eerst vorige week:
alweer verloren ditmaal tegen kaaihoeve A met 11-7.zij waren beter en hadden natuurlijk de huidig europees vrouwenkampioen opgesteld die bijna freewheelend naar een 6/6 snelde in een uur en een kwart
bij zuma:
timo 3/6
frank 2/6
filip 2/6
bij kaaihoeve
wendy 6/6( en een hoop breaks!)
patrick 0/6
werner 5/6 sterk gespeeld trouwens
deze week=>gaan bonken in de club met de beste tafels van belgie tis te zeggen als ge ze allemaal zou bekleden met badkamermatten of zo iet want what the f*ck is me dat daar zeg!!!!!tegen 400 per uur knallen en nog nie terug aan de baulk geraken of banden die totaal dood zijn!ballen met hakken erin en pockets die nie pakken en ze zijn nochtans groot genoeg:!: een van de prachtigste zaken qua inrichting maar spijtig genoeg zit ge nog altijd langs de steengrill met daarbij een tafel met 20 losgelaten kvlv of boerinnenbondbomma's wiens gekwetter uren na de match nog steeds door mijn hoofd schalde,een losgeslagen ventielatie slang onder het plafond die zoveel kabaal maakte dat ik constant dacht dat het op mijne kop ging knallen en daarboven op ook nog eens die vermaledijde bowling met een stelletje achterlijken die zowat bij iedere worp kreten lieten alsof ze wereldkampioen waren geworden

idd gisteren dus gaan knallen bij tongerse activ en ge raad het nooit,des ondanks al die afleidingsmaneuvers mijn eerste 6/6 gehaald

gewoon op alles gegaan want ik wou echt dat het niet te lang duurde,lady luck by my side en supersnel gespeeld=>het recept voor de komende weken denk ik
bij zuma
timo 6/6 (35)
frank 5/6 (32)had ook 6/6 kunnen zijn maar op zwart verdwijnt ook zijne witte!!
filip 4/6
bij activ
jurgen 1/6
bart 1/6
robby 1/6
volgende week thuis tegen de diesels uit genk=>riley inn D
grtz timo