2009-2010 Uitslagen Eerste Afdeling

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
Kristof
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0
Club: St-Martinus

Re: 2009-2010 Uitslagen Eerste Afdeling

Post by Kristof »

1A: Gisteren ook onze laatste match van 't seizoen: thuis tegen Quality 3, ook bekend als Tim Jonkers en co.
10-8 gewonnen, olé!

Highlights:
Stefan speelde super tegen Tim en pakte het eerste frame. In het tweede frame maakte Tim een 53 break, Stefan kon daarna wat terugkomen met een dertigerbreak en op het einde maakte Stefan een mooie 38-clearance en won zo ook het tweede frame, sterk.
C/S/K 2/5/3
Tim/Martin/JP 4/1/3

The end...
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

1A : Argus 2

het heeft ons eindelijk eens meegezeten : gezien we onze laatste uitwedstrijd reeds 14 dagen geleden hebben gespeeld, hebben we godzijdank geen last gehad van het vliegverbod :D
ward_77
Highest Break: 77
Club: Pallieter Ertvelde

Post by ward_77 »

Proficiat Norbe
Kampioen in 1A

Pal - Nor 5-13

ik 2 Jeroen 3 Tony 0
Kevin 5 Peter 3 Christophe 5
motse
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Post by motse »

Ter Walle - Evergreen 10 - 8

Hehe, 't seizoen zit erop (sust nog bk)... De veer was bij ons al een tijdje gebroken, de derde plaats lag vast.
Mooie afsluiter, spijtig da we verloren hebben. Ons Noelle is nogal een manneke ze. Hij pakte maar 1 frame, maar wat voor 1. Break 78, meteen de hoogste break in de club dit seizoen ;)

Noelle : 1 (br 78)
Tom : 3
motse: 4 (br 37, 43)

@kristof vdmeersch: je had gelijk, witte mag nie op een spot liggen of een raaklijk in de D raken, anders ligt ie der niet in. Ik ben een echte vent die z'n ongelijk kan toegeven. Zelfs Anthony die meer dan 20 jaar snooker speelt en waarschijnlijk nog vele anderen kennen deze regel blijkbaar niet.... :geek:
Missypops
Belgium Ranking: 1001
Highest Break: 76
Club: SNC EVERGREEN

Post by Missypops »

motse wrote:Ter Walle - Evergreen 10 - 8

Hehe, 't seizoen zit erop (sust nog bk)... De veer was bij ons al een tijdje gebroken, de derde plaats lag vast.
Mooie afsluiter, spijtig da we verloren hebben. Ons Noelle is nogal een manneke ze. Hij pakte maar 1 frame, maar wat voor 1. Break 78, meteen de hoogste break in de club dit seizoen ;)

@kristof vdmeersch: je had gelijk, witte mag nie op een spot liggen of een raaklijk in de D raken, anders ligt ie der niet in. Ik ben een echte vent die z'n ongelijk kan toegeven. Zelfs Anthony die meer dan 20 jaar snooker speelt en waarschijnlijk nog vele anderen kennen deze regel blijkbaar niet.... :geek:
Inderdaad een mooie break en tevens mijn hoogste ook :D maar weer 1 frame, wat zo een beetje het verhaal van mijn 2de ronde was...zwak dus...en net geen gemiddelde van 3 gehaald... :( Wat een verschil met mijn 1ste ronde :o , anders deden we zeker tot einde mee met crucible voor 2de plaats... ;) en niet de handdoek gooien 3 matchen voor einde. Maar niet getreurd volgend jaar met nieuwe moed en nogmaals proficiat aan Norbe :clap: en Crucible :thumbup: die het zeker niet gestolen hebben, grtz en till next year :wave:
RDKW
Highest Break: 119
Club: Prismas Zwalm

Post by RDKW »

motse wrote:Ter Walle - Evergreen 10 - 8

Beste Motse ,

In alle geval gefeliciteerd met jullie derde plaats , wij hebben het onderste uit de kan moeten halen !

Wat het reglement betreft : om te spelen vanuit "in-hand" moet de speelbal gestoten worden van een positie op of binnen de lijnen van de " D " , de spots staan op de lijnen .

Wvg ,
Rik

G
motse
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Post by motse »

sorry ze rik, eric nathon heeft me duidelijk gezegd dat da nie waar is, wat moet ik daar dan op antwoorden...
Jullie ook proficiat he met jullie mooie 2de plaats

grtz motse
sgeutje
Belgium Ranking: 51
Highest Break: 97
Club: De Paradox - Eeklo

Post by sgeutje »

eric nathon heeft me duidelijk gezegd dat da nie waar is, wat moet ik daar dan op antwoorden...
Motse,

dit is het antwoord dat je mag geven aan Eric: te lezen in de snookerregelementen op http://www.worldsnooker.com/rules_of_snooker.htm

5. Playing from In-hand
To play from in-hand, the cue-ball must be struck from a position on or within the lines of the "D", but it may be played in any direction.
(a) The referee will state, if asked, whether the cue-ball is properly placed (that is, not outside the lines of the "D").
(b) If the tip of the cue should touch the cue-ball while positioning it, and the referee is satisfied that the striker was not attempting to play a stroke, then the cue-ball is not in play.

Groeten,

Steven
Kristof

Post by Kristof »

motse wrote: @kristof vdmeersch: je had gelijk, witte mag nie op een spot liggen of een raaklijk in de D raken, anders ligt ie der niet in. Ik ben een echte vent die z'n ongelijk kan toegeven. Zelfs Anthony die meer dan 20 jaar snooker speelt en waarschijnlijk nog vele anderen kennen deze regel blijkbaar niet.... :geek:
Goh, we hebben het toen uitgepraat hé. Blijkbaar mag ie ook op de lijn liggen? De miserie was dat die spot niet echt een spot is maar eerder een put :? Anyway, misschien eens vragen aan ene Boonen wat je nu precies met die witte lijn moet doen :lol:
Kristof

Post by Kristof »

Analyse van het seizoen in 1A:

- Het was hier zeer gezellig op 't forum; op den duur was er enkel in 1A nog leven. Spread the news, maak wat reclame voor dit snookerforum en het kan volgend jaar forumgewijs ook gezellig worden in andere reeksen.
- Proficiat aan Norbe met de titel. :clap:
- Proficiat aan de New Crucible met de tweede plaats, dik verdiend. :clap:
- Proficiat aan Evergreen met het sterk seizoen en derde plaats :clap:
- Wat ons betreft (Martinus 4) zijn we officieel zesde geëindigd. Als je weet dat we een 0-0 match aan onze broek hebben tegen Pallieter (vreemde beslissing van BBSA, anyway), en als je weet dat we slechts op 5 frames van de vierde staan, dan weet ik voor mezelf dat we officieus vierde eindigden. Anyway, dat moest er even uit :)

Tot volgend seizoen!
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

Kristof wrote:Analyse van het seizoen in 1A:

- Het was hier zeer gezellig op 't forum; op den duur was er enkel in 1A nog leven. Spread the news, maak wat reclame voor dit snookerforum en het kan volgend jaar forumgewijs ook gezellig worden in andere reeksen.
- Proficiat aan Norbe met de titel. :clap:
- Proficiat aan de New Crucible met de tweede plaats, dik verdiend. :clap:
- Proficiat aan Evergreen met het sterk seizoen en derde plaats :clap:
- Wat ons betreft (Martinus 4) zijn we officieel zesde geëindigd. Als je weet dat we een 0-0 match aan onze broek hebben tegen Pallieter (vreemde beslissing van BBSA, anyway), en als je weet dat we slechts op 5 frames van de vierde staan, dan weet ik voor mezelf dat we officieus vierde eindigden. Anyway, dat moest er even uit :)

Tot volgend seizoen!

een welgemeend proficiat met jullie zesde plaats :lol: