopend met ne 22 , paul zag de bui al hangen en ja weer potte ik zeer goed , dus 2/2

tegen duyck patriek was het eerste frame niks tegen te doen ! ne rare speler als je mij vraagt , tegen kurt kan hij gene bal potten en tegen mij vliegen ze er van overal in !!! 2de frame terug van zelfde , maar ik weet me terug te knokken na een achterstand van 30pnt en krijg kans op bruin , ik pot ne makkelijke bruinen en dan ne supermoeilijke blauwen met de pech als gevolg dat ik achter zwart rol en maar ne halve cm van roos zie , zit niks anders op dan roos zo dicht mogelijk tegen de lange band te rollen en wit aan de korte band te leggen , vrij goed safety vond ik tot patriek er anders over besliste ! superpot op roze en perfecte positie op zwart ! rara weer aan men kl... haha al bij al toch tevreden over men resultaat !!!

kurt de cooman 5
luc blancke 3
ik 2

en jaja na 7 matchen op rij verlies hebben we nog eens gewonnen :D :D
baboeleken
Highest Break: 63
Club: WESTBURY

Post by baboeleken »

gisteren gespeeld tegen orchidee en door grote vermoeidheid kon ik mij niet concentreren maar toch nog 11-7 gewonnen en nog 3 frames gewonnen

westbury 3-orchidee= 11-7

Jelle:5 met break van 57
kris:3
ikzelf:3
Missypops

Post by Missypops »

Quality 2 - Evergreen 2 : 12 - 6

Quality;

Tim : 6
JP : 3
Martin : 3

Evergreen :

Motse : 3
Missypops : 2
Munk : 1

Geen uitslag waar we op hoopten :( maar altijd een moeilijke verplaatsing en zie het resultaat... :shock:
Op de overwinning van die mannen niets op aan te merken hoewel we toch frameke of 2 meer verdiend hadden... :?
Geen goede zaak met het oog op plaats 2 (hoewel we dan nog niet weten wat we er mee gaan doen ;) ) maar, volgende week thuis tegen Ter Walle en daarna uit Martinus en thuis Classics dus, belangrijke weken in't verschiet zou ik zo zeggen... :lol:
Mvg, M&M&M team... :D
pink

Post by pink »

snookerlover wrote:inhaalmatch tegen de scab

na zolang nie gespeeld te hebben ben ik toch vrij tevreden over men niveau , de scab had dan ook een zeer goede reserve opgesteld (joachim van kerschaever) waar ik moest tegen beginnen ! en rara gene bal gezien in die 2 frames ! kerel was supergoed bezig , denk dat hij ne keer of 6 in de 20 had gemaakt en telkens mooi safe als hij geen kans kreeg , 0/2 dus

tegen paul de jong was ik dan weer supersterk bezig , direct geopend met ne 28 , dan nog een paar keer 16 en frame was vlug gedaan , 2de frame direct geopend met ne 22 , paul zag de bui al hangen en ja weer potte ik zeer goed , dus 2/2

tegen duyck patriek was het eerste frame niks tegen te doen ! ne rare speler als je mij vraagt , tegen kurt kan hij gene bal potten en tegen mij vliegen ze er van overal in !!! 2de frame terug van zelfde , maar ik weet me terug te knokken na een achterstand van 30pnt en krijg kans op bruin , ik pot ne makkelijke bruinen en dan ne supermoeilijke blauwen met de pech als gevolg dat ik achter zwart rol en maar ne halve cm van roos zie , zit niks anders op dan roos zo dicht mogelijk tegen de lange band te rollen en wit aan de korte band te leggen , vrij goed safety vond ik tot patriek er anders over besliste ! superpot op roze en perfecte positie op zwart ! rara weer aan men kl... haha al bij al toch tevreden over men resultaat !!!

ik 2

:D :D

allez klaar om naar Engeland te vertrekken :D :D :D
snookerlover
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Post by snookerlover »

pink wrote:allez klaar om naar Engeland te vertrekken :D :D :D
:D :D :lol: :lol: gij kieken gij :lol: :lol:
pink