2009-2010 Uitslagen Ere Afdeling

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

2009-2010 Uitslagen Ere Afdeling

Post by FrenzY »

We zijn weer vertrokken!
Post hier jullie wedstrijdverslagen uit ere afdeling.
FrenzY

Re: 2009-2010 Uitslagen Ere Afdeling

Post by FrenzY »

Gisteren was het weer zo ver: speelweek 1 :)

Tegenstanders van dienst: het immer collectief sterke Wuitens 1. Geen cado om te starten, zeker niet vanwege hun sterke prestaties tegen ons de laatste jaren.
Helaas was het ook deze keer vrij duidelijk wie met de winst naar huis zou gaan. Niettemin werden veel frames pas op het einde beslist, wat de spanning er toch wat in hield.

Uitslag: 6-12

Pallieter 1:
Kevin Meiresonne: 5/6 (en al een eerste breakje van 63, me so happy :D )
Bjorn Misseghers: 1/6 (onze nieuwe man moet nog wat wennen aan ons nieuwe tafels zeker? ;) )
Thomas De Baets: 0/6 (en ja hoor, het eerste ei is al gekookt :lol: )

Wuitens 1:
Pascal De Vos: 5/6
Stein De Sterck: 4/6
Wim Peeters: 3/6
loverboy
Highest Break: 127

Post by loverboy »

Derby

Martinus 1 - Martinus 3 = 10-8
Mogen ons gelukkig prijzen met een overwinning, na de 1ste sessie stonden we 1-5 achter. Globaal geen hoogstaande match, juist de 2 frames van "Tollie" tegen mij :evil: waren in orde. Breaks van 53-42-34-33. De snookerschoenen waren direct op temperatuur :lol:

Guy : 5/6 (paar 30 +)
René : 3/6 (paar 40 +)
ikzelf : 2/6 (paar 30 +)

Yvan : 4/6 (onze "ouwen" doet het toch maar : proficiat)
Tollie : 2/6 (heeft zijn poer allemaal tegen mij verschoten)
Saraf : 2/6 (had niet echt "the run")

Volgende week tegen Foxie en de zijnen (Wuitens)
Firefighter
Belgium Ranking: 100
Highest Break: 94
Club: Norbe / New Crucible

Post by Firefighter »

Derby
4Evergreen 1 - 4Evergreen 2 : 6-12

Hans Berckmoes : 2
Franc Geerinck : 2
Christian DeBeule : 2

Yannick Poulain : 6 (64 en 91)
Steven Van Durme : 3
Ikzelf ook 3 ;-)

Al een goed begin van het seizoen :d
loverboy
Highest Break: 127

Post by loverboy »

met mijn excuses voor het late verslag (reden vind je hieronder :cry: )

Wuitens - Martinus 1 : 11-7

Wim : 4/6
Stijn : 5/6 (ik dacht een paar 40+)
Fox : 2/6

René : 4/6
Guy : 2/6
Ik : 1/6

Was niet echt een hoogstaande wedstrijd. Vooral mijn eigen prestatie was echt bar-bar-barslecht. Ok, ik heb in mijn ondertussen lange snookercarrière al verschillende ei'kes gebakken maar deze kunnen echt niet tippen aan deze prestatie. Duizenden kansen de nek omwringen, op den duur bijna niet meer durven stoten.
Nog nooit was ik zo ontgoocheld (is achteraf wel met een aantal Grimbergen donker doorgespoeld).
Terug meer trainen is de boodschap of anders de keu aan de haak hangen (wat op zich al niet gemakkelijk zal zijn :o )
FrenzY

Post by FrenzY »

Ons verslag zal nog wat op zich laten wachten, aangezien de match tegen Paradox is uitgesteld naar volgende week.

@loverboy: komaan ee maat, nie pleuje!
FrenzY

Post by FrenzY »

Gisteren gespeeld tegen Ter Walle 1, zonder Yvan Van Velthoven, die momenteel herstelt van een zware operatie: bij deze veel beterschap gewensT!
Ter Walle dit jaar een niet te onderschatten team dat ongetwijfeld zijn rol zal spelen in de top van het klassement! Niettemin wilden we ons niet laten afmaken, en dat bleek wonderwel te lukken. Geen van de spelers was echt op topniveau, maar dat kwam ook mede door de vele goeie safetygames die werden gespeeld. Veel close frames dus, en daardoor konden we knap volgen tot 6-6. Daarna was de pijp bij ons stilaan uit, en kon Ter Walle de winst nog binnenhalen.

Uitslag: 11-7

Ter Walle:
Erwin Goethals: 3/6
Peter Cnudde: 4/6
Wilfried Ide: 4/6

Pallieter:
Kevin Meiresonne: 4/6 (zat meer in, maar kon evengoed maar 2 of 3 geweest zijn ook)
Bjorn Misseghers: 1/6
Thomas De Baets: 2/6

Woensdag de inhaalmatch tegen Paradox. Zet den karoakebar maar al aan :lol: :?
Last edited by FrenzY on 15 Sep 2009, 12:07, edited 1 time in total.
Firefighter

Post by Firefighter »

Wij hebben vorige week tegen Ter Walle gespeeld en toen werd het 6-12 in het voordeel van Ter Walle.
Ik had er toen maar 1 (ook 2 op zwart verloren)
De match van deze week tegen Westbury1 is uitgesteld wegens medische redenen van Poulain en mezelf
Dit geeft ons wel nog de tijd om wat beter te beginnen spelen ;-)

PS
Frenzy, heel mooie uitslag anders hoor ;-)
FrenzY

Post by FrenzY »

Niet zonder enige tegenzin gisteren onze inhaalmatch gaan spelen tegen de tafels van de Paradox. Zoals menig oostvlaming weet, is het namelijk geen pretje om in deze veredelde karaokebar wedstrijden met inzet te gaan spelen.
Ook deze keer was het al van bij de opwarming duidelijk: de tafels hadden hun truken van de foor nog niet afgeleerd (banden die even voorspelbaar waren als de 5 nummers en 2 sterren van Euromillions, "lakens" die nog nooit van hun leven de eer hebben gehad een strijkijzer te mogen voelen en bovendien meer weghebben van de gemiddelde "green" op de PGA tour, en ballen die duidelijk al enkele wereldoorlogen hebben meegemaakt...)
Niettemin: we moesten er door, dus begonnen we vol goede moed in de schoenen aan onze wedstrijd.
En zowaar: we wisten de schade te beperken en met een gelijkspel terug huiswaarts te keren!

Uitslag:
Paradox 1 - Pallieter 1: 9-9

Paradox 1:
Tafel 'A': 3/6 (Wist de tegenstander telkens weer te verrassen door de handrem aan te trekken in de laatste 50cm)
Tafel 'B': 4/6 (Was sterk bezig, ontregelde het spel van zijn opponenten door onvoorspelbaar bandgedrag :roll: )
Tafel 'C': 2/6 (Had een offday, maar zorgde toch voor enkele opmerkelijke stunts waardoor ze toch 2 frames binnenhaalde)

Pallieter 1:
Kevin Meiresonne: 4/6 (br 38 -> PB, oftewel "Paradox Best"; don't ask, ik kon het zelf ook nauwelijks geloven :lol: )
Bjorn Misseghers: 2/6 (enkele pijnlijke frames op zwart beslecht)
Thomas De Baets: 3/6 (kon al zijn cuepower eindelijk eens "unleashen" 8-) )

PS: Ook aanwezig rond de tafels: Kasra Khavaran (tafel A), Wim Van Vooren (tafel B) en Danny Pauwels (tafel C)

PPS: De komende twee weekends wordt er bovendien ranking gespeeld in de Paradox :? :cry: :evil: Meer nog: er worden dit jaar TWEE rankings gespeeld in de Paradox :o :shock: :roll: :!:
Yep, money makes the world go round...
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

FrenzY wrote:Niet zonder enige tegenzin gisteren onze inhaalmatch gaan spelen tegen de tafels van de Paradox. Zoals menig oostvlaming weet, is het namelijk geen pretje om in deze veredelde karaokebar wedstrijden met inzet te gaan spelen.
Ook deze keer was het al van bij de opwarming duidelijk: de tafels hadden hun truken van de foor nog niet afgeleerd (banden die even voorspelbaar waren als de 5 nummers en 2 sterren van Euromillions, "lakens" die nog nooit van hun leven de eer hebben gehad een strijkijzer te mogen voelen en bovendien meer weghebben van de gemiddelde "green" op de PGA tour, en ballen die duidelijk al enkele wereldoorlogen hebben meegemaakt...)
Niettemin: we moesten er door, dus begonnen we vol goede moed in de schoenen aan onze wedstrijd.
En zowaar: we wisten de schade te beperken en met een gelijkspel terug huiswaarts te keren!

Uitslag:
Paradox 1 - Pallieter 1: 9-9

Paradox 1:
Tafel 'A': 3/6 (Wist de tegenstander telkens weer te verrassen door de handrem aan te trekken in de laatste 50cm)
Tafel 'B': 4/6 (Was sterk bezig, ontregelde het spel van zijn opponenten door onvoorspelbaar bandgedrag :roll: )
Tafel 'C': 2/6 (Had een offday, maar zorgde toch voor enkele opmerkelijke stunts waardoor ze toch 2 frames binnenhaalde)

Pallieter 1:
Kevin Meiresonne: 4/6 (br 38 -> PB, oftewel "Paradox Best"; don't ask, ik kon het zelf ook nauwelijks geloven :lol: )
Bjorn Misseghers: 2/6 (enkele pijnlijke frames op zwart beslecht)
Thomas De Baets: 3/6 (kon al zijn cuepower eindelijk eens "unleashen" 8-) )

PS: Ook aanwezig rond de tafels: Kasra Khavaran (tafel A), Wim Van Vooren (tafel B) en Danny Pauwels (tafel C)

PPS: De komende twee weekends wordt er bovendien ranking gespeeld in de Paradox :? :cry: :evil: Meer nog: er worden dit jaar TWEE rankings gespeeld in de Paradox :o :shock: :roll: :!:
Yep, money makes the world go round...
mooi verslag , maar toch een paar belangrijke zaken vergeten te vermelden zoals het aantal decibels en de gespeelde nummers
FrenzY

Post by FrenzY »

grotenbees wrote: mooi verslag , maar toch een paar belangrijke zaken vergeten te vermelden zoals het aantal decibels en de gespeelde nummers
Eerlijk is eerlijk, omdat wij "achter gesloten deuren" speelden was dit voor 1 keer geen probleem.
Voor de mensen die echter "voor het glas" speelden was het weer bingo ;-)
anthony1976
Highest Break: 57
Club: the corner

Post by anthony1976 »

Ik hoor alleen maar slechte dingen over de paradox,in mijn club,hier op het forum.Is het daar dan werkelijk zo slecht?Ik ben er nog nooit geweest maar dit weekend ga ik er de ranking spelen.
FrenzY

Post by FrenzY »

anthony1976 wrote:Ik hoor alleen maar slechte dingen over de paradox,in mijn club,hier op het forum.Is het daar dan werkelijk zo slecht?Ik ben er nog nooit geweest maar dit weekend ga ik er de ranking spelen.
Wel, gij speelt in de Corner zie ik, ook een zaak met zeer degelijk materiaal en dito verzorging!
En dat ga je pas na dit weekend echt ten volle kunnen appreciëren :D.
anthony1976

Post by anthony1976 »

Wilt u nu beweren dat het in de corner slecht is?Zoja nodig ik u eens uit om af te komen,ok vroeger waren onze tafels misschien minder maar deze werden net voor de competitie volledig vernieuwd,hele goeie lakens die zeer goed bollen en nieuwe banden.Elke ploeg die nu al bij ons heeft komen spelen heeft niets dan lof over onze tafels.
anthony1976

Post by anthony1976 »

Sorry frenzy,ik had je tekst verkeerd geinterpreteerd,na een 2e maal je bericht goed gelezen te hebben zag ik dat ik mis was en dat je het goed bedoelde op onze club,mijn excuses hiervoor.
FrenzY

Post by FrenzY »

anthony1976 wrote:Sorry frenzy,ik had je tekst verkeerd geinterpreteerd,na een 2e maal je bericht goed gelezen te hebben zag ik dat ik mis was en dat je het goed bedoelde op onze club,mijn excuses hiervoor.
geen probleem ;-)
FrenzY

Post by FrenzY »

Gisteren op bezoek (derde uitwedstrijd op rij) bij 4 Evergreen 2.
Uiteraard waren wij de underdog, tegen een ploeg waar zowel de huidig frans kampioen, als een voormalig wereldkampioen spelen :o ;)
We misten voor 1 keer onze start een beetje en ook in de tweede ronde kwamen we telkens te kort (in totaal werden 4 frames op zwart beslist, en 4 maal trokken we aan het kortste eind).
De derde rond hadden we een 8-4 in te halen, en daar slaagden we bijna in: eindstand 10-8, niet onverdienstelijk, maar een beetje bitter als je het wedstrijdverloop ziet.

4 Evergreen 2:
Yannick Poulain: 6/6 (br 71, 40, 33, 30, ...), wint er 3 op zwart :?
Hans 'FireFighter' Cuepers: 2/6
Steven Van Durme: 2/6

Pallieter 1:
Kevin Meiresonne: 3/6 (begon zeer slecht aan de match, maar kon me de laatste 3 frames nog herpakken, niet toevallig tegen de Hans ;))
Bjorn Misseghers: 2/6 (speelde nogthans sterk, maar verloor een respot en twee frames op zwart tegen Poulain)
Thomas De Baets: 3/6 (begint beter en beter te spelen!)

Volgende wedstrijd: thuis tegen Argus! grotenbees, ge komt toch mee om te supporteren? ;)
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

FrenzY wrote:Volgende wedstrijd: thuis tegen Argus! grotenbees, ge komt toch mee om te supporteren? ;)
voor wie ??? ;)
Firefighter

Post by Firefighter »

FrenzY wrote:Gisteren op bezoek (derde uitwedstrijd op rij) bij 4 Evergreen 2.
Uiteraard waren wij de underdog, tegen een ploeg waar zowel de huidig frans kampioen, als een voormalig wereldkampioen spelen :o ;)
We misten voor 1 keer onze start een beetje en ook in de tweede ronde kwamen we telkens te kort (in totaal werden 4 frames op zwart beslist, en 4 maal trokken we aan het kortste eind).
De derde rond hadden we een 8-4 in te halen, en daar slaagden we bijna in: eindstand 10-8, niet onverdienstelijk, maar een beetje bitter als je het wedstrijdverloop ziet.

4 Evergreen 2:
Yannick Poulain: 6/6 (br 71, 40, 33, 30, ...), wint er 3 op zwart :?
Hans 'FireFighter' Cuepers: 2/6
Steven Van Durme: 2/6

Pallieter 1:
Kevin Meiresonne: 3/6 (begon zeer slecht aan de match, maar kon me de laatste 3 frames nog herpakken, niet toevallig tegen de Hans ;))
Bjorn Misseghers: 2/6 (speelde nogthans sterk, maar verloor een respot en twee frames op zwart tegen Poulain)
Thomas De Baets: 3/6 (begint beter en beter te spelen!)

Volgende wedstrijd: thuis tegen Argus! grotenbees, ge komt toch mee om te supporteren? ;)
Die Laatste 2 frames waren gewoon uit symphatie hoor ;-)
Nee, de laatse ronde hebben jullie zich goed herpakt en er zat zeker meer in voor jullie!

Hopelijk komt het in de terug ronde er niet op aan op die 4 black ball frames !!
In het voordeel van wie , zien we dan wel hé ;-) !
Firefighter

Post by Firefighter »

Gisteren op verplaatsing naar de Corner

Na een gelijkopgaande eerste ronde werd de wedstrijd overschaduwd door een vechtpartij tussen de 1 van de thuis spelers en 1 van de plaatselijke dorpsidioten!!! Hierdoor was de sfeer wat gespannen en onrustig, wat resulteerde in een minder goede concentratie bij sommige spelers.
Toch bleef na de 2de ronde de frames netjes verdeeld. Maar in de laatste ronde kon de thuisploeg de zege binnen halen. 11 - 7

Jimmy VDW : 5 (sterk spelend : paar 40+, 75(4rode nog) 77 cl)
Jimmy DT : 3
Tom VW : 3

Yannick P : 4
Steven VD : 1
Ikzelf : 2

PS : De tafels zijn dik in orde ,al zijn de middenpockets toch wat moeilijk ;-)