Nieuwe keu kopen

A forum for your general snooker chit chat
Enfant Terrible
Belgium Ranking: 1
Highest Break: 32
Club: AC Milan

Re: Nieuwe keu kopen

Post by Enfant Terrible »

Destijds speelden er maar 8 mannen mee, warvan 7 met de achterkant van een bezemsteel en geloof het of niet die jongens maakten met regelmaat 20+ breaks en enorme trekstoten.Tijden zu ne wel degelijk veranderd daar en het wachten is op de eerste dorbrak,ik vorspel dat da nie lang meer gat duren.

rookie
Highest Break: -1

Post by rookie »

Enfant Terrible wrote:Ik geloof niet dat ik iets verkeerds heb gezegd,maar ik heb ze wel gezien en wat stotekes meegedaan,ik was niet bijzonder onder de indruk,maar sowieso is een keu natuurlijk heel persoonlijk.Ik kijk echter ook naar het complete plaatje,splices moeten gelijk in hoogte zijn en de shafts idem dito met de chevrons in de juiste richting.Hij mag mij best een keer overtuigen van z'n kwaliteiten,ik heb nog een prachtig stuk Ziricote hout liggen voor de complete butt en wat Tambootie uit Botswana voor de splices,ik heb niks met dat zwarte plastic ogende ebony er zijn mooiere soorten hout net zo duurzaam geschikt voor snooker cues,ben benieuwd of Bungda een toverstok voor me kan maken,want ik kom maar niet boven die break van 32 :oops:Maar ja ik ben tactisch heel sterk hè en mentaal,zou jou denk ik helemaal lek kunnen spelen en je met breakskes van 8,9,16,24 kunnen inpakken,maar dat doe ik niet want ik als ik kom wil ik hard komen,dus eerst weer een half jartje naar de snooker academy.Back to the topic Ik zou zn cues eventueel in Botswana (mijn vaderland) kunnen promoten.Botswana is het nieuwe China op snookergebied,tienduizenden negers hebben de weg naar de snookertafel gevonden..we nemen over,ik zeg èèn ding QSchool invasion of the new African generation!
Wat een k*t attitude heb jij zeg, een beetje respect voor iemand als Peter Bullen he die mens heeft al meer bewezen op gebied van snookeren dan jij en ik samen.
Als je als 15 voudig Botwaans kampioen niet boven een break van 32 komt na al die jaren training zal een Bungda keu zeker niet helpen.

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Post by matty »

Enfant Terrible wrote:Ik ben eigenlijk meer national cooch, cuemaker in opleiding en keu distributor dan snookerspeler ook al wet ik wel dat ik het nog niet te laat is voor maintour eist alleen z'o'n hoop training, mar ik heb het allemaal wel gezien ben 15 keer kampioen van Botswana geweest en I want to pass the torch to these young negros nu, zij hebben die toekomst,mar ik blijf zeker spelen en Belgie komt er achter dat belof ik..
Heeft Wim nu eigenlijk al een keutje,laat es wat van je horen Wim ik heb die Stamford special voor jou greserveerd?Ik mak wel een moi prijsje darvan nie.
Ik vrees eerder een national joke :lol: komaan je bent nu niet alleen ons iets aant wijs maken maar ook jezelf ;)
ik heb zelf ook niets dan positieve verhalen gehoord over bunda cues dus zo maar klakkeloos stellen dat ze niet kunnen tippen aan die engelse fabrikaten :? maar als je zelf cuemaker in opleiding bent dan zullen we toch vlug allemaal met een botswan cue spelen niewaar :?:

grtz timo

pink
Belgium Ranking: 0

Post by pink »

Enfant Terrible wrote:Destijds speelden er maar 8 mannen mee, warvan 7 met de achterkant van een bezemsteel en geloof het of niet die jongens maakten met regelmaat 20+ breaks en enorme trekstoten.Tijden zu ne wel degelijk veranderd daar en het wachten is op de eerste dorbrak,ik vorspel dat da nie lang meer gat duren.
botswana is gewoon de zot aan het houden met ons,ofwel is het ene die sigarkes smoort :lol: :lol:

peterbullen
Belgium Ranking: 2
Highest Break: 141
Club: De Komma

Post by peterbullen »

Enfant Terrible wrote:Ik geloof niet dat ik iets verkeerds heb gezegd,maar ik heb ze wel gezien en wat stotekes meegedaan,ik was niet bijzonder onder de indruk,maar sowieso is een keu natuurlijk heel persoonlijk.Ik kijk echter ook naar het complete plaatje,splices moeten gelijk in hoogte zijn en de shafts idem dito met de chevrons in de juiste richting.Hij mag mij best een keer overtuigen van z'n kwaliteiten,ik heb nog een prachtig stuk Ziricote hout liggen voor de complete butt en wat Tambootie uit Botswana voor de splices,ik heb niks met dat zwarte plastic ogende ebony er zijn mooiere soorten hout net zo duurzaam geschikt voor snooker cues,ben benieuwd of Bungda een toverstok voor me kan maken,want ik kom maar niet boven die break van 32 :oops:Maar ja ik ben tactisch heel sterk hè en mentaal,zou jou denk ik helemaal lek kunnen spelen en je met breakskes van 8,9,16,24 kunnen inpakken,maar dat doe ik niet want ik als ik kom wil ik hard komen,dus eerst weer een half jartje naar de snooker academy.Back to the topic Ik zou zn cues eventueel in Botswana (mijn vaderland) kunnen promoten.Botswana is het nieuwe China op snookergebied,tienduizenden negers hebben de weg naar de snookertafel gevonden..we nemen over,ik zeg èèn ding QSchool invasion of the new African generation!
Show me!!

matty

Post by matty »

na de nigeriaanse oplichters volgen nu de botswanese oplichters :mrgreen: beware ;)

grtz timo

Enfant Terrible

In ieder geval hebben wij wel een stabiele regering in Botswana. :lol: :lol: En ik vind de toon een beetje grillig worden van sommigen van jullie.Alsof alle negers zwart zijn en oplichters.

matty

Post by matty »

ne witte neger moet ik nog tegen komen zunne ;) en dit is zeker nie racistisch bedoeld of zo :!: maar ge moet toegeven ineens komt ge hier van alles verkondigen-in het perfect nederlands dan nog wel!-dat ge meervoudig botswanees kampioen zijt,ons allemaal een poepie zou kunnen laten ruiken(mij oke dat kan iedereen ma pistol pete :lol: )met ne hb van 32!ge gaat wa trainen in sheffield(das in engeland als ge het nog nie wist ;) ) en dan gaat ge doodleuk ff meedoen aan de main tour :lol: en als klap op de vuurpijl voorspelt ge een golf van afrikaanse spelers die china gaat doen verbleken!zelfvertrouwen oke maar ge moet toegeven als ge da leest als achteloze forummer dat ge toch wel uw bedenkingen hebt.of wel zijt ge hier ons serieus met ons pattatten aant rammelen dat kan ook! :geek:

grtz timo

Enfant Terrible

Wederom een vooroordeel, waarom zou mijn grammatica nie goed/perfect kunnen zijn,alsof alle negers dom zijn,ik ga u voorspellen dat er minimaal 2 Botswanezen binnen een jaar een Belgian ranking hebben gewonnen als ik voor hen hun visum kan regelen of hun bootreis en dat er nog eens minimaal èèn Botswanian in Mei gaat verrassen op de Q-School hij is al in Sheffield gearriveerd en heeft al menig pro den mond doen openvallen!Deze mannen zijn pure survivors en weten waar het omdraait in het leven, het enige probleem waar ze nu nog meezitten is dat worldsnooker hen niet op blote voeten wil laten spelen,maar daarvoor ben ik al met doktersverklaringen in de weer.Oetsjoekoebooloe manoewauocha!!!

peterbullen
Belgium Ranking: 2
Highest Break: 141
Club: De Komma

Post by peterbullen »

Enfant Terrible wrote:Wederom een vooroordeel, waarom zou mijn grammatica nie goed/perfect kunnen zijn,alsof alle negers dom zijn,ik ga u voorspellen dat er minimaal 2 Botswanezen binnen een jaar een Belgian ranking hebben gewonnen als ik voor hen hun visum kan regelen of hun bootreis en dat er nog eens minimaal èèn Botswanian in Mei gaat verrassen op de Q-School hij is al in Sheffield gearriveerd en heeft al menig pro den mond doen openvallen!Deze mannen zijn pure survivors en weten waar het omdraait in het leven, het enige probleem waar ze nu nog meezitten is dat worldsnooker hen niet op blote voeten wil laten spelen,maar daarvoor ben ik al met doktersverklaringen in de weer.Oetsjoekoebooloe manoewauocha!!!

Kom morgen naar de ZUMA in Peer maat.. show yourself!!!

Enfant Terrible

Zei ik echt 32, dan begrijp ik dat u mij allemal niet serieus neemt het is natuurlijk 132.Gelof me ik zou heel grag hebben meegespeld morgen in Peer,mar zit dit weekend met een trouwerij van de zus van een nicht van de zoon van de ambassadeur z'n vrouw in Brussel,mar de volgende ben ik erbij als ik dan nog niet in Sheffield zit en anders kom ik wel trainen in Leuven als je dat goed vindt.Neem ik wel een pakske centen mee.

Jonas
Highest Break: 0

Post by Jonas »

Enfin negeer toch die ket. Gewoon iemand die aandacht wil door wat puberale dingen te posten....

Snookerfreakske
Highest Break: -1

Post by Snookerfreakske »

der zen kosten aon :D .En das geen ofrikaons mor mn dialect ;)

jongens toch ....

buks
Highest Break: 52

Post by buks »

Enfant Terrible wrote:maar daarvoor ben ik al met doktersverklaringen in de weer.Oetsjoekoebooloe manoewauocha!!!
Voor het zottekot zeker :D :D

buks
Highest Break: 52

Post by buks »

effe terug naar de topic "nieuwe keu kopen"

Is er iemand die ervaring heeft met "Master cue" ?

Jonas

Post by Jonas »

buks wrote:effe terug naar de topic "nieuwe keu kopen"

Is er iemand die ervaring heeft met "Master cue" ?
Speel er al een aantal jaar mee. Eenmaal gehad dat mijn koper loskwam, voor de rest geen klagen. Niet het beste van het beste, ook geen brol, goede middelmaat(ook qua prijs).

Is mijn tweede keu(eerste was een keu van 50€) en eigenlijk wel ideaal als tweede keu. Ben nu een jaar of vier bezig met snooker spelen (waarvan ik gok een drietal jaar met mijn mastercue) en denk toch binnen een paar jaar eens bij iemand in het Tiense aan te kloppen om er eentje te laten maken zoals ik het wil.

Feit is wel dat het een ganse tijd duurt voor ik wist welke keu voor mij perfect is, dus als starter is een master cue zeker niet mis (denk ik).

rubenv
Highest Break: 24
Club: Limit

Post by rubenv »

Enfant Terrible wrote:Zei ik echt 32, dan begrijp ik dat u mij allemal niet serieus neemt het is natuurlijk 132.Gelof me ik zou heel grag hebben meegespeld morgen in Peer,mar zit dit weekend met een trouwerij van de zus van een nicht van de zoon van de ambassadeur z'n vrouw in Brussel,mar de volgende ben ik erbij als ik dan nog niet in Sheffield zit en anders kom ik wel trainen in Leuven als je dat goed vindt.Neem ik wel een pakske centen mee.
Ben al op heel wat forum geweest, en overal heb je van deze mannen. Nu probeert hij zelfs slechter te schrijven. Je bent trouwens vergeten dat je in je rechts vak ook hebt opgegeven dat je hoogste break 32 is ;)
Maar veel plezier op de trouw van de zus van een nicht van de ...

Sorry voor de off topic, maar wou dit toch effe kwijt :)

Ben zelf ook voor mijn eerste keu aan het kijken, maar twijfel nog of ik eentje via internet ga kopen. Of in een winkel waar ik is eentje kan proberen. Denk toch niet dat ik na 5min. spelen ga weten of hij geschikt is voor mij. Speel af en toe met een oude keu van iemand in de club, en vind die ideaal. Dan speel ik elke keer ineens stukken beter. Dus kan die misschien eens wegen en meten? Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden?

vandenbergeben
Club: Twenty one

Post by vandenbergeben »

Beste leden,
ik had niet veel zin om een nieuwe post te maken voor zo'n korte vraag:
Bungda, kan dat zin dat jij onlangs de keu van een vriend van mij hebt opgepolijst? Jesse genaamd.. Ik vraag mij nl af of jij hetzelfde zo kunnen doen+ nog van een onder een " schroef " zou kunnen plaatsen voor een minibut van peradon..
Mvg, Ben

matty

Post by matty »

vandenbergeben wrote:Beste leden,
ik had niet veel zin om een nieuwe post te maken voor zo'n korte vraag:
Bungda, kan dat zin dat jij onlangs de keu van een vriend van mij hebt opgepolijst? Jesse genaamd.. Ik vraag mij nl af of jij hetzelfde zo kunnen doen+ nog van een onder een " schroef " zou kunnen plaatsen voor een minibut van peradon..
Mvg, Ben
je kan hem altijd een prive berichtje sturen met je vraag ;)

grtz timo

Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Post by Mitu »

rubenv wrote:
Enfant Terrible wrote:Zei ik echt 32, dan begrijp ik dat u mij allemal niet serieus neemt het is natuurlijk 132.Gelof me ik zou heel grag hebben meegespeld morgen in Peer,mar zit dit weekend met een trouwerij van de zus van een nicht van de zoon van de ambassadeur z'n vrouw in Brussel,mar de volgende ben ik erbij als ik dan nog niet in Sheffield zit en anders kom ik wel trainen in Leuven als je dat goed vindt.Neem ik wel een pakske centen mee.
Ben al op heel wat forum geweest, en overal heb je van deze mannen. Nu probeert hij zelfs slechter te schrijven. Je bent trouwens vergeten dat je in je rechts vak ook hebt opgegeven dat je hoogste break 32 is ;)
Maar veel plezier op de trouw van de zus van een nicht van de ...

Sorry voor de off topic, maar wou dit toch effe kwijt :)

Ben zelf ook voor mijn eerste keu aan het kijken, maar twijfel nog of ik eentje via internet ga kopen. Of in een winkel waar ik is eentje kan proberen. Denk toch niet dat ik na 5min. spelen ga weten of hij geschikt is voor mij. Speel af en toe met een oude keu van iemand in de club, en vind die ideaal. Dan speel ik elke keer ineens stukken beter. Dus kan die misschien eens wegen en meten? Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden?
De balans oa.