BK & BR snooker - Eeklo

Discuss all the latest snooker news: main tour, PTC, EPTC, events, tournaments, etc...
marc_dierens

Re: BK & BR snooker - Eeklo

Post by marc_dierens »

Om te snookeren in goede omstandigheden heb ik wel wat geld over, maar 50 EUR daar ga ik toch voor passen zenne. Ik volg cue-action, ik denk dat 25 a 30 EUR voor mij toch wel het maximum is.

Tenzij er een systeem gevonden wordt waar ge in poules zou spelen, en dus bijvoorbeeld 3x een Bo5 zou spelen, dat is een andere zaak.

In ieder geval, ik ben razend benieuwd, en bijzonder blij te horen dat er nog eens een dergelijk initiatief komt in snookerend Vlaanderen ;)
Jonas
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0

Post by Jonas »

luchtzak wrote:Betreft prijzengeld: dit jaar zijn er ongeveer 80 personen die zich elke keer inschrijven voor de Belgium Ranking. Dat is een budget van 1600€ per tornooi, als het inschrijvingsgeld nu omhoog gebracht wordt naar 50€ zullen die die-hards zich ook wel inschrijven en dan heb je al een werkingsbudget van 4000€.

Snooker is een héél goedkope sport in vergelijking met tennis, golf, kleiduifschieten en dergelijke... of speel ik de bal miss ?

Met de die-hards red je het niet op lange termijn. 50€ is gewoon veel en veel te veel en zal enkel de spelers aantrekken die regelmatig eens 'cashen'.

Mss moeten de heren en dames die het voor het zeggen hebben eens uitkijken naar mogelijkheden om inkomsten te generen tussen de rankings en de kampioenschappen door.
Bijvoorbeeld de infrastructuur aan een democratische prijs verhuren zodat jeugd of beginnende spelers er onder begeleiding kunnen trainen (mss zijn er wel subsidies mogelijk, hoewel het huidige klimaat daar mss niet ideaal voor is ;) )...
luchtzak
Belgium Ranking: 18
Highest Break: 76
Club: Trianon, Kontich

Post by luchtzak »

Met die 50€ heb ik de discussie toch maar lekker aangewakkerd, waarvoor dank voor de vele replies ;-)
marky marc

Post by marky marc »

Damn , Ik dacht dit jaar nochtans nog eens mee te doen met het BK dubbels. Dat valt toch tegen als ik nu niet naar Alken moet rijden.

Grtz.
matty
Belgium Ranking: 43
Highest Break: 69
Club: zuma snooker peer

Post by matty »

uit goede bron heb ik vernomen dat het bk niet zal doorgaan op de locatie in eeklo en dat het (lovenswaardig) snookerproject ook verre van zeker is :? iemand mischien meer info hieromtrent :?:
grtz timo
Anthony
Belgium Ranking: 64
Highest Break: 128
Club: Arena

Post by Anthony »

Ze weten het nog niet, want daar dat de Snookerfactory ging komen zou er al een stuk verhuurd zijn aan een fitness.
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

:roll:
grotenbees
Belgium Ranking: 8974
Highest Break: 74
Club: prismas

Post by grotenbees »

Anthony wrote:Ze weten het nog niet, want daar dat de Snookerfactory ging komen zou er al een stuk verhuurd zijn aan een fitness.
en de table-fitnessers zijn ook nog niet geweest heb ik gehoord :lol:
vman
Highest Break: 132
Club: paradox

Post by vman »

Jaja....
Het was allemaal koek en ei....en alles was al geregeld.
Zelf de verbouwingen waren al gestart....;
En dan heeft de nationale bond zich van gedacht veranderd...
Ze hebben uitbater kristof moens goed in de zak gezet....

goede initiatieven zijn blijkbaar niet welkom bij den bond. :evil: :(
cue-action
Belgium Ranking: 32
Highest Break: 125

Post by cue-action »

Straffe uitspraken hier...
FrenzY
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Post by FrenzY »

cue-action wrote:Straffe uitspraken hier...
Tja, idd, den helft weet de klepel weer niet hangen... :roll:
Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Post by Mitu »

Een objectieve versie van de feiten zal wel 't één en ander aan 't licht brengen zeker?
cue-action
Belgium Ranking: 32
Highest Break: 125

Post by cue-action »

Put_In_Perspective
Belgium Ranking: 9999
Highest Break: 1
Club: BCE Mechelen

Post by Put_In_Perspective »

Het zou de BBSA's geloofwaardigheid zeker ten goede komen indien ze hier zo snel mogelijk duidelijk tekst en uitleg verschaffen. Nieuws verspreiden op een algemene vergadering als zou er een 'Belgian Crucible' komen (ik zie er velen glimlachen nu) kan niet zomaar op los drijfzand gebouwd zijn, tenzij er teveel dagdromers in't bestuur zitten.
Doch hierover kunnen en mogen we objectief gezien (nog) niet oordelen.
Ik denk dat elke Belgische competitie/tornooispeler hier een recht van antwoord verdient.
Niemand is blij met een dode miss (sic).

Sta me toe terzijde nog even op te merken dat het laatste BBSA-verslag op de BBSA-website dateert van 2007 ! En de boer, hij ploegde voort....
Jonas
Highest Break: 0

Post by Jonas »

cue-action wrote:Al in het buitenland gekend...

http://snooker.blog.nl/snooker-in-belgi ... #more-1450
Wordt gewoon herhaald wat hier werd gezet door sommige forummers.

Info uit eerste hand zou welkom zijn, want geruchten leiden al gauw een eigen leventje.
MG
Highest Break: 86

Post by MG »

Eeklo is inderdaad definitief afgevoerd. In de loop van volgende week wordt de nieuwe locatie voor het BK besproken en wordt er een beslissing genomen.
Rupert
Highest Break: -1

Post by Rupert »

:idea: Lap. VMAN weet het weer allemaal.

Ik weet er ook niet alles van, maar voordat ik zaken schrijf, informeer ik mij bij IEDEREEN alvorens zogezegd vaststaande feiten te proclameren. Het zijn van die zogezegde integere mensen zoals VMAN die om het even wat op het forum zetten, zonder ook maar de feiten te kennen. En daar komen dan brokken van.

En VMAN, gij gaat me toch per ongeluk niet vertellen dat ge van Oost-Vlaanderen zijt zekers. En ge gaat me toch zekers niet wijsmaken dat VMAN, per geluk of ongeluk, misschien zelfs is aangesloten bij een club in Eeklo? :(

Man, man, man. Miserie, miserie, mis........

Rupert Wittebols :evil: :twisted:

PS : en het wordt inderdaad tijd dat BBSA, zo vlug mogelijk, een communiqué de wereld in stuurt. En het wordt nog meer tijd dat sommige mensen van BBSA of mensen die te gast zijn bij BBSA hunne mond houden en het vel van de beer niet verkopen alvorens em geschoten is. :shh:
snookerlover
Highest Break: 83
Club: snookerfactory

Post by snookerlover »

Rupert wrote::idea: Lap. VMAN weet het weer allemaal.

Ik weet er ook niet alles van, maar voordat ik zaken schrijf, informeer ik mij bij IEDEREEN alvorens zogezegd vaststaande feiten te proclameren. Het zijn van die zogezegde integere mensen zoals VMAN die om het even wat op het forum zetten, zonder ook maar de feiten te kennen. En daar komen dan brokken van.

En VMAN, gij gaat me toch per ongeluk niet vertellen dat ge van Oost-Vlaanderen zijt zekers. En ge gaat me toch zekers niet wijsmaken dat VMAN, per geluk of ongeluk, misschien zelfs is aangesloten bij een club in Eeklo? :(

PS : en het wordt inderdaad tijd dat BBSA, zo vlug mogelijk, een communiqué de wereld in stuurt. En het wordt nog meer tijd dat sommige mensen van BBSA of mensen die te gast zijn bij BBSA hunne mond houden en het vel van de beer niet verkopen alvorens em geschoten is. :shh:
rupert ge zijt een paasei !!!
vman speelt wel degelijk in de paradox en kent de uitbaters persoonlijk ! dus als iemand zich moet informeren dan zijt gij dat wel !!!
Rupert
Highest Break: -1

Post by Rupert »

Snookerlover :?:

Bedankt voor uw reply.

Gij zijt een ware snookerlover : 1ste regel in de snookersport : mensen uitmaken.

Proficiat. Terug een echt voorbeeld van onze geliefde sport.

Rupert :evil: :twisted:
Mitu
Belgium Ranking: 12
Highest Break: 95
Club: Shooters

Post by Mitu »

snookerlover wrote:
Rupert wrote::idea: Lap. VMAN weet het weer allemaal.

rupert ge zijt een paasei !!!
vman speelt wel degelijk in de paradox en kent de uitbaters persoonlijk ! dus als iemand zich moet informeren dan zijt gij dat wel !!!
Welja, een reden temeer dat een objectieve weergave van de feiten op z'n plaats is.

Of denkt ge écht dat die uitbaters de volledige waarheid aan vman verteld hebben? Laat me niet lachen hé.