1ste gewestelijke ranking in de Paradox...

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Re: 1ste gewestelijke ranking in de Paradox...

Post by Anthony »

Exspeler van Martinus heeft 750€ startgeld aangeboden gekregen + 6 € /winnend frame en reisje naar Barcelona.......toch nie zo weinig dacht ik :roll:
Toch eens eventjes zeggen over de betaling in de Paradox.
Ikzelf heb er 3 jaar gespeeld en heb een kleine vergoeding gekregen voor mijn benzine, meer niet.

Over de tafels !!!!
Ik vind deze in het kleine zaaltje vrij goed, de tafels waren ervoor nog slechter.
In de grote zaal kan ik niets over zeggen daar heb ik niet op gespeelt.

De ballen !!!
De ballen zijn van het vsf zelf en daar heeft de Paradox niets mee te maken.

Ik van dat we dit jaar niet mogen klagen over de tafels van de paradox.

Groetjes
snookerlover
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Post by snookerlover »

wie heeft er eigenlijk de b/c ranking gewonnen ?
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

Anthony wrote: Ik van dat we dit jaar niet mogen klagen over de tafels van de paradox.
Dat vindt den bond er precies ook van, vandaar ik geen rankings in O-Vl meer speel totdat die ingesteldheid veranderd...
Jammer dat ik hierdoor het BK zal missen, maar dat is dan maar zo, iemand moet de ballen hebben om zijn principes te verdedigen :twisted: :D
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

FrenzY wrote: Dat vindt den bond er precies ook van, vandaar ik geen rankings in O-Vl meer speel totdat die ingesteldheid veranderd...
Jammer dat ik hierdoor het BK zal missen, maar dat is dan maar zo, iemand moet de ballen hebben om zijn principes te verdedigen :twisted: :D
Ik vind de "ballen" in de Paradox zeer goed
pink

Post by pink »

Na mijn ervaring in de Paradox heb ik klacht ingediend bij de bond,ze zijn ondertussen gaan kijken en hebben beloofd om er iets aan te doen tegen volgend tornooi dat er plaats vind.Als we het mogen geloven zal er verbetering zijn....Het zal natuurlijk niet allemaal opgelost zijn de ongemakken,maar wel verbetering.
Is toch al iets.

Wat betreft dat de bond een tornooi daar laat doorgaan heeft louter met de hoogste aanbesteding te maken,heb het bedrag vernomen voor beide tornooien en ben eigenlijk wel geschrokken van het totaal...
Met het geld van de aanbesteding zou er al veel opgelost zijn wat betreft de kwaliteit in de Paradox.
Maar ja dit is een keuze van de uitbater.

Even over mijn ingediende klacht,toen ik mijn klacht indiende bij de bevoegde persoon kreeg ik van deze te horen dat hij eigenlijk geen tijd had voor zulke zaken....vraag me dan ook af waarom er dan iemand aangesteld is...

Mvg Eddy
Paradox
Highest Break: 0

Post by Paradox »

ben dan wel keer benieuwd naar hoeveel da bod voor beide tornooien dan bedraagt??
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

Zonet telefoon gekregen van onze voorzitter, met de vraag of het geen "vergissing" was dat ik niet ingeschreven was voor de tweede ranking :lol:
pink

Post by pink »

FrenzY wrote:Zonet telefoon gekregen van onze voorzitter, met de vraag of het geen "vergissing" was dat ik niet ingeschreven was voor de tweede ranking :lol:
8-) 8-) 8-)
pink

Post by pink »

Paradox wrote:ben dan wel keer benieuwd naar hoeveel da bod voor beide tornooien dan bedraagt??
laat ons zeggen dat ik vernomen heb van iemand van de bond (ga hier wel geen namen noemen,kwestie van vertrouwen) 900€ per tornooi. :o :o
En ons inschrijvingsgeld komt er ook bij + de boetes voor de ingeschreven mensen die niet op een tafel willen spelen die de naam snookertafel niet eens waardig is.
En van de bevoegde persoon die de klachten behandelt krijg je dan te horen dat hij niet zoveel tijd heeft om van de klachten werk te maken en alles doorgegeven heeft aan de voorzitter die er dan verder werk zal van maken op de eerstvolgende vergadering.
En als ge uw boete niet betaald binnen de 15 kalenderdagen wordt je ook nog een keer geschorst voor alle tornooien en interclubwedstrijden,zodoende wordt er gerekend op betaling want als je geschorst wordt ..ja dan zet ge ook nog eens uw ploegmaten in de wind,de ploeg is dan niet compleet meer...en dan zadel je de clubverantwoordelijke ook nog eens op met een probleem...(er klopt hier precies iets niet,maar ik weet niet goed wat.)Dus zodoende betaalt iedereen die een beetje respect heeft voor zijn team de boete.O ja ook geen rankingpunten natuurlijk,ook niet als je uw boete betaalt hebt.

En dat allemaal omdat ge op geen tafel wil spelen waar het zonlicht op scheen en die slecht verlicht was en nog wat andere kleine mankementjes

Dus ja iedereen is er eigenlijk gelaten bij,want naar ik vernomen heb is het altijd zo geweest...dus het zal ook wel zo blijven. :shock:
Voor mij was dat het 1ste tornooi dat ik meegedaan heb en ja wat kan ik er van zeggen,is zeker geen positieve ervaring geweest :|
En dan maar zagen en klagen dat het snooker achteruit gaat in Belgie .....
Ik weet nu ook wel dat niet alles perfekt kan zijn,alst maar een beetje is ist eigenlijk al veel.
Ben gewoon ontgoocheld en als ik er eens kan over schrijven,ja da lucht op he :)
jeppel
Highest Break: 137
Club: ARENA

Post by jeppel »

Heb me daar toch al bij neer gelegd om op slechte tafels te moeten spelen,je kan er toch niets aan veranderen.
Beter ne keer met lachen en een goed pintje drinken tijdens en na de match,t'is toch voor het plezier dat we het doen.
Als je goed speelt en goed kan potten, dan pot je op elke tafel even goed. Het is juist de positie en safety dat anders is. :mrgreen:
Ge ziet ,Jurgen is momenteel den beste potter :) en wie wint er!!
Maar iedereen klaagt over paradox ,maar als je dan ziet in Hasselt voor BR op wat voor een tafels dat je daar moet spelen +240 km rijden :?
pink

Post by pink »

Ben misschien teveel verwend omdat ik thuis mijn eigen tafel heb,en over het algemeen vallen de tafels in Oost-Vlaanderen wel mee(ge kunt er altijd wel iets over zeggen).
Maar in de Paradox is het er toch wel een beetje over,toch de tafels die boven aan de trap staan (deze in het zaaltje schijnen toch een stuk beter te zijn).Als ge van de zwarte spot (die er trouwens 3x aangeduid stond)naar de D-lijn wou spelen was het zicht in een waas verhuld wegens slechte verlichting en slecht afgedekt raam,als uw hand zwart is van het laken.... en toch nog wel wat minpunten zoals de speelballen...En dit zijn nu eigenlijk dingen die opgelost kunnen worden zonder grote geldelijke inzet.
En dan nog een boete krijgen omdat je op die tafel niet meer wil spelen is er helemaal over,dus van zo een toestand kan ik niet genieten van mijn pintje en mijn framekes,eigenlijk heeft de Paradox zijn naam goed gekozen want het betekent tegenstrijdigheid.