keu-probleempje

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
Morssy
Highest Break: 0

keu-probleempje

Post by Morssy »

Yo,

een beginnersprobleempje...?! Na een uur snooker te spelen krijg ik meestal last van zweterige handen, waardoor de keu niet meer goed glijd. Is hier een oplossing voor (behalve constant de handen te wassen :D)? Ik denk bevoorbeeld aan een speciaal soort krijt?? Of misschien een bepaald product op de keu aanbrengen?

Grtz
FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Re: keu-probleempje

Post by FrenzY »

Morssy wrote:Yo,

een beginnersprobleempje...?! Na een uur snooker te spelen krijg ik meestal last van zweterige handen, waardoor de keu niet meer goed glijd. Is hier een oplossing voor (behalve constant de handen te wassen :D)? Ik denk bevoorbeeld aan een speciaal soort krijt?? Of misschien een bepaald product op de keu aanbrengen?

Grtz
Der zijn speciale handschoentjes voor.
Als je daar niet graag/goed mee speelt, kan je altijd een beetje talkpoeder gebruiken. Maar opletten dat je er niet te veel van gebruikt, zodat je na een half uur niet op een wit laken aan het spelen bent ;)

Voorbeeld van handschoentje: http://www.virtualvillage.com/snooker-o ... ium=shcomp
Morssy
Highest Break: 0

Post by Morssy »

Ben niet zo voor de handschoenen maar talkpoeder kan ik idd gebruiken. Ik moet wel vaststellen dat ik dit met bepaalde keus meer heb, bij anderen dan weer niet (natuurlijk heb ik dit het hardst bij mijn eigen keu ;) ). Kan dit aan het vernislaagje liggen?

grtz
Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Post by Anthony »

tipke !

ge maakt een doek een beteke nat. Ge wrijft ermee over uwe keu. Dan een droog doekske ermee overwrijven en uwe keu sliert lange tijd vree goed ! :o
DavidS
Highest Break: 126
Club: st martinus

Post by DavidS »

nog een tipke:
speel vooral vur t'plezier en nie teveel om te winne
dan edde geen zweethanden