loting rankingtornooien

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
anthony1976
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 57
Club: the corner

loting rankingtornooien

Post by anthony1976 »

Overmorgen is de 1e dag van het rankingtornooi in de quality en nog steeds is de loting niet bekend alhoewel dit al een week voor het tornooi getrokken word.Ik vind dat dit niet kan,ik heb nog andere dingen te doen in het weekend maar ik kan niets plannen omdat ik nog altijd niet weet wanneer ik moet spelen en het is ieder tornooi hetzelfde!
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Re: loting rankingtornooien

Post by grotenbees »

anthony1976 wrote:Overmorgen is de 1e dag van het rankingtornooi in de quality en nog steeds is de loting niet bekend alhoewel dit al een week voor het tornooi getrokken word.Ik vind dat dit niet kan,ik heb nog andere dingen te doen in het weekend maar ik kan niets plannen omdat ik nog altijd niet weet wanneer ik moet spelen en het is ieder tornooi hetzelfde!
de wedstrijduren werden reeds op 1 december om 16u per e-mail doorgestuurd naar de clubverantwoordelijken
GeertV
Highest Break: -1

Post by GeertV »

In plaats van eerst te beginnen roepen, zouden mensen zich eerst beraden waar het probleem zou kunnen zitten. In dit geval bij de clubverantwoordelijke en niet bij het gewestelijk bestuur.
Daarenboven is er gezegd dat er rekening zal worden gehouden met eventuele voorkeurdata tijdens de trekking. Als je dan een dag wil vrijhouden voor andere zaken, dan geef je dat gewoon toch op.
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

Wij weten al de dag na de loting wanneer we (al dan niet) moeten spelen. Dus ik vrees dat het probleem bij jullie ligt...
Geert heeft gelijk: u beter eerst informeren waar het probleem zit ipv van direct uwen tak beginnen te maken ;-)
Kristof
Highest Break: 0
Club: St-Martinus

Post by Kristof »

GeertV wrote:In plaats van eerst te beginnen roepen, zouden mensen zich eerst beraden waar het probleem zou kunnen zitten. In dit geval bij de clubverantwoordelijke en niet bij het gewestelijk bestuur.
Daarenboven is er gezegd dat er rekening zal worden gehouden met eventuele voorkeurdata tijdens de trekking. Als je dan een dag wil vrijhouden voor andere zaken, dan geef je dat gewoon toch op.
NIET akkoord:
Op het forum van VSF-oostvlaanderen (http://www.vsf-oostvlaanderen.be/phpBB3/) staat het resultaat van de trekking _niet_. Maar dat is eigenlijk zo erg niet, want niemand zit nog op dat forum, iedereen die forumt zit HIER.

'k heb een vree zot idee: Mocht het gewestelijk bestuur eens heel eenvoudig ook de trekking op DIT forum plaatsen? Dit wordt door meer en meer mensen gelezen... Allez, 't is maar een zot idee hé ;)

Alles rondmailen en nog eens laten rondmailen is meer en meer een verouderde manier. Gewoon ergens iets posten op een forum is veeeeel sneller voor iedereen! Als er dan bvb een fout in zou zitten, dan zijn er geen 100 foute versies verspreid :? , dan moet je enkel de fout aanpassen in één plaats (dit forum dus) en 't is ok. Cfr Davy Den Blauwen die heel overzichtelijk de stand van zaken van de Davy's cup op dit forum zet. :clap:

Hopelijk krijgt deze suggestie een vervolg?
PS Kan iemand de trekking hier posten? Merci. Ik heb ze ook nog niet gezien... (Kan niet aan mijn hotmail op 't werk).
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

Een vrij (en dus niet-officieel) forum zoals dit kan onmogelijk dé plaats zijn waar je de officiele trekking moet raadplegen...
ALS het online moet komen, dan moet dit op de officiele site van de VSF O-Vl.
Andere gewesten gaan hier toch ook hun kalenders en trekkingen niet zetten?
De trekkingen en uitslagen van de Davy's Cup worden ook officieel via mail bekend gemaakt.

Ik betwijfel zelfs of forum-communicatie rechtsgeldig is :-)
grotenbees

Post by grotenbees »

Eigenlijk vind ik deze hele discussie overbodig. Als ieder zijn taak naar behoren vervult is er m.i. geen enkel probleem.
De wedstrijduren worden immers op tijd en via een rechtsgeldige manier (e-mail) naar de clubverantwoordelijken gestuurd.

Ik ben zelf clubverantwoordelijke en het enige wat ik moet doen is deze mail forwarden naar al onze deelnemende leden. So simple as that.

De enige bijkomende moeite die ik moet doen is een sms-je sturen naar een paar leden die niet over internet beschikken.

Dat is dan waarschijnlijk ook de reden waarom er op dat vlak in onze club (waar er nochthans ook een paar beroepsmemmers zitten) geen klachten zijn over de gehanteerde procedure.
Kristof

Post by Kristof »

Maar allez, hoe simpel kan het zijn?
Mails rondmailen en nog eens rondmailen enz enz: ok, blijkbaar doen mensen dat graag. En dat daardoor bij een vergissing of zo eens 100 foute versies zullen circuleren, en dat je dan nog eens 100 juiste versies moet rondsturen kan alleen maar duidelijkheid scheppen voor 100 mensen :lol: Statistisch gezien zal 50% de laatste versie niet meer op tijd ontvangen/gelezen hebben.

Maar plaats toch ook de trekking op dit forum? Daar kan toch niemand tegen zijn?
En officieel of niet, dat kan mij niet schelen. Het gaat over eenvoudige en eenduidige communicatie naar de leden van VSF.

Ondertussen heb ik even naar de Martinus gebeld en weet ik hoe laat ik moet spelen. Heel handig hé, ik moet gewoon wat telefoonkosten betalen en ik weet wanneer ik moet spelen. :mrgreen: ;)
Kristof

Post by Kristof »

Kristof wrote:Maar allez, hoe simpel kan het zijn?
Mails rondmailen en nog eens rondmailen enz enz: ok, blijkbaar doen mensen dat graag. En dat daardoor bij een vergissing of zo eens 100 foute versies zullen circuleren, en dat je dan nog eens 100 juiste versies moet rondsturen kan alleen maar duidelijkheid scheppen voor 100 mensen :lol: Statistisch gezien zal 50% de laatste versie niet meer op tijd ontvangen/gelezen hebben.

Maar plaats toch ook de trekking op dit forum? Daar kan toch niemand tegen zijn?
En officieel of niet, dat kan mij niet schelen. Het gaat over eenvoudige en eenduidige communicatie naar de leden van VSF.

Ondertussen heb ik even naar de Martinus gebeld en weet ik hoe laat ik moet spelen. Heel handig hé, ik moet gewoon wat telefoonkosten betalen en ik weet wanneer ik moet spelen. :mrgreen: ;)
Aanvulling: De trekking mag natuuuuurlijk ook op vsf-oostvlaanderen.be, anyway, de persoon die de mails rondstuurt naar de clubverantwoordelijken moet dit bestand dan ook op vsf-oostvlaanderen kunnen zetten. Of als hij dat niet kan, de trekking op dit forum plaatsen.
Merci!
motse
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Post by motse »

he jongens, wanneer moet ik spelen? :D
Kristof

Post by Kristof »

motse wrote:he jongens, wanneer moet ik spelen? :D
:)

Goh, geen probleem om dat te weten te komen, mogelijkheden zat:
1) Je kijkt op de site van 't vsf-oostvlaanderen
2) Of je kijkt 't forum van de site van 't vsf-oostvlaanderen
3) Of je kijkt op dit forum
4) Of als dat op geen enkel van bovenstaande plaatsen staat en je clubverantwoordelijke is op reis en kan geen mails doorsturen, dan vraag je aan iemand op dit forum om de trekking hier op te plaatsen
5) Als niemand dit doet en als je 't dan nog niet weet, dan weet je 't wel hé :)
grotenbees

Post by grotenbees »

VOILA
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
motse
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Post by motse »

grotenbees wrote:VOILA
Luc is een schatje :D
grotenbees

Post by grotenbees »

motse wrote:
grotenbees wrote:VOILA
Luc is een schatje :D
merci zoeteke, tès geiren gedoan :D :D :D
vman
Highest Break: 132
Club: paradox

Post by vman »

tiens......weet het al sinds dinsdagavond ;) ,....mischien vergeten doormailen naar club,bel eens naar Eddy.....grtjs
snookerlover
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Post by snookerlover »

ik weet het via de club maar normaal krijg ik altijd een mail met de loting en deze keer heb ik er geen ontvangen , heb de loting wel kunnen bekijken dankzij grotenbees zijnen post :D waarvoor dank ;) grtz
grotenbees

Post by grotenbees »

WEDSTRIJDUREN RANKING 3 veteranen 50+ Ter Walle Evergem
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
grotenbees

Post by grotenbees »

WEDSTRIJDUREN RANKING 3 veteranen SINT-MARTINUS

ZATERDAG 09/01/2010
grotenbees

Post by grotenbees »

wedstrijduren 2e gewestelijke ranking
grotenbees

Post by grotenbees »

inschrijvingen 3e ranking