te weinig spin door keu?

A forum for your general snooker chit chat
royalbosko
Highest Break: 0

te weinig spin door keu?

Post by royalbosko »

hallo

ik ben beginnend speler en ik vraag me af of dat het door de keu kan komen dat ik te weinig effect kan geven (oude keu en merk ongekend). of komt dit door mijn techniek?

luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Re: te weinig spin door keu?

Post by luchtzak »

Ik denk dat het aan de cue action ligt, vraag eens aan een goeie speler om je te screenen en om je wat tips te geven anders ?

matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Re: te weinig spin door keu?

Post by matty »

als beginnend speler moet je vooral letten op je houding,het aanleggen op het shot en ceu-action en eens je dat een beetje onder controle hebt dan kan je beginnen denken aan zaken zoals effect.Ik(als meer ervaren speler) heb zelfs moeite met een bal te potten met side om bepaalde hoeken te creeeren dus als beginneling zou ik er al helemaal niet aan denken.Het terug trekken (screwshot=onder midden bal) en doorlopen van de bal=boven op de bal hangt vooral af van je ceu action en follow trough(=is door de ceuball gaan met een mooie beweging) en kan je wel trainen hoor maar ik zou proberen eens wat tornooien(a-ranking of belgium ranking) of interclub (ere afdelingen)mee te pikken en daar eens te gaan kijken hoe de betere spelers (geudens,brecel,van hove,haneveer,enz)de bal raken en van daaruit beginnen succes!!!!!!

grtz timo