ranking 2 westbury

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
snookerlover
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

ranking 2 westbury

Post by snookerlover »

amai westbury is een plezante club om spelen maar toch heb ik ook wel men bedenkingen over die tafel 5 daar ! daar kan je beter een netje spannen en op pingpongen hoor ! telkens je tegen de korte band aan de zwarte bal speelt springt de bal zeker 2 cm op !!! en je kan daar gewoon 2ballen naast elkaar in de middenpokkets rollen :lol: en niet alleen op tafel 5 :D , ikzelf heb niet goed gespeeld maar toch men poule kunnen winnen , in de 1/8ste verloren met 2-0 tegen jan de smet (eerste frame komt jan knap terug tot op ne respotted black en knalt hem er heel fraai in !!! 2de frame was de kous af bij mij en was een maat voor niks :) ) wederom geen kwartfinale bereikt :cry: zal hopelijk de volgende keer wel lukken , nog 1 goede raad , eet daar geen broodjes want die zijn precies al 3 dagen oud :lol:
munk
Highest Break: 101
Club: EVERGREEN

Re: ranking 2 westbury

Post by munk »

ik heb er ook gespeeld. Tafels zijn cava.. alleen staan ze veel te dicht op elkaar. K heb twee ballen gemist omdat ik met keu tegen andere tafel zat... dommigheid wellicht, maar een mens verwacht dat ook niet é...
Ik moet zondag terug.. hoop mijn niveau toch wat op te krikken!

grtz
motse
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Post by motse »

munk wrote:ik heb er ook gespeeld. Tafels zijn cava.. alleen staan ze veel te dicht op elkaar. K heb twee ballen gemist omdat ik met keu tegen andere tafel zat... dommigheid wellicht, maar een mens verwacht dat ook niet é...

grtz
Proficiat aan mijne ploegmaat
mss kom ik wel supporteren zondag grtz
Missypops
Belgium Ranking: 1001
Highest Break: 76
Club: SNC EVERGREEN

Post by Missypops »

motse wrote:
munk wrote:ik heb er ook gespeeld. Tafels zijn cava.. alleen staan ze veel te dicht op elkaar. K heb twee ballen gemist omdat ik met keu tegen andere tafel zat... dommigheid wellicht, maar een mens verwacht dat ook niet é...

grtz
Proficiat aan mijne ploegmaat
mss kom ik wel supporteren zondag grtz
Tommeke, van uwe andere ploegmaat,
laat ze poepke ruiken dus verwacht u in finale, veel succes....
anthony1976
Highest Break: 57
Club: the corner

Post by anthony1976 »

Tafels zijn cava zegt men hier.Ik ben gisteren voor de 1e keer gaan spelen in de westbury en als dat goeie tafels zijn dan ben ik sinterklaas!Ten 1e staan ze al veel te dicht op mekaar,ten 2e bollen de lakens niet,ten 3e zijn het te grote pockets waardoor iedereen van iedereen kan winnen.Ik heb hierdoor een frame verloren tegen een zwakkere tegenstander.En zoals hierboven al gezegd is tafel 5 het pronkstuk,een echte pingpongtafel,daar springen de ballen omhoog als je tegen de band speelt.En dan tot slot voor wie er nog moet gaan spelen,pak maar genoeg geld mee want een pintje kost er 1,80euro!!!
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

anthony1976 wrote:Tafels zijn cava zegt men hier.Ik ben gisteren voor de 1e keer gaan spelen in de westbury en als dat goeie tafels zijn dan ben ik sinterklaas!Ten 1e staan ze al veel te dicht op mekaar,ten 2e bollen de lakens niet,ten 3e zijn het te grote pockets waardoor iedereen van iedereen kan winnen.Ik heb hierdoor een frame verloren tegen een zwakkere tegenstander.En zoals hierboven al gezegd is tafel 5 het pronkstuk,een echte pingpongtafel,daar springen de ballen omhoog als je tegen de band speelt.En dan tot slot voor wie er nog moet gaan spelen,pak maar genoeg geld mee want een pintje kost er 1,80euro!!!
Nie neuten gasten: gewoon niemeer meedoen gelijk mij... ;)
snookerlover
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Post by snookerlover »

anthony1976 wrote:Tafels zijn cava zegt men hier.Ik ben gisteren voor de 1e keer gaan spelen in de westbury en als dat goeie tafels zijn dan ben ik sinterklaas!Ten 1e staan ze al veel te dicht op mekaar,ten 2e bollen de lakens niet,ten 3e zijn het te grote pockets waardoor iedereen van iedereen kan winnen.Ik heb hierdoor een frame verloren tegen een zwakkere tegenstander.En zoals hierboven al gezegd is tafel 5 het pronkstuk,een echte pingpongtafel,daar springen de ballen omhoog als je tegen de band speelt.En dan tot slot voor wie er nog moet gaan spelen,pak maar genoeg geld mee want een pintje kost er 1,80euro!!!
de tafels zijn wel voor iedereen gelijk he ! en als ge verliest van ne zwakkere tegenstander dan wil da zeggen dat ge zelf ook zwak was op dat moment ;-) , ikzelf vond het er anders wel plezant spelen !
motse
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Post by motse »

Mannen altijd zo zaaaaaaaaagen over de tafels, leert toch snookeren
:shock:
pinky floyd
Highest Break: 124
Club: <new crucible, Buckingham

Post by pinky floyd »

gisteren 1ste ranking tornooi gaan spelen,1ste ronde tegen clubgenoot peter de vuyst,3-0 voor komen,peter komt terug tot 3-3 :roll: ,toch 4-3 gewonnen!
volgende ronde tegen Van den bossche !1-4 verloren, daar was nu eens niks aan te doen, stond er bij en keek er naar :lol:
grtz pinky

(De tafels zijn voor IEDEREEN hetzelfde!!!)
NIE ZIEVERE , SPEULE!!!!
GeertV
Highest Break: -1

Post by GeertV »

Triestige mentaliteit als je zelf zegt dat je tegen een zwakkere tegenstander een frame hebt laten liggen vanwege de toestand van de tafel.

Ik ben volledig akkoord dat er in de Westbury inderdaad niet de beste condities zijn, maar da's voor iedereen hetzelfde. Ik vind het alleen ongepast dat er constant over tafelcondities werd gezeverd, terwijl de meesten eerst eens naar zichzelf zouden kijken i.p.v. kritiek te geven op anderen.

Het zijn nu net de toppers die zich in zulke gevallen het best kunnen aanpassen aan de (slechtere) condities en gewoon verder gaan met hun wedstrijd i.p.v. erover te zagen. Hoe komt het anders dat de "goeien" wel hoge breaks maken e.d. ?

Het is tekenend voor de snookersport algemeen dat mensen liever hun energie steken in het geven van kritiek, en denken dat ze een prof in wording zijn, terwijl zich beter zouden bezighouden met hun mentaliteit aan en naast de tafel.

Zoals Raymond Goethals zaliger altijd zei : Speile en nie zievere !
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

De eerlijkheid gebied ons te zeggen dat de tafels in Westbury een stuk beter zijn dan vorig seizoen! ;)

Nu, gefundeerde kritiek geven moet altijd kunnen vind ik, maar tis waar dat de mentaliteit van sommige spelers veruit te wensen over laat, en dat is jammer. De hoogdagen van het vlaamse snooker liggen duidelijk achter ons, en dat is te merken aan de sfeer op en rond de tafel tegenwoordig. :cry:

Maar om terug te komen op de condities: ook al IS het voor iedereen gelijk, dat is nu ook geen argument om als bestuur geen enkele rekening te houden met de zaalcondities. Ze houden zich op die manier gewoon niet aan hun eigen reglement. :evil:
Kristof
Highest Break: 0
Club: St-Martinus

Post by Kristof »

Weet er iemand hoe de A en B/C halve finales en finales er uit zagen?
Wie won?

Ik verloor zaterdag mijn eerste match van Anthony Van Loocke met 4-1
Ik was tevreden over mijn start met break 50 maar verloor toch dat frame.
Anthony speelde consistenter, ik morste in frame 2 en 3 met de kansen en dus was het vrij snel 3-0.
Dan nog eentje teruggekomen maar het frame erna was 't pleit beslecht...
GeertV
Highest Break: -1

Post by GeertV »

Halve bij de A's :
Vandenbossche - Van Veltoven : 0-4
Devlies - De Witte : 4-2

Finale : Van Velthoven - Devlies : 5-3

Yvan duidelijk weer de oude en niks tegen te doen, mijn mening.

B's weet ik alleen dat Bart De Regge gewonnen heeft tegen Glenn D'Hossche met 4-1 in de finale als ik me niet vergis.