BK & BR snooker - Eeklo

Discuss all the latest snooker news: main tour, PTC, EPTC, events, tournaments, etc...
FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Re: BK & BR snooker - Eeklo

Post by FrenzY »

Aah, schitterend :lol:
snookerlover
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Post by snookerlover »

@rupert , kijk eerst eens naar je eigen commentaar dat je hier soms schrijft ! als je het fijne er niet vanaf weet kan je beter zwijgen !
@mitu , vman kent de uitbaters toevallig al jaren dus zal hij zeker meer op de hoogte zijn dan mensen buiten de club ;) grtz
@frenzy , de paaseiers staan goedkoop he dit jaar :lol: grtz
Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Post by Mitu »

snookerlover wrote:@mitu , vman kent de uitbaters toevallig al jaren
Net daarom.

Argh, never mind.
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

snookerlover wrote: @frenzy , de paaseiers staan goedkoop he dit jaar :lol: grtz
Euh, ik denk eerlijk gezegd dat rupert een beter beeld op de situatie heeft.
Iemand die in de Paradox speelt kan hier geen objectieve mening over hebben, das logisch...
snookerlover
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Post by snookerlover »

FrenzY wrote:
snookerlover wrote: @frenzy , de paaseiers staan goedkoop he dit jaar :lol: grtz
Euh, ik denk eerlijk gezegd dat rupert een beter beeld op de situatie heeft.
Iemand die in de Paradox speelt kan hier geen objectieve mening over hebben, das logisch...
ik denk van wel , is toch logisch dat iemand van de club beter op de hoogte is dan een buitenstaander he ;)
Put_In_Perspective
Belgium Ranking: 9999
Highest Break: 1
Club: BCE Mechelen

Post by Put_In_Perspective »

Zeg mannekes, wees eens volwassen ipv verwijten naar elkaar te sturen ajb? Ik merk hier zeer veel kleinzierigheid en bekrompenheid op, hetgeen me ook bij meerdere 'would-be' snookerspelers steeds opvalt. Stick to the point, en dring erop aan dat BBSA een officieel standpunt inneemt.
De rest is allemaal praat voor de vaak en dit discussieforum niet waardig.
Ik ben ervan overtuigd dat er ook leden van de RvB BBSA dit meelezen, dus 'make a statement' !!!!
Maar stop met dit luchtgeweergeschiet !!
Oproerkraaier
Highest Break: 0

Post by Oproerkraaier »

Ik heb gehoord via via dat Moens zichzelf uit het contract heeft teruggetrokken.
Zou iets zijn van eerst 16 tafels en plaats voor het secretariaat en alles gescheiden van de club.
Daarna had em alleen nog maar plaats voor 11 tafels en geen plaats voor het bestuur.
The Cannibal
Highest Break: -1

Post by The Cannibal »

Inderdaad, anderhalve maand voor 't BK zouden we toch wel stilleksaan mogen weten waar het doorgaat niet??? Als dat van die zaal in Eeklo niet doorgaat, zal ik dat heel spijtig vinden. 't Zag er nu eindelijk eens naar uit dat we meer dan 1 tornooi per jaar op goei tafels zouden mogen spelen.
cue-action
Belgium Ranking: 32
Highest Break: 125

Post by cue-action »

Ik heb gehoord via via dat Moens zichzelf uit het contract heeft teruggetrokken.
Zou iets zijn van eerst 16 tafels en plaats voor het secretariaat en alles gescheiden van de club.
Daarna had em alleen nog maar plaats voor 11 tafels en geen plaats voor het bestuur.
Heb hetzelfde gehoord en waarschijnlijk wordt er dit weekend een beslissing genomen omtrent de lokatie... hopelijk vinden ze iets :(
Paradox

Post by Paradox »

heb hier nu al alle dagen het forum zitten meelezen, wat sommigen hier toch allemaal schrijven, soms grappig. :-) Christophe Moens is niet uit het contract gestapt, den bond had al een officieel bericht op hun site gezet (vsf) dat alles in orde was, in de stemming waren er 11 tegen 5 voor de paradox, het nieuwe pand werd aangehuurd mits enkele complicaties. naast de paradox zit er nen boksgym die ook een optie van 1/3 van de zaal had, maar dat was geen probleem aangezien we aan de andere kant van de zaal nog over 800m² ruimte beschikten,en er was ook ruimte voorzien in onze bureaus voor hun bureaus, maar 1 persoon van den bond heeft plots alles stopgezet. terwijl dat iedereen nog steeds voor het plan 'snookerfactory' was kon 1 persoon van den bbsa alles stopzetten, hoe noemen ze dat? steekpenningen?? haha :-) 't is wel serieus spijtig da alles niet meer doorgaat, had een schone snookerzaal kunnen zijn met '16' tafels. aangezien wij het contract van de nieuwe zaal al hadden getekend zitten wer nu aan vast, maar zonder BK ist de moeite niet dat we er snookers inzetten, dus zal dan wel een feestzaal worden. spijtig, maar ja, so be it.
Jonas

Post by Jonas »

Paradox wrote:heb hier nu al alle dagen het forum zitten meelezen, wat sommigen hier toch allemaal schrijven, soms grappig. :-) Christophe Moens is niet uit het contract gestapt, den bond had al een officieel bericht op hun site gezet (vsf) dat alles in orde was, in de stemming waren er 11 tegen 5 voor de paradox, het nieuwe pand werd aangehuurd mits enkele complicaties. naast de paradox zit er nen boksgym die ook een optie van 1/3 van de zaal had, maar dat was geen probleem aangezien we aan de andere kant van de zaal nog over 800m² ruimte beschikten,en er was ook ruimte voorzien in onze bureaus voor hun bureaus, maar 1 persoon van den bond heeft plots alles stopgezet. terwijl dat iedereen nog steeds voor het plan 'snookerfactory' was kon 1 persoon van den bbsa alles stopzetten, hoe noemen ze dat? steekpenningen?? haha :-) 't is wel serieus spijtig da alles niet meer doorgaat, had een schone snookerzaal kunnen zijn met '16' tafels. aangezien wij het contract van de nieuwe zaal al hadden getekend zitten wer nu aan vast, maar zonder BK ist de moeite niet dat we er snookers inzetten, dus zal dan wel een feestzaal worden. spijtig, maar ja, so be it.
Die steekpenningen houden wel geen steek.
Paradox

Post by Paradox »

't moest toch ene joke in staan. :-)
marc_dierens

Post by marc_dierens »

Hoe kan 1 persoon van de bond nu alles stopzetten als er een stemming geweest is? Er zijn toch reglementen die zulke zaken regelen? Alweer een trieste aflevering in de saga rond snooker in Belgie. Ik keek zeer hard uit naar dit initiatief.
Oproerkraaier

Post by Oproerkraaier »

@Paradox
Ik heb een mail mogen inzien waarin Moens melde dat zijn aanbod niet meer geldig is ??
(van zaterdag 6 maart 2010 17.00 uur)
Er was trouwens volgens die bron nog geen contract getekend.
Misschien eerst uzelf eens goed informeren voor ge onzin uitkraamt.
En één persoon alleen kan in BBSA nog altijd geen beslissingen nemen.
Ik begrijp dat ge Moens verdedigd, maar ik steun het bestuur in deze.
Rupert

Post by Rupert »

:evil: :twisted:

Man, man, man, miserie, miserie, miserie.....

Ik heb alle mails van BBSA mogen inkijken.

Ik ga hier geen proces opmaken van BBSA of dhr Moens.

Ik weet één ding : BBSA heeft zichzelf niets te verwijten.

Wat mij wel opvalt :

1. Dat wanneer iemand zich éénvormig informeert dat dit hier als waarheid wordt aangenomen.

2. Dat er dan zelfs nog pippo's zijn die die mensen durven te verdedigen, zonder ook maar iets van de zaak af te weten en er ook niet voor terug deinzen om andere mensen uit te maken als die iets durven zeggen. Dat zijn waarschijnlijk de echte voorstanders van democratie!

3. Dat er hier conclusies bij de vleet worden genomen, ook zonder er maar iets van af te weten.

4. En dat blijkbaar onze vriend "Paradox" (uiteraard alleen maar zonder zich bekend te maken) iemand van het bestuur aanvalt en durft te zeggen dat deze steekpenningen aanvaard heeft. Diene heeft ook 5 min. chance dat bij BBSA alleen maar braaf gasten zijn. Of hij mocht zijn bewijzen eens bij de rechtbank gaan deponeren.

Voor mij is "Paradox" hiermee geschiedenis. Kan de "forumbeheerder" zulke leugenaars niet van dit forum verwijderen? Of nog beter, ze de toegang ontzeggen?

Het wordt tijd dat de personen, tenminste die dat daar nog in staat voor zijn, die hier zoveel mest hebben gebouwt, zichzelf eens in vraag gaan stellen. Verontschuldigingen, daar tel ik al lang niet meer op.

Rupert Wittebols :evil: :twisted:
Paradox

Post by Paradox »

dacht wel dat daaronder zoiets stond van dat da nen joke was, als u Engels niet optimaal is : nen grap dus. en als ge wilt weten wie ik ben, ben hier al 7 jaar gerant, dus zal er wel ietske van weten. en als ik de forumbeheerders nen tip mag geven, zou gewoon gans deze discussie verwijderen, of da gaat hier blijven duren, tis niet in eeklo en daarmee uit.
Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Post by Anthony »

Paradox wrote:dacht wel dat daaronder zoiets stond van dat da nen joke was, als u Engels niet optimaal is : nen grap dus. en als ge wilt weten wie ik ben, ben hier al 7 jaar gerant, dus zal er wel ietske van weten. en als ik de forumbeheerders nen tip mag geven, zou gewoon gans deze discussie verwijderen, of da gaat hier blijven duren, tis niet in eeklo en daarmee uit.
:lol: Gerant en wa voor één ! Ik zal hierbij toch mij moeten aansluiten bij onze goede vriend Thomas ! ;)
zaitchik
Club: De Komma

Post by zaitchik »

Om heel deze heisa te stoppen (al vrees ik er voor) een reactie van iemand die WEL in de zaal zat toen de stemming werd gehouden.
Ik verbaas me over alle info : er waren slechts 11 stemmen in de zaal, dus 11 voor en 5 tegen is zeer bisar (t was trouwens 6 voor en 5 onthoudingen !!!)
Er werd gesproken over 12 tafels en een zekere ruimte van zaal
Er werden ook financiele afspraken gemaakt
De manier dat de heer Moens zijn project anabracht was iedereen van BBSA er van overtuiigd dat deze zaal eigendom was van de heer Moens

Enkele dagen later blijkt het slechts te gaan over een kleinere zaal, de vergaderruimtes en de burelen zijn verdwenen, er kunnen slechts 11 tafels in de zaal en er wordt 1 tribune geplaatst
Alles absoluut onvoldoende om een BK te laten doorgaan

Het door de juridische dienst van de heer Moens' bedrijven opgesteld contract gaf daarbij ook geen getrouwe weergave van de gemaakte afspraken

Blijkbaar wilde de heer Moens de week na de vergadering enkele malen telefonisch contact met (de vrijwiliggers van) de bond, en is niet tot contact gekomen. Die mensen werken ook voor de kost, he. da kan misschien opgelost worden door de lidgelden te verhogen zodat er een viertal bestuurders in loondienst van BBSA kunnen komen ... ? (ook een graptje he mannen, maar toch ... :lol: )
Hierop heeft de heer Moens het geheel per mail afgeblazen

Eerlijk gezegd waren de bestuurders BBSA toen al tot dezelfde conclusie gekomen, maar om tot een consensus te komen met meer dan tien, duurt net iets langer als alleen !!!

Volgende etappe : nu vrijdagavond
En tenzij er weer klikspanen halve of onbevestigde waarheden vroegtijdig de wereld insturen, zal BBSA tijdig, via de geijkte kanalen de nodige info verstrekken
da zal dus in eerste instantie NIET dit forum zijn !!!

In de hoop dat de ware snookerliefhebber dit alles begrijpt en de anderen voor één keer efkes hun commentaar voor hen zelf willen houden
Rupert

Post by Rupert »

:evil: :twisted:

Amai, diene uitleg was ook niet te vroeg.

In ieder geval : beter laat dan nooit.

Rupert Wittebols :evil: :twisted:
luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Post by luchtzak »

Dankzij het antwoord van Zaitchik moet er nu niet meer gespeculeerd worden, ik sluit deze topic en hopelijk komt er volgende vrijdag wel witte rook uit de schouw!

Toch nog een tip: een -al dan niet leuk bedoeld- grapje over steekpenningen gaat de boel ook niet verder helpen! en neen: ik zit niet in het bestuur van BBSA noch via een VSF regio!