2009-2010 Uitslagen Eerste Afdeling

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Oost-Vlaanderen
FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Re: 2009-2010 Uitslagen Eerste Afdeling

Post by FrenzY »

Het concept van de "reserve" nog nie doorgedrongen in Deinze? ;-)
rsca
Highest Break: 102
Club: Pallieter-Ertvelde

Post by rsca »

Missypops wrote:
rsca wrote:
ward_77 wrote:
FrenzY wrote:Come on Earthfield!!

Ik kom alvast af voor de moral! :twisted:
Thuis winnen tegen top 3 zou mooi zijn
Evergreen ging al voor de bijl (12-6), one down two to go :-D
Deinze to Earthfield.
Sorry, jongens, maar ons matchke zal niet voor morgen zijn.
Interclubverantwoordelijken blijken ook maar mensen te zijn en zo zit ik hier nu met een serieuze angina.
Ben precies al een week duimspijkers aan het eten (zo voelt het toch).
En voor één of andere pippo mij te vlug af is: neen, ik zit nog geen week op de pot met de verplaatsing naar Earthfield in mijn maag ;)
Idem dito voor mij :( ben weekje thuis en inderdaad geen pretje voor de keel mijn gedacht ;)
Je hebt mij dat waarschijnlijk overgedragen in Genk :mrgreen: of anders ik u natuurlijk, allee veel beterschap gewenst :D
Stop maar, mensen gaan nog rare gedachten krijgen van ons ;)
Ook voor u beterschap he!
rsca

Post by rsca »

FrenzY wrote:Het concept van de "reserve" nog nie doorgedrongen in Deinze? ;-)
Laat ons zeggen dat we graag met ons vast team spelen, verder geen commentaar.
motse
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Post by motse »

rsca wrote:
Ze hebben geen reserve die beter is of rsca... dus ja, geef ik ze gelijk Frenzy.
De puntjes hebben ze nodig... ;)
Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Post by Anthony »

motse wrote:
rsca wrote:
Ze hebben geen reserve die beter is of rsca... dus ja, geef ik ze gelijk Frenzy.
De puntjes hebben ze nodig... ;)
Dan moet het echt toch al zwakkelingen zijn hoor in Deinze ! :lol:
En is uwe goede vriend Lode geen goede reservespeler :roll: topteam met Rik !
pinky floyd
Highest Break: 124
Club: <new crucible, Buckingham

Post by pinky floyd »

jawadde,allemaal u lolbroek aan zekers :oops:
rsca

Post by rsca »

pinky floyd wrote:jawadde,allemaal u lolbroek aan zekers :oops:
En hun grapjas, Tommeke :lol:
Bon, ik heb een grondige hekel aan al dat gedoe met die reserven, meer niet. :twisted:
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

Afdeling 1 A

Argus 2 - Ter Walle 2 : 12 - 6

Tom : 5/6
Scheppie : 5/6 (goe bezig al draaide zijn rechteroog steeds weg naar het TV-scherm om de stand van zijn geliefde paars-wit te volgen)
Grotenbees : 2/6 (zijn bobijn is af, zijnen accu is plat, zijn krijtje uitgeput, zijne pomerans is viesgezind en de ballen willen maar nie runnen, een paar schitterende flukes niet te na gesproken.

Ter Walle,

Luc : 2/6
Dominiek : 3/6
Tony : 1/6

ps : Grotenbees zit bovendien niet te wachten op jullie reactie dat geen geluk in het spel , geluk in de liefde betekent want ook daar zit het niet mee. Om maar één voorbeeld te geven : als hij dan eens een interessante vrouw ontmoet : ofwel is zij getrouwd, ofwel is hijzelf getrouwd :mrgreen:
Kristof
Highest Break: 0
Club: St-Martinus

Post by Kristof »

Gisteren op bezoek geweest bij Kenneths in Lede.

Schitterende snookerzaak, vree goede muziek de hele avond (in tegenstelling tot de muziek in Quality een tijdje terug: de hele avond kabouter plop en andere kindermuziek, niet te begrijpen :roll: ), super tafels, lekkere hapjes (oa scampi, mmmmm!) met lekkere rode wijn aan de toog achteraf, sympathieke tegenstanders, kortom, 't was heel plezant.

Matchverloop: na een sterke start van Kenneths (5-1) (onder andere ik die helaas een frame verloor na begonnen te zijn met een 49-break, ouch!) konden we milderen na sessie twee tot 7-5. Dan nog voorgekomen 8-9 en Chris had nog één bal nodig voor de match, totdat Geert Michiels besliste om in een flits een lange blauwe en een goede roze en een lange zwarte te potten en zo gelijk te maken: 9-9.

We zijn bij deze niet meer bij te halen in de gelijkspellen (6) dit seizoen: olé! :)

Chris/Stefan/Kristof: 3/4/2
Voor de rest nog een thumbs up voor Cedric Ponnet die toch wel een heel goede techniek aan 't opbouwen is mijn inziens.
rsca

Post by rsca »

Kristof wrote:Gisteren op bezoek geweest bij Kenneths in Lede.

Schitterende snookerzaak, vree goede muziek de hele avond (in tegenstelling tot de muziek in Quality een tijdje terug: de hele avond kabouter plop en andere kindermuziek, niet te begrijpen :roll: ), super tafels, lekkere hapjes (oa scampi, mmmmm!) met lekkere rode wijn aan de toog achteraf, sympathieke tegenstanders, kortom, 't was heel plezant.

Matchverloop: na een sterke start van Kenneths (5-1) (onder andere ik die helaas een frame verloor na begonnen te zijn met een 49-break, ouch!) konden we milderen na sessie twee tot 7-5. Dan nog voorgekomen 8-9 en Chris had nog één bal nodig voor de match, totdat Geert Michiels besliste om in een flits een lange blauwe en een goede roze en een lange zwarte te potten en zo gelijk te maken: 9-9.

We zijn bij deze niet meer bij te halen in de gelijkspellen (6) dit seizoen: olé! :)

Chris/Stefan/Kristof: 3/4/2
Voor de rest nog een thumbs up voor Cedric Ponnet die toch wel een heel goede techniek aan 't opbouwen is mijn inziens.
Alles wat je zegt over Kenneths en Cedric kan ik enkel beamen.
motse
Highest Break: 112
Club: De Vlasschuur Zulte

Post by motse »

Bon hier zijn we dan...

Prismas - Evergreen: 4 - 14

Die 18 - 0 herhalen vanuit de heenronde, zou een beetje van het goeie teveel zijn. :lol:
Toffe kelder, wel een plaatske om wa fuifkes te geven... maar snookeren, toch nie op die tafels :?
Oké, in den Evergreen ist al nie vele beter maar toch. :roll:
Over de wedstrijd zelf valt er nie veel te zeggen. Motse heeft 2 frames cadeau gedaan, frustatie kwam snel naar boven. :wtf:

Noelle: 5
Tom: 5
motse: 4 (break 44)

Nieuwsbericht: Onze Noelle heeft een ciste in de keel en moet geopereerd worden. Vandaag heeft ie nog gespeeld onder de pijnstillers. Morgen onder de scanner en dan zal ie waarschijnlijk meer weten, wanneer de operatie moet uitgevoerd worden. Dus ja mister Anthony Von Garlick zal wellicht een paar wedstrijden meespelen met ons. Liever ook met ons eigen team zoals rsca hierboven al zei, maar tzal nie anders kunnen. We horen wel meer binnen een paar dagen. Ik wens mijn ploegmaat in ieder geval veel sterkte en beterschap toe... :thumbup:
rsca

Post by rsca »

motse wrote:Bon hier zijn we dan...

Die 18 - 0 herhalen vanuit de heenronde, zou een beetje van het goeie teveel zijn. :lol:
Toffe kelder, wel een plaatske om wa fuifkes te geven... maar snookeren, toch nie op die tafels :?
Over de wedstrijd zelf valt er nie veel te zeggen. Motse heeft 2 frames cadeau gedaan, frustatie kwam snel naar boven. :wtf:

Nieuwsbericht: Onze Noelle heeft een ciste in de keel en moet geopereerd worden. Vandaag heeft ie nog gespeeld onder de pijnstillers. Morgen onder de scanner en dan zal ie waarschijnlijk meer weten, wanneer de operatie moet uitgevoerd worden. Dus ja mister Anthony Von Garlick zal wellicht een paar wedstrijden meespelen met ons. Liever ook met ons eigen team zoals rsca hierboven al zei, maar tzal nie anders kunnen. We horen wel meer binnen een paar dagen. Ik wens mijn ploegmaat in ieder geval veel sterkte en beterschap toe... :thumbup:
Veel beterschap aan Noël!!
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

Afdeling 1 A

Martinus 5 - Argus 2 : 11 - 7

ROUSSEAU Jean-Paul : 4/6 (br 45)
GOORMACHTIGH Leopold : 3/6
DE REGGE Bart : 4/6 (br 41)

Tom : 5/6 terug goe bezig (br 2 x 32)
Scheppie : 2/6 (slechts 2, ondanks bij wijlen brillante stoten, ook 2 verloren op zwart)
Grotenbees : weet de laatste weken eindelijk een constante in zijn spel te brengen :mrgreen:
(ggrrf*cksh* t@merdeverdoemepffeitjedezju!!!!!!!!).
ward_77
Highest Break: 77

Post by ward_77 »

Pallieter - SCAB 3-15

Ward : 2
Tony : 1
Stefanie (moest in extremis Jeroen vervangen wegens omstandigheden) : een verdienstelijk ei

Dieter, Christiaan en Joachim elk 5

gezamelijk 5 frames op zwart verloren... helaas pindakaas
desalniettemin ons goe geamuseerd tegen die mannen, twas aangenaam spelen

volgende week ons hopelijk herpakken in en tegen martinus 8
Kristof

Post by Kristof »

ward_77 wrote:Ook onderaan zijn wij beslissende factor
Wij spelen nog in en tegen Mart 8, thuis tegen SCAB en thuis tegen Qual 4

11 SINT MARTINUS 8 25 8 16 1 199 251 199
12 TER WALLE 2 25 8 15 2 199 251 199
13 SCAB 1 25 7 18 0 199 251 199
14 CORNER 3 24 8 14 2 194 238 194
15 PRISMAS 1 25 6 17 2 187 263 187
16 QUALITY 4 24 6 17 1 175 257 175
...en hop, Ward, jullie verliezen 3-15 tegen SCAB.
Ward, zeg eens, hoeveel hebben jullie gevraagd en gekregen? :mrgreen:
ward_77
Highest Break: 77

Post by ward_77 »

pfff daar gaat em weer
FrenzY
Highest Break: 123

Post by FrenzY »

Kristof wrote: ...en hop, Ward, jullie verliezen 3-15 tegen SCAB.
Ward, zeg eens, hoeveel hebben jullie gevraagd en gekregen? :mrgreen:
Man, daar gaan ze weer ze, met hun "allen tegen martinus" :roll:
Kristof

Post by Kristof »

Gezien de fun-factor van dit forum was die post (3-15) van Ward een heuse voorzet die enkel maar binnengeknald moesten worden. Ik denk dat de meesten op dit forum dit kunnen beamen.
Of moest ik er een reeks knipogen bij zetten voor de lichtgeraakten?
Bij deze: ;-) ;-) ;-)
Missypops
Belgium Ranking: 1001
Highest Break: 76
Club: SNC EVERGREEN

Post by Missypops »

rsca wrote:

Alvast bedankt ;) en de operatie zal zich maar voltrekken eind april begin mei :shock: , dus de Missypops zal nog alle wedstrijden mee doen tenzij het slechter begint te worden :cry: Trouwens rsca, jullie verslagje???
rsca

Post by rsca »

Missypops wrote:
rsca wrote:

Alvast bedankt ;) en de operatie zal zich maar voltrekken eind april begin mei :shock: , dus de Missypops zal nog alle wedstrijden mee doen tenzij het slechter begint te worden :cry: Trouwens rsca, jullie verslagje???
16-2 gewonnen tegen Corner. Mannen waren echt nie goe bezig. Enkel Daan wist er 2 te pakken (goeie speler in wording!).
Zonder alle 3 groots te spelen pakten Rik en Tom er 5 (pinky verloor alweer zn 1ste frame) en ikke 6.