Fout op een kleur in het eindspel
-
- Highest Break: 0
Fout op een kleur in het eindspel
Stel dat ik blauw pot en wit gaat bij diezelfde stroke ook in de pocket (er zijn geen rode ballen meer --> zijn de kleuren in volgorde aan het potten). Leg ik blauw dan terug op z'n spot of blijft die in de pocket?
-
- Highest Break: -1
Re: Fout op een kleur in het eindspel
Terug op tafel.
-
Dankjewel. (5 strafpunten normaal dan?)
Maar zwart niet terug op tafel neem ik aan? (fout op zwart, laatste te potten bal, betekent einde spel, tenzij de score gelijk is)
Maar zwart niet terug op tafel neem ik aan? (fout op zwart, laatste te potten bal, betekent einde spel, tenzij de score gelijk is)
-
- Highest Break: -1
1. idd. fout 5
2. fout op zwart is idd. einde frame, behalve wanneer na de fout de stand gelijk is (en er niet naar gecummuleerde punten wordt gespeeld) - dan komt de zwarte wel opnieuw op tafel.
2. fout op zwart is idd. einde frame, behalve wanneer na de fout de stand gelijk is (en er niet naar gecummuleerde punten wordt gespeeld) - dan komt de zwarte wel opnieuw op tafel.
-
- Club: De Komma
Niet vergeten in geval van zwart hem op zijne spot te leggen, te tossen en wit in hand te nemen ...
-
- Highest Break: 25
Wat als je bij het fout maken op zwart , bv beide potten in dezelfde pocket, reeds 9 punten voorstond.
Wat gebeurt er dan?
Wat gebeurt er dan?