2010-2011 Uitslagen Eerste Afdeling

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Re: 2010-2011 Uitslagen Eerste Afdeling

Post by FrenzY »

Gisteren de inhaalmatch gespeeld tegen onze vrienden van den Evergreen. Voor ons de gelegenheid om onze titelkansen een duw in de rug te geven.
Beide teams kwamen supergemotiveerd aan de aftrap - euh - break off.
Evergreen miste echter volledig zijn start, dankzij, al zeggen we het zelf, een sterk spelende thuisploeg (en zoals dat gaat als je sterk speelt, dan komt lady fortune ook nog een handje helpen, al kon niet iedereen dit even goed relativeren :)).
In de tweede ronde staken we nog een tandje bij en werd het zowaar 11-1! 8-) :o
In de derde ronde kon Evergreen de schade nog beperken, en zo werd het uiteindelijk een 14-4 overklassing - euh - overwinning voor Pallieter ;)

Pallieter:
Kevin Meiresonne: 5/6
Jeroen Cocquyt: 5/6
Björn Misseghers: 4/6

Evergreen:
Tom Demuynck: 3/6
Noel Riga: 1/6
Steven Termote: 0/6
Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Post by Anthony »

Proficiat aan de Pallieter.
En ik moet zeggen dat ik goed de toekomst kan voorspellen.
Termote een EITJE :lol: :lol:
ward_77
Highest Break: 77

Post by ward_77 »

FrenzY wrote:Gisteren de inhaalmatch gespeeld tegen onze vrienden van den Evergreen. Voor ons de gelegenheid om onze titelkansen een duw in de rug te geven.
Beide teams kwamen supergemotiveerd aan de aftrap - euh - break off.
Evergreen miste echter volledig zijn start, dankzij, al zeggen we het zelf, een sterk spelende thuisploeg (en zoals dat gaat als je sterk speelt, dan komt lady fortune ook nog een handje helpen, al kon niet iedereen dit even goed relativeren :)).
In de tweede ronde staken we nog een tandje bij en werd het zowaar 11-1! 8-) :o
In de derde ronde kon Evergreen de schade nog beperken, en zo werd het uiteindelijk een 14-4 overklassing - euh - overwinning voor Pallieter ;)

Pallieter:
Kevin Meiresonne: 5/6
Jeroen Cocquyt: 5/6

Evergreen:
Tom Demuynck: 3/6
Noel Riga: 1/6
Steven Termote: 0/6
proficiat aan mijn teamgenoten
idd zeer sterk gespeeld
one down two to go
hopelijk kunnen jullie dit volgende week in en tegen nr 3 The Classics eens overdoen
de week daarna komt de tweede in de stand Martinus op bezoek waar jerpal, bart en ik onze kleuren zullen verdedigen
munk
Highest Break: 101
Club: EVERGREEN

Post by munk »

gisteren idd overklast geweest... k heb mij wel goe geamuseerd aan de snookertafel. ik had er mss vier kunnen pakken, maar een magistrale zwarten van Kevin deed het anders uitdraaien..
chapeau aan alle drie, ( en al die andere die daar op den bank, lees aan den toog ,zitten).
succes op de vlaamse kampioenschappen!
M.U.N.K.
Missypops
Belgium Ranking: 1001
Highest Break: 76
Club: SNC EVERGREEN

Post by Missypops »

munk wrote:gisteren idd overklast geweest... k heb mij wel goe geamuseerd aan de snookertafel. ik had er mss vier kunnen pakken, maar een magistrale zwarten van Kevin deed het anders uitdraaien..
chapeau aan alle drie, ( en al die andere die daar op den bank, lees aan den toog ,zitten).
M.U.N.K.
Ahumm,

ere wie ere toe komt, inderdaad overklast en zeg maar dat Pallieter al volledig op ere niveau speelde... ;)
Er was dus niets tegen te beginnen... :oops: en Munk, ik kon er max 2 genomen hebben(hoewel zelf niet slecht gespeeld) want voor de rest waren die mannen een klaske te sterk... 8-). Vorig jaar waren Norbe en Crucible te sterk voor ons (hoewel het verschil tegen hen onderling toch dichter bij ons niveau lag) maar, dit was nog een ander niveau mijn gedacht...

dus nogmaals chapeau en al proficiat voor den titel ook... :D zou ik zo zeggen... :clap:
ward_77

Post by ward_77 »

munk wrote:gisteren idd overklast geweest... k heb mij wel goe geamuseerd aan de snookertafel. ik had er mss vier kunnen pakken, maar een magistrale zwarten van Kevin deed het anders uitdraaien..
M.U.N.K.
Bedankt Tom!
Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Post by Anthony »

Evergreen 1 - The corner 2

Uitslag 11 - 7

William 1
Omer 5
Anthony 5 ( break 63 )
ward_77

Post by ward_77 »

M.U.N.K.
Aan Frenzy zal het zeker niet liggen. Aan mij daarentegen... ;)
Hij lukte dit weekend op ons Nieuwjaarstornooi nen 74 en 101!!!
Van op tijd pieken gesproken...
Missypops

Post by Missypops »

Proficiat met de breaks Frenzy en keep on the good work... ;)

Uitslag Evergreen 2 - Arena 2 : 13 - 5

Voor Evergreen;

Motse : 3
Munk : 6
Missypops : 4

Voor Arena ;

D'hauwe : 2
Verstuyft : 3
Van Diependaele : EITJE

Een welgekome overwinning na onze uitschuiver :oops: van vorige week zodat de strijd om de 2de plaats nog steeds binnen handbereik is... ;)
Onze Motse begon tegen Jan V. en wist meteen dat die geen open deur ging houden, potte goed en stak zich geregeld weg zodat Motse nooit in zijn normale spel kon komen, dus 0 - 2... :o
De Munk potte D'hauwe bij wijze van spreken naar huis met goed snooker, dus 2 - 0
Missypops tegen Robin een rustige 2 - 0, ook al omdat hij goed snooker speelde en de Robin niet bij machte was ook maar iets terug te doen... :) speelde zeer zwakjes...
In de 2de sessie had de Missypops het moeilijk (de Jan ging, laat ons zeggen achterover hangen en steeds wachtend op die ene kansjes) en vergat hij het 2de frame tegen Jan af te maken na een gemakkelijke freebal grandioos en met veel flair te missen... :o waardoor de Jan rustig de resterende kleuren binnen kon rollen, dus 1 - 1...
Motse kon tegen D'hauwe gelijke tred houden, dus 1 - 1...
Den Tom easy tegen robin 2 - 0...
Tussenstand 8 - 4...
In de 3de sessie den Missypops 1 - 1 tegen D'hauwe die in 2de frame met sterk safetyspel uitpakte dus een logische 1 - 1 tot gevolg...
Motse toch ook 2 na easy 2 - 0 tegen Robin... :D
Onze Tom iets moeilijker nu tegen een Jan die deze avond toch sterk en vooral verstandig speelde een 2 - 0 en dus een 6/6 voor Munk... :D
Al bij al een vlotte en verdiende overwinning en chapeau voor mijn ploegmaats die zich goed herpakten na vorige week en ook een noemenswaardige vermelding voor de Motse die na 0/3 rustig bleef en de resterende frames dan ook naar zijn hand wist te zetten... ;)
baboeleken
Highest Break: 63
Club: WESTBURY

Post by baboeleken »

gisteren tegen sint-martinus gespeeld op de tafels boven.Nie normaal die tafels maar toch 14-4 gewonnen.

uitslag:sint-martinus5-westbury3=4-14

Jelle:6/6 waarvoor weer nen dikke proficiat
ikzelf:5/6
chris:3/6
FrenzY

Post by FrenzY »

Gisteren op bezoek bij Classics, den derden uit de stand.
Voor ons zijn dat echt helse verplaatsingen waar we wat tegenop zien (laat ons zeggen dat ze niet vaak vermeld zullen worden als antwoord op "vraag 7" van de enquete van onzen Davy ;))
En voor een gezelligen avondje snooker moet ge daar ook nie zijn :roll:
Nu, voor ons is het vooral zaak niet te veel te verliezen op verplaatsing. Twas een matige wedstrijd, aan beide kanten, maar we konden hem gelukkig winnend afsluiten, ondanks een zwakkere derde ronde.

Classics:
Tony: 4/6
Sven: 1/6
???: 3/6

Pallieter:
Jeroen Cocquyt: 3/6
Kevin Meiresonne: 3/6

Volgende week tegen Martinus 4 thuis, ikzelf ga eens aan de zijlijn staan en de eer aan mijn ploegmaats laten :)
snookerlover
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Post by snookerlover »

kenneths - martinus7 = 12-6

kurt de cooman 0
luc watcant 2
luc blancke 4

hopelijk keert het tij vlug voor men ploegmaats want ze hebben al genoeg tegenslag gehad !

grtz
Missypops

Post by Missypops »

FrenzY wrote:Gisteren op bezoek bij Classics, den derden uit de stand.
Voor ons zijn dat echt helse verplaatsingen waar we wat tegenop zien (laat ons zeggen dat ze niet vaak vermeld zullen worden als antwoord op "vraag 7" van de enquete van onzen Davy ;))
En voor een gezelligen avondje snooker moet ge daar ook nie zijn :roll:
Nu, voor ons is het vooral zaak niet te veel te verliezen op verplaatsing. Twas een matige wedstrijd, aan beide kanten, maar we konden hem gelukkig winnend afsluiten, ondanks een zwakkere derde ronde.

Classics:
Tony: 4/6
Sven: 1/6
???: 3/6

Pallieter:
Jeroen Cocquyt: 3/6
Kevin Meiresonne: 3/6

Volgende week tegen Martinus 4 thuis, ikzelf ga eens aan de zijlijn staan en de eer aan mijn ploegmaats laten :)
Frenzy, had jullie nog gewaarschuwd he dat de sfeer daar niet optimaal zou zijn... ;)
Maar troost u, jullie waren zeker niet de enige ploeg en ook niet de laatste die daar een opmerking zal over maken... :lol:
FrenzY

Post by FrenzY »

Missypops wrote: Frenzy, had jullie nog gewaarschuwd he dat de sfeer daar niet optimaal zou zijn... ;)
Maar troost u, jullie waren zeker niet de enige ploeg en ook niet de laatste die daar een opmerking zal over maken... :lol:
Serieus man, ik versta soms nie waarom sommige mensen a) eigenlijk nog willen spelen, b) zich zo kunnen laten kennen, c) zoveel cinema kunnen spelen :roll:
jeppel
Highest Break: 137
Club: ARENA

Post by jeppel »

ben daar 3 jaar geleden met de corner ook nog geweest,zal het nooit vergeten omdat ik die dag het slechte nieuws van mijn pa gekregen had.
diene dat in het midden speelde stond daar gewoon luidop 6 frames te klagen ,zat hem nooit niet mee :(
en dienen op tafel 1,de cafe baas denk , liet een dikke scheet na dat ik een 50 clearece maakt en juist voor hij me een hand gaf.
had direct goesting om hem een goei tuit op zijn ..te geven.
hoop dat die mannen nooit in ere geraken.
groeten
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

reeks 1 B

De Wijngaard - Prismas : 12-6

Donkere wolken pakken zich samen boven Prismas 1 na een onderbelicht en ontgoochelend optreden tegen de ex-clubgenoten van de Wijngaard.
Niemand van de Prismas haalde zijn niveau en dan loopt het natuurlijk ook nog voor geen meter.
Gelukkig vielen er in het duister geen frontale botsingen te noteren zodat we toch van kwetsuren zijn gespaard gebleven.

De Wijngaard
Sam : 4/6
Gunther : 3/6
David ofte Toby : 5/6

Prismas
Tom , Scheppie en Grotenbees : 2/6

Volgende week tegen de andere verslaggevers van dienst Munk, Missypops en Motse
Missypops

Post by Missypops »

jeppel wrote:ben daar 3 jaar geleden met de corner ook nog geweest,zal het nooit vergeten omdat ik die dag het slechte nieuws van mijn pa gekregen had.
diene dat in het midden speelde stond daar gewoon luidop 6 frames te klagen ,zat hem nooit niet mee :(
en dienen op tafel 1,de cafe baas denk , liet een dikke scheet na dat ik een 50 clearece maakt en juist voor hij me een hand gaf.
had direct goesting om hem een goei tuit op zijn ..te geven.
hoop dat die mannen nooit in ere geraken.
groeten
Als dat in 1ste was zal het inderdaad diene zijn op de middelste tafel die zaagt maar, dat dan nog luidop doet... :evil: storend tot en met...
Maar er wacht hen een warm onthaal als ze bij ons komen, ben er op gebrand... :twisted:
ward_77

Post by ward_77 »

ward_77 wrote:
M.U.N.K.
Pallieter 2 is geplaatst voor de halve finales van de VK

Poulewedstrijden 2-4 tegen de leug,4-2 tegen st guidon of zoiet,4-2 tegen de mambo
Kwart 5-1 tegen... euh tegen wie was da eigelijk?

Ward 4/8 (42,39)
Kevin 5/8 (100!!)
Bjorn 6/8 (2 30ers, 1 40er)

Kevin maakt zijn tweede century op 8 dagen :!: :shock:
Proficiat makker

Rotatiesysteem werkt bij ons dus morgen mogen Frenzy, Bjorn en Jerpal de klus klaren
C'mon!!
snookerlover
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Post by snookerlover »

ward_77 wrote:
ward_77 wrote:
M.U.N.K.
Pallieter 2 is geplaatst voor de halve finales van de VK

Poulewedstrijden 2-4 tegen de leug,4-2 tegen st guidon of zoiet,4-2 tegen de mambo
Kwart 5-1 tegen... euh tegen wie was da eigelijk?

Ward 4/8 (42,39)
Kevin 5/8 (100!!)
Bjorn 6/8 (2 30ers, 1 40er)

Kevin maakt zijn tweede century op 8 dagen :!: :shock:
Proficiat makker

Rotatiesysteem werkt bij ons dus morgen mogen Frenzy, Bjorn en Jerpal de klus klaren
C'mon!!

proficiat kevin ! sterk bezig !!! grtz
FrenzY

Post by FrenzY »

Vers van de pers: Pallieter veegt Sint Martinus 4 (de tweede uit de stand) weg met 14-4 cijfers :!:
Proficiat aan de ploegmaats: Ward, Jeroen en Björn

Details volgen ongetwijfeld :-)