Oostvlaams Kampioenschap

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
motse
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Oostvlaams Kampioenschap

Post by motse »

Weet er iemand uitslagen van vorig weekend? Morgen wordt de rest van de tabel afgewerkt en zondag is het finaledag...

motse mag morgen beginnen in derde ronde tegen Benny Schepens (of z'n onbekende tegenstander in de 2eronde ;) ) en daarna ev tegen Hans Berckmoes. We zien wel wat het wordt.... :mrgreen:

Jurgen vdb is al door... oa Steven Geurs en Anthony Von Garlick uitgeschakeld. 8-)
Supertommeke Snyers 'alias Pink Floyd' kegelde Hans Cuepers (firefighter) en Danny Pauwels buiten. :P
En baardmans Olivier Pauwels van de Corner verdienstelijk door na een schuun matchke tegen Kristof De Mulder :roll:

Nog iemand?
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Re: Oostvlaams Kampioenschap

Post by FrenzY »

Mijne ploegmaat Björn Misseghers heeft zich ook geplaatst.
Ikzelf mag/moet morgenmiddag aan de slag 8-)
Kristof
Highest Break: 0
Club: St-Martinus

Post by Kristof »

motse wrote:Weet er iemand uitslagen van vorig weekend? Morgen wordt de rest van de tabel afgewerkt en zondag is het finaledag...

motse mag morgen beginnen in derde ronde tegen Benny Schepens (of z'n onbekende tegenstander in de 2eronde ;) ) en daarna ev tegen Hans Berckmoes. We zien wel wat het wordt.... :mrgreen:

Jurgen vdb is al door... oa Steven Geurs en Anthony Von Garlick uitgeschakeld. 8-)
Supertommeke Snyers 'alias Pink Floyd' kegelde Hans Cuepers (firefighter) en Danny Pauwels buiten. :P
En baardmans Olivier Pauwels van de Corner verdienstelijk door na een schuun matchke tegen Kristof De Mulder :roll:

Nog iemand?
Sterk van 'ik-z'n-nogal-ne-keirel-èh-Tom Snyers. :clap:
Peter Cnudde is door na winst tegen Stefan De Gandt (3-2) en winst tegen Pascal De Vos (3-1)
Rob Smessaert stond 2-1 voor tegen Wim Peeters maar ik weet niet hoe het dan afgelopen is.
Cedric Ponnet had alleszins een erespeler geklopt met 3-0 (was het Eddy Merckx?) en dan verloren met 3-1 tegen kweetniemeerwie.

't zou toch leuk zijn mocht Eddy de tabel hier eens plaatsen hé. :roll:

Ik start in ronde drie en moet normaal gezien tegen Christophe Bonquet die start in de eerste ronde en wel tot in de derde ronde zal walsen. En dan misschien ook over mij? :? De winnaar van ons moet tegen Guy D'Hond.
rsca
Highest Break: 102
Club: Pallieter-Ertvelde

Post by rsca »

Schaduwfavoriet ;) rsca geeft verstek owv klierkoorts :cry: :cry:
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

rsca wrote:Schaduwfavoriet ;) rsca geeft verstek owv klierkoorts :cry: :cry:
is het waar dat ge meer dan 39° klierkoorts hebt ? Alleszins een spoedig herstel toegewenst.
rsca
Highest Break: 102
Club: Pallieter-Ertvelde

Post by rsca »

grotenbees wrote:
rsca wrote:Schaduwfavoriet ;) rsca geeft verstek owv klierkoorts :cry: :cry:
is het waar dat ge meer dan 39° klierkoorts hebt ? Alleszins een spoedig herstel toegewenst.
Die fase ben ik gelukkig voorbij.
Maar veel verder dan mijn zetel en mijn bed geraak ik niet echt.
Heb deze week toch interclub gespeeld, vorige week zou dat niet gelukt zijn (bedankt, Pallieter, om uit te stellen).
Oostvlaams kwam net te vroeg...
motse
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Post by motse »

Halve finales

Jurgen Vdb - Kurt Desplenter: 4 - 3 (bossie sterke match breaks van 70+, 80+ en een 124 total clearance de hoogste van het tornooi)
Nico Devlies - Paul Van Welsenaers: 4 - 2 (the meat heeft gezweat, maar uiteindelijk heeft de sterkste wel gewonnen ;) )

Finale

Nico Devlies - Jurgen Vdb: 5 - 1 :clap:
Nico begint heel sterk met 61 br, daarna nog een 70+, century was coming up maar een hoogbejaarde dame kreeg beneden in de zaal een net-niet-orgasme waardoor 'the meat' een simpele bal miste. :roll:
Jurgen zijn niveau van de vorige rondes lag heel hoog, de finale was net iets minder...

Verder nog verdienstelijke prestaties:

Tom Snyers (pink floyd) kwart
Mijn felicitaties voor Christophe Bonquet, heel sterk op zaterdag(mooie breaks met oa. 75) Verdienstelijk verloren in de kwart van 'the meat'
Peter Cnudde kwart
Chris Bonne kwart :shock: schakelde Dominique Vieuvalet en motse uit 8-)

Randnieuws: bij de 50+ heeft grotenbees gewonnen... diene mens zo doen afzien op zijne leeftijd ;)
Kristof
Highest Break: 0
Club: St-Martinus

Post by Kristof »

Kristof wrote:Ik start in ronde drie en moet normaal gezien tegen Christophe Bonquet die start in de eerste ronde en wel tot in de derde ronde zal walsen. En dan misschien ook over mij? :? De winnaar van ons moet tegen Guy D'Hond.
Ha, walsen over mij deed Christophe Bonquet alvast niet, 't is te zeggen: vrij snel 2-0 in het voordeel van CB, dus de wals was goed ingezet :) .
Vervolgens heb ik sterk teruggeknokt tot 2-2, en het vijfde frame was dan uiteindelijk voor Christophe: 3-2.

Proficiat aan Nico De Vlies, Pinky Floyd en Grotenbees!