A ranking 2

Interclub, rankings, tornooien, algemene informatie | Provincie Vlaams-Brabant
peterbullen
Belgium Ranking: 2
Highest Break: 141
Club: De Komma

A ranking 2

Postby peterbullen » 29 Nov 2010, 17:06

A ranking 2 te Embassy Tervuren.

In 't eerste weekend blijkbaar al een paar goei gesneuveld, kan alleen maar goed zijn natuurlijk als ge dan ook de zondag haalt.
Dus eerste matchke aantreden tegen Gunther Van Lierde, tja ken hem al lang eh, als m in form is kan m alles potten, dus altijd oppassen.. Uiteindelijk hij nie in form, ik ook nie super, maar genoeg om 3-0 te winnen. Volgend matchke tegen Retske, mijne ploegmaat en ook goeie maat in 't dagelijks leven.
Tis nooit tof om tegen elkaar te spelen vrij vroeg in 't tornooi, maarja 't moet zeker.. Ook nu weer nie echt een hoogstaande partij met missers aan beide kanten, maar ik miste waarschijnlijk iet minder en win dan ook met 3-1.
Dan maar terug gaan werken, t viel nog mee qua uur, dus toch eens genoeg geslapen, das natuurlijk geen garantie op succes maarja.
De zondag, lekker koud smorgen buiten.. en ja ook binnen in den Embassy.
Heel tof sfeerke wel, alle spelers aan één tafelke koffieke aan t drinken voor de match, da moest meer gebeuren, ik vond het echt plezant!
Alé de arbiters gaven het startschot en we vlogen erin, alé ik zag den Angelo toch vliegen tegen de Bert, nie gewoon, Bert ocharm, 1 punt kunnen maken in 2 frames. Zou den Angelo af en toe dan toch eens een Hunterke toepassen tss de frames, ik weet het nie.
ik zelf begon nie super, maar de Fille ook nie, hij wou nie winnen denk ik, of zouden mijn flukes er toch iets mee te maken gehad hebben..? hehe.
Tja als ze geen frames willen winnen dan win ik 4-0 eh.
De Makke was ook sterk bezig, alhoewel ik moeten zeggen dat de Chelle ook nie in zijn beste doen was blijkbaar, maar Makke vond da nie erg en won dan ook verdiend met 4-2.
Kristof Debruyn had zijn handen vol met Johan Debusscher alhoewel deze laatste precies nood had aan slaap, maar zoals ook daarnet, Kristof vond dit niet erg en profiteerde deftig van Johan zijn mistakes. hupla 4-2 voor de Kristof!
De halve finales, ik mag tegen Kristof en hij tegen mij.. blijkbaar doet m da nie graag en het bleek ook achteraf, hij had niet veel in te brengen, ik potte redelijk goe alles weg en won dan ook vlot 4-0, hij had wel een mooie 86 gemaakt op zaterdag en dit bleek ook de hoogste break van het tornooi, proficiat!
De ander halve ging niet zo vlot, Angelo begon wel heel goed, 2-0 voor, maar Makke beet terug en 2-2. Daarna ging het iets minder vlot vond ik.. Uiteindelijk wint Angelo toch wel verdiend met 4-3!

De finale.
Ik denk dat Angelo zijn instelling eens moet herzien want een match zijt ge nooit op voorhand verloren, alhoewel ik wel de indruk had dat hij zo begon aan de match.
In een paar frames was het spannend, maar ja het wordt uiteindelijk 5-0.

Toch een proficiat aan Angelo voor een mooi tornooi! En ik toch wel blij van weer een A op mijn naam te schrijven.

Tot de volgende!!!

Pistol.

Return to “Vlaams-Brabant”