Vlaams kampioenschap eerste klasse

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
Paradox
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0

Vlaams kampioenschap eerste klasse

Post by Paradox »

net zoals vorig jaar terug een overwinning van de Paradox 2 in eerste,
Steven Geurs,Patrick Werrebroeck en Davy Wittoeck hebben weeral een bekertje in onze kast mogen bijzetten.
in de halve finale gewonnen van SC Evergreen met 10-7
en in de Finale gewonnen van The New Crucible met 10-7.
Missypops
Belgium Ranking: 1001
Highest Break: 76
Club: SNC EVERGREEN

Re: Vlaams kampioenschap eerste klasse

Post by Missypops »

Paradox wrote:net zoals vorig jaar terug een overwinning van de Paradox 2 in eerste,
Steven Geurs,Patrick Werrebroeck en Davy Wittoeck hebben weeral een bekertje in onze kast mogen bijzetten.
Nogmaals proficiat aan de mijn inziens verdiende winnaars! Hoewel de teams zeer aan elkaar gewaagd waren bleven de Paradox op de beslissende momenten het koelst wat hen de titel opleverde ;) ...alleen jammer dat ik in halve finale diene hoogste break niet van tabellen heb kunnen spelen :( ...een zeer slecht positieshot op roze :cry: waardoor het end of break was bij 54 met nog een rode of 3 in een zeer mooie positie, maar soit misschien volgend jaar :D , grtz SNC EVERGREEN...
rsca
Highest Break: 102
Club: Pallieter-Ertvelde

Re: Vlaams kampioenschap eerste klasse

Post by rsca »

Missypops wrote:
Paradox wrote:net zoals vorig jaar terug een overwinning van de Paradox 2 in eerste,
Nogmaals proficiat aan de mijn inziens verdiende winnaars! Hoewel de teams zeer aan elkaar gewaagd waren bleven de Paradox op de beslissende momenten het koelst wat hen de titel opleverde ;) ...alleen jammer dat ik in halve finale diene hoogste break niet van tabellen heb kunnen spelen :( ...een zeer slecht positieshot op roze :cry: waardoor het end of break was bij 54 met nog een rode of 3 in een zeer mooie positie, maar soit misschien volgend jaar :D , grtz SNC EVERGREEN...
Hoezo, verdiende winnaars?? :shock: :twisted: :lol:
Nee, serieus, de beste ploeg heeft gewonnen.
Ik was in ieder geval de zwakste van mijn ploeg :oops:
Tommeke was goed (niet super), Rik heeft met momenten echt getoverd!! 8-) 8-)