!!KLEDIJ!!

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
drukker1
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 87
Club: THE CORNER

!!KLEDIJ!!

Post by drukker1 »

graag zou ik eens willen weten waarom de reglementen niet worden nageleefd in snooker???
voorbeeld : er word gevraagd om te spelen in STADSKLEDIJ daarbij stel ik me voor dat dat geen JEANS is
ik denk dat dat voor iedereen gelijk is.
in de voetbal dragen ze ook geen jeans denk ik
een hemd met KORTE MOUWEN is ook niet toegestaan,
BLIJKBAAR ZITTEN ER IN DE SNOOKER EEN PAAR ANALFABETEN DIE HET REGLEMENT NIET KENNEN
drukker1
Highest Break: 87
Club: THE CORNER

Re: !!KLEDIJ!!

Post by drukker1 »

blijkbaar heeft iedereen schrik om hier op te reageren, kwist niet dat dit zo gevoelig lag, kzou graag eens reactie krijgen van hogerhand ( bestuur van andere ploegen waar ze dat toestaan, met jeans en korte hemdsmouwen) ????????
jeppel
Highest Break: 137
Club: ARENA

Post by jeppel »

Ela drukker,

ge moet de mensen wat tijd geven om te reageren e ;)

Ik zou wel graag hebben dat ze de regels over effen hemden veranderen zoals de mannen op de main tour.
gmalego
Highest Break: 0
Club: The New Crucible

Post by gmalego »

voor mij mag dat zelfs met strik en al er weer bij zijn. Een kleine moeite, en benadrukt idd het 'gentlemen' aspect van de sport. En het excuus van 'ik heb geen zwarte kostuumbroek' is onzin, in den E5 mode hebt ge voor 20 euro al zo'n broek.En hemd met lange mouwen, en mouwen naar beneden, daar zou er ook eens wat meer controle op mogen zijn. Bridgen over enkele ballen met korte mouwen houdt veel minder risico in om andere ballen te raken dan met lange mouwen. Iedereen gelijk vr de wet, the rules are the rules.
Kwintendr
Highest Break: 8
Club: snooker lede

Post by Kwintendr »

Wel een late reactie, maar als er dan iemand binnenkomt om te snookeren en hij doet dat maar 1 keer per jaar?
snookerlover
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Post by snookerlover »

kwinten dat zijn de regels voor de competitie en erkende tornooien ! , in uw vrije tijd draag je toch wat je wilt hoor ! al is dat ne rok :lol: :D
motse
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Post by motse »

snookerlover wrote:kwinten dat zijn de regels voor de competitie en erkende tornooien ! , in uw vrije tijd draag je toch wat je wilt hoor ! al is dat ne rok :lol: :D
@snookerlover: voor u wast ne schotse rok zekers? :lol:
Kwintendr

Post by Kwintendr »

OOOO, het is voor toernooien :mrgreen: , Dan moet je inderdaad wel de juiste kledij dragen :p
Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Post by Mitu »

Kwintendr wrote:Wel een late reactie, maar als er dan iemand binnenkomt om te snookeren en hij doet dat maar 1 keer per jaar?
Die regels zijn nog strenger: wit hemd, zwarte gilet, witte sokken, zwarte broek (met minstens 5 cm water in de kelder) en schoenen die blinken als nooit tevoren. Je maakt je helemaal onsterfelijk als je het bovenste knopje van je hemd ook sluit. Kan je me laten weten wanneer je je opwachting maakt? :geek: :mrgreen:
Kwintendr

Post by Kwintendr »

no problemo :thumbup:
DavidS
Highest Break: 126
Club: st martinus

Post by DavidS »

over reglementair schoeisel gesproken: Ik heb von die prachtige italiaanse lederen moccassins
met sublieme gladde lederen zool,
totaal reglementair
ideaal om op tapis plain met de rest lichtjes overstretcht ,kindergeld in de gele pocket,goe doorstekken en maria callas zingen.
loverboy
Highest Break: 127

Post by loverboy »

DavidS wrote:over reglementair schoeisel gesproken: Ik heb von die prachtige italiaanse lederen moccassins
met sublieme gladde lederen zool,
totaal reglementair
ideaal om op tapis plain met de rest lichtjes overstretcht ,kindergeld in de gele pocket,goe doorstekken en maria callas zingen.
sing hallejuah!!!
dacht toch dadde hij door Adidas gesponsord werd, ze zien d'er meestal vrij wit uit ;)