Bond?

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
stoica
Highest Break: 64
Club: De Wijngaard

Bond?

Post by stoica »

Waarde snookerliefhebbers,

Ik zou deze topic liever niet moeten plaatsen maar ik voel het aan als een noodzaak om dit toch te doen.
Omwille van het feit dat ik van oordeel ben dat de bond mij een verkeerde boete heeft opgelegd tijdens het seizoen 2009-2010, heb ik 2 aangetekende brieven gestuurd aan het adres van de voorzitter.
Brieven waarin ik, met opsomming en verwijzing naar de bondsreglementen, mijn standpunt in die zaak tracht duidelijk te maken.

Waarom is de huidige topic dan nodig? Omdat ik op die aangetekende brieven (verstuurd eind november 2009 en maart 2010) doodgewoon geen enkel antwoord krijg. Niet per post, niet per mail of mondeling.

De kwaliteit van een bestuur van een vereniging, een overheid, een werkgever wordt grotendeels bepaald door 2 factoren: (1) het organisatie en werking (2) de communicatie met hun leden, burgers, werknemers.
Aangetekende brieven op elke wijze onbeantwoord laten, is het zelfde als zeggen 'je kunt de pot op'.

Ik betreur de houding van het bondsbestuur ten zeerste. Ik hoop dat men toch nog de moed vindt om een gemotiveerd antwoord te sturen.

Georges Lefevre
Snookerclub De Wijngaard (vroeger snookerclub Argus)