ranking paradox

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
anthony1976
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 57
Club: the corner

ranking paradox

Post by anthony1976 »

Weet er iemand iets meer over de uitslag van de b ranking in de paradox?Winnaar,finale,halve finales?
GeertV
Highest Break: -1

Re: ranking paradox

Post by GeertV »

Ik begin me ook af te vragen waarom we in O-Vl. een website hebben ...
Als je in Antwerpen kijkt, staan ranking-resultaten online ofwel de dag zelf nog, ofwel de maandag na de zondag-finales. Ook wat interclub betreft staan deze woensdagochtend (meestal voor 6u) online inkl. aangepaste individuele ranking.
Dit is allemaal het werk van 1 pers., DE Ludo ! Hij heeft alles zo inééngeknutseld dat met een minimum aan tijd er een maximum aan informatie uit komt. Ik veronderstel dat dit in het begin van het seizoen redelijk wat werk met zich meebrengt, maar dat hijzelf, en bijgevolg heel de antwerpse regio, daar achteraf de vruchten van plukt ;) ;) ;) ;) ;)
CueBoy

Post by CueBoy »

GeertV wrote:Ook wat interclub betreft staan deze woensdagochtend (meestal voor 6u) online inkl. aangepaste individuele ranking.
Dat gaat in O-Vl niet gaan hé, aangezien er ook op donderdagavond interclub gespeeld (en neen, dat zijn niet alleen veteranenwedstrijden)
snookerlover
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Post by snookerlover »

er word idd ook op donderdag gespeeld en in ons reeks is dat kenneths dat dan thuis speelt !
zelf vind ik het niet fijn om op een donderdag te moeten gaan interclubben dus vind maar raar dat die mannen wel mogen spelen dan ! als het nie op de geplande dagen kan speel dan gewoon niet he ;)
en ja ik vind ook dat het dit jaar verschrikkelijk lang duurt vooraleer de uitslagen online staan ! en ook nog steeds geen individuele ranking te bespeuren ! dat vind ik niet kunnen !!!
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

Individuele ranking is elke week opgemaakt door Davy, maar om de een of andere reden komt dat niet op de site van de VSF...
motse
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Post by motse »

FrenzY wrote:Individuele ranking is elke week opgemaakt door Davy, maar om de een of andere reden komt dat niet op de site van de VSF...
België komt altijd 10 jaar achter, maar Oost-Vlaanderen precies 20 :) 8-)
anthony1976
Highest Break: 57
Club: the corner

Post by anthony1976 »

Groot gelijk geertv,ik heb me ook al meerdere malen afgevraagd waarom die website in o-vl er is.Je moet al verschillende dagen wachten op de uitslagen en dan nog ontbreken er in elke reeks uitslagen.En we zijn nu al 5 speeldagen ver en 1 ranking en nog altijd is er geen individuele ranking te bespeuren!
loverboy
Highest Break: 127

Post by loverboy »

individuele ranking staat op de site
GeertV

Post by GeertV »

Beste CueBoy,

Het gaat er mij totaal niet om wat voor dag er interclub is. Ik wil gewoon aantonen dat de uitslagen woensdagochtend on-line staan, in dit specifieke geval voor Antwerpen is er enkel maandag en dinsdag interclub. Welke dagen het wel of geen interclub is, doen niet terzake; zaak is dinsdagavond interclub --> woensdagochtend alle klassementen (ploeg + individueel) aangepast. Idem dito gew. rankings : zondag gespeeld & maandagochtend on-line.

Voor interclub is het zo dat alle thuisploegen hun resultaat online invullen, hetgeen het werk van de persoon die zich in het gewest met de uitslagen bezig houd, minimaliseert. De online invulforms worden door een programmatje gehaald en klaar is kees !
munk
Highest Break: 101
Club: EVERGREEN

Post by munk »

euhm,
ik vind het altijd gemakkelijk om te zitten kakken dat dingen veel te traag gaan. als jullie toch zo snel kunnen kijken, waar jullie geplaatst zijn en op welke plaats jullie team staat, waarom nemen jullie dan geen initiatief en stel je zelf dan kandidaat om alles op de site te plaatsen?
Het is een feit dat mensen met het minste tijd meestal die dingen er nog bij nemen en diegene die niets doen, altijd klagen. maar dat is maar mijn bescheiding mening!
FrenzY

Post by FrenzY »

Ik zeg altijd: "os ge't nie'n keunt, moe'der mee ou puut'n van blijv'n"
Maw: begint gene website en forum op te zetten als je hem niet up to date kan houden (en dan heb ik het nie alleen over uitslagen en klassementen)
GeertV

Post by GeertV »

Beste Munk,

Het gaat niet om het feit dat deze mensen zich er niet vollen bak opsmijten om al die uitslagen e.d. in hun systemen te kloppen; ik weet wel zeker dat ze dat inderdaad wel doen. Het zijn zeker niet de mensen waarop we schieten; het is gewoon de bevinding dat er veel vlottere oplossingen bestaan voor die zaken.
Regio Antwerpen (lees Ludo) heeft reeds naar ALLE andere regio's voorstel gedaan om via hetzelfde systeem te gaan werken, maar schijnbaar wou niemand ervan weten. Jammer dat over die dingen niet ff wordt nagedacht om te concluderen dat het juist MINDER werk is en dat de mensen in het bestuur zich in de plaats met andere zaken kunnen bezig houden.
loverboy

Post by loverboy »

GeertV wrote:Beste Munk,

Het gaat niet om het feit dat deze mensen zich er niet vollen bak opsmijten om al die uitslagen e.d. in hun systemen te kloppen; ik weet wel zeker dat ze dat inderdaad wel doen. Het zijn zeker niet de mensen waarop we schieten; het is gewoon de bevinding dat er veel vlottere oplossingen bestaan voor die zaken.
Regio Antwerpen (lees Ludo) heeft reeds naar ALLE andere regio's voorstel gedaan om via hetzelfde systeem te gaan werken, maar schijnbaar wou niemand ervan weten. Jammer dat over die dingen niet ff wordt nagedacht om te concluderen dat het juist MINDER werk is en dat de mensen in het bestuur zich in de plaats met andere zaken kunnen bezig houden.
heb deze mogelijkheid vorig jaar al met Peter Cnudde (die in de bond zit) besproken. Die heeft het voorgelegd maar blijkbaar is het systeem te duur.
rsca
Highest Break: 102
Club: Pallieter-Ertvelde

Post by rsca »

loverboy wrote:

heb deze mogelijkheid vorig jaar al met Peter Cnudde (die in de bond zit) besproken. Die heeft het voorgelegd maar blijkbaar is het systeem te duur.
Ik mail elke donderdagmiddag de uitslagen en klassementen naar alle clubs en naar de webmaster. Op vrijdag dan nog een update (donderdagmatchen + achterkomers) en individueel.
Meer kan ik niet doen he?
FrenzY

Post by FrenzY »

rsca wrote:Ik mail elke donderdagmiddag de uitslagen en klassementen naar alle clubs en naar de webmaster. Op vrijdag dan nog een update (donderdagmatchen + achterkomers) en individueel.
Davy, ter verduidelijking: aan u ligt het alleszins niet ;-)
loverboy

Post by loverboy »

FrenzY wrote:
rsca wrote:Ik mail elke donderdagmiddag de uitslagen en klassementen naar alle clubs en naar de webmaster. Op vrijdag dan nog een update (donderdagmatchen + achterkomers) en individueel.
Davy, ter verduidelijking: aan u ligt het alleszins niet ;-)
volledig akkoord
GeertV

Post by GeertV »

loverboy wrote:

Dan moet je jezelf als bond de vraag stellen of niet duurder uitkomt dat hier verschillende mensen uren mee bezig zijn, terwijl ze hun kostbare tijd veel beter in andere dingen kunnen steken. Men kijkt altijd puur financieel en op korte termijn.