introductie, en nun vraagsju

gumballer
Highest Break: 0

introductie, en nun vraagsju

Postby gumballer » 24 Apr 2008, 11:53

allereerst een goeiemiddag/avond, nacht, ochtend, .... wanneer je dit ook leest

ikzelf ben een vrij beginnende snookerspeler (ongeveer een maand ofzo) , en had graag wat info willen verkrijgen,
allereerst zou ik enorm graag mun eigen cue kopen, maar waar kan ik dit in West-Vlaanderen, maar kwil geen "janettestok" kopen, die ik na 2 maanden weer moe wegdoen omdat ie niet deugd... kben ook redelijk fanatiek van materiaal dat je nie veel ziet (haat het als iemand naar je komt en zegt : hey, ik heb net dezelfde... pakt precies een deeltje van je induvidualiteit af.... en kben wel graag "uniek" )
enige suggesties van snookershops in de regio nieuwpoort, veurne, oostende... mag ook ietsje verder zijn alst een goe winkel is....
of van merk van cue, top, of zelfs suggesties van kist/zak om hem te vervoeren....
anyway, cya soon

Bart

FrenzY
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 123
Club: Pallieter Ertvelde

Re: introductie, en nun vraagsju

Postby FrenzY » 24 Apr 2008, 13:14

als je een keu wil die even goed is als uw taalgebruik, zal een bezemsteel al ruimschoots volstaan... :?

Kabouter
Highest Break: 97

Postby Kabouter » 24 Apr 2008, 13:49

Frenzy,

uw reactie is hier ongepast. Kort en bondig. :evil:

Gumballer,

in Oostende bij Espa heb je een redelijke keuze aan keu's.
Alleen, deze zijn niet uniek gemaakt. Wil je een unieke keu, dan raad ik je aan even contact op te nemen met Daniel Bungeneers. Hij maakt keu's, perfect op maat, uniek en weet waar hij mee bezig is.
Hij is trouwens ook aanwezig op dit Forum onder de user Bungda. Misschien moet je hem even een PM sturen.

Veel succes,

Midget

gumballer
Highest Break: 0

Postby gumballer » 24 Apr 2008, 14:00

ok, en sorry voor het taalgebruik, maar als ik een west vlaanderen sectie zie, ben ik eerder geneigd om mijn misschien ietwat platter dialect te gebruiken....

thx midget en frenzy jongen, als dit het niveau van antwoorden zijn dat ik van u kan verwachten, zoe je beter zwiegen wey :lol:

Return to “Archief West-Vlaanderen”